Ga naar inhoud

Voorstellen,wilde een bv, maar besloten om het niet te doen, en blij te zijn met mijn eigen borsten


Chanel12

Aanbevolen berichten

Het is niet zo dat ik geen grotere borsten zou willen maar het is gewoon ontzettend veel geld en je bent niet in 1x klaar. Misschien moet je eens een wissel of je hebt lekkage etc etc. Kost wel allemaal geld en als je ze helemaal verwijderd Hoe zie je er dan uit, dan houd ik liever nu zoals ik ben. Als ik wel genoeg geld zou hebben voor een operatie, wissel, lekkage, complicaties etc zou ik het iets eerder doen en dan met zout gevulde implantaten. Maar voor nu en de eerst komende tijd laat ik het los en ga ik trots zijn op wat ik wel heb en dat is toch een C in bh. Was vandaag het leuke nieuws om te horen haha. Teleurgesteld was ik echter niet, de beslissing die ik genomen heb heeft me opgelucht en ga me nu eerst op andere dingen richten. Zoals een goede baan, waarschijnlijk over een tijdje verhuizen etc. En dan kan ik altijd weer eens kijken hoe ik er voor sta. Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en adviezen. Heb ik ontzettend veel aan gehad en blijf jullie zeker volgen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te lezen Chanel, heel veel succes verder.

Ik ben jaren geleden eens op consult geweest, en toen had ik tijdens het consult ook al zoveel twijfels, dat de chirurg op een gegeven moment zei: "Ik zou het niet doen als ik jou was. Niets mis met jouw borsten, klein maar fijn." Dat vond ik echt een super eerlijke uitspraak van hem! Ik heb het toen ook niet gedaan. Maar het is wel altijd in mijn hoofd blijven zitten hihi, en nu, zo'n 8 jaar later, ga ik het dus alsnog laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.