Ga naar inhoud

Voorstellen,wilde een bv, maar besloten om het niet te doen, en blij te zijn met mijn eigen borsten


Chanel12

Aanbevolen berichten

Hi dames!

Ik ben 'chanel' (nickname) 28 jaar oud, ben 1,68m en weeg rond de 53 kilo.

Sinds ik me kan herinneren vind ik mijn borsten al vrij klein. Ik heb een 75 b cup.

Mijn borsten zijn verder mooi rond en ze hebben dezelfde grote, alleen vind ik ze klein.

Nu denk ik dan ook, waarom snijden in een gezond lijf, dat hebben vast meer mensen hier gedacht denk ik. Sinds de maximizer bh's in de schappen liggen ben ik een groot fan, het zijn de enigste die ik draag. Ook heb ik al jaren de kipfilets in de kast liggen, en ja ook in mn bh. Tenminste als ik daar zin in heb, op een feestje etc.

Ik ben een beetje begonnen met sparen voor een borstvergroting, maar finaniceel is dit nog best lastig. Heb sinds 5 jaar een relatie en wonen samen maar erg breed hebben we het niet op dit moment. Mijn vriend vind mn borsten prima, hij is toch meer een billenman. Hij weet wel dat als ik genoeg geld zou hebben een bv zou overwegen. Maar dat ik op dit forum zit houd ik toch een beetje stiekem haha.

Ik heb heel veel vragen. Wat als het misgaat? Wat gebeurd er als ik kapselvorming krijg? Hoe zit het met een mammografie om borstkanker te kunnen zien? Kinderen wil ik denk ik niet dus de daarbij komende vragen heb ik niet. Welke kliniek is goed? Belgie is goedkoper maar is dat wel een goed idee? Etc etc.

Mijn moeder heeft een mooie grote D cup en ze zegt dan ook als je kinderen krijgt worden ze wel groter. Maarja wie zegt dat en ik wil dus misschien geen kinderen. Leuk weetje: mijn zus spaart ook voor een bv. Ze heeft een iets kleinere maat dan mij.

Kissss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chanel,

Welkom op dit superforum, ik was de meeste forums zelf als snel zat, maar ben hier ondertussen verslaafd aan.

Ik heb ook heel lang getwijfeld, maar waarom onzeker/ ongelukkig zijn als het ook anders kan.

Mijn moeder heeft dus het zelfde en mijn zusje ook, zij is 19 en heeft dus ook D en ik 25 kom ik aan met mijn Atje...

Er staat genoeg info op.

Als je kapselvorming krijgt, kun je dit opnieuw laten opereren en in de meeste gevallen wordt dit vergoedt, bij ons in ieder geval wel.

Ik weet niet waar jij vandaan komt?

Ga nooit voor goedkoper, je kunt beter iets langer door sparen, je kunt genoeg verhalen lezen van mislukte operaties en dergelijke.

Als je wel kinderen wilt, kunnen de plastisch chirurgen je daar goed over informeren.

Heel veel zoek en leesplezier!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Ja daar heb je zeker gelijk in, als je gelukkiger wordt van een grotere cup maar en het kan, waarom niet? Ik ga zeker door met sparen! Ik woon in de omgeving van Groningen. Maar reistijden zijn geen issue, het moet een goede kliniek zijn en daarvoor is reizen geen obstakel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je kapselvorming krijgt, kun je dit opnieuw laten opereren en in de meeste gevallen wordt dit vergoedt, bij ons in ieder geval wel.

Sorry Chanel, en Flow, die vergoeding gaat binnenkort verdwijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al enorm veel gelezen en ook mooie foto's gezien! Mn vriend ook verteld over de soorten implantaten die je kan kiezen en dat als ik genoeg geld heb dit graag wil. Hij zegt wees blij met wat je hebt, dat is waar. Maar ik zei ook dat het voor mannen wat moeilijker te begrijpen is. Hij snapt niet helemaal dat je je onzeker kan voelen over kleine borsten. Hij zou het nooit doen zegt hij maar ja hij is een man die bekijken dat toch anders. Hij zal zich bij de keuze moeten neerleggen en ik geloof dat hij me daar zeker in zal steunen. Dat is wel erg fijn. Vond het een beetje eng om het erover te hebben is dat raar? Maar ben altijd wat bang geweest om mijn dromen uit te spreken, aard van het beestje. Maar ik vind ook, mijn lichaam mijn geld. Maar je wilt natuurlijk het liefst dat je geliefde achter je staat dat geeft een goed gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen was ik sporten en er zat een dame bij die een bv heeft gehad. Ik kon haar van alles vragen en ik mocht zelfs even voelen haha! Nu weet ik dus hoe ze voelen.. Ik vond het erg mooi geworden en de littekens vielen mij ook erg mee. Ik vertelde mijn vriend erover en hij was nieuwsgierig. De vrouw was bij diana gabriels geweest en hoorde al eerder over haar, ze vond de nazorg erg goed en ze kan whatsappen en foto's sturen als ze vragen heeft. Nu heb ik eerder van diana gehoord hier op het forum en ook op google gekeken. Ik zag dat ze een soort fashionwinkel heeft gehad en mensen haar een oplichter vinden. Ze hanteert een geweldige prijs, vooral omdat ik niet zoveel kan sparen of uitgeven. Maar er zijn vast nog meer klinieken rond een prijs van €3000 euro, ik werd niet vrolijk van wat ik las op internet over haar. Hoe goed is de kliniek en wordt je niet afgescheept als je problemen hebt. Een goede pc vinden is nog niet makkelijk, of beter gezegd kiezen is moeilijk! Ik sta nu nog niet voor die keuze dus kan nog lekker rondkijken en op gesprekken gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Spannend dat je je aan het oerienteren bent voor een borstvergroting. Ikzelf wordt 23 september geopereerd! Via Diana Gabriels in Kliniek Amstelveen. Ik las zelf ook wat negatieve verhalen op internet maar uit eigen ervaring vind ik het tot nu toe alleen maar positief. Je moet er ook rekening mee houden dat mensen die klagen dat op internet zetten en mensen die tevreden zijn minder. En het is een grote kliniek dus zal altijd wel iemand tussen zitten niet niet tevreden is.

Ik kon heel snel op intake, hoefde niet te wachten (zoals je ook vaak op internet leest) en operatie kon snel gepland worden. Ook zijn ze helemaal niet duur! Na het consult heb je behalve de betaling alleen nog met de kliniek/chirurg te maken waar je wordt geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!! En je bent al snel aan de beurt zie ik, de 24ste! Ik wens je veel succes en natuurlijk van je borsten genieten daarna.

Pfff ik lees echt veel, misschien teveel. Denk dat ik gewoon door moet sparen en een beetje afstand moet houden van teveel lezen en zoeken haha. Diana gabriels had ik ook gezien idd, en de prijs is zeker aantrekkelijk. Welke chirurg heb je? Ja klopt je leest eerder negatieve dingen dan positieve. Ben nu bezig geweest me te verdiepen in de vele implantaten. Mijn keuze ging uit naar monobloc hydrogel, zoutwater gevuld. Vanwege mijn allergie, sommige mensen met allergie reageren slecht op siliconen gevulde implantaten, krijgen meer last. Maar misschien is dat ook maar weinig voorgekomen, hydrogel is in ieder geval een stuk duurder, gaan geloof ik sneller kapot en je hebt geen garantie als ze stuk gaan (tenminste misschien bij bepaalde klinieken wel) bijvoorbeeld mentor heb je levenslange garantie. Voor welke implantaten heb jij gekozen?

Goede filmpje om eens te kijken trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu bezig geweest me te verdiepen in de vele implantaten. Mijn keuze ging uit naar monobloc hydrogel, zoutwater gevuld. Vanwege mijn allergie, sommige mensen met allergie reageren slecht op siliconen gevulde implantaten, krijgen meer last. Maar misschien is dat ook maar weinig voorgekomen, hydrogel is in ieder geval een stuk duurder, gaan geloof ik sneller kapot en je hebt geen garantie als ze stuk gaan (tenminste misschien bij bepaalde klinieken wel) bijvoorbeeld mentor heb je levenslange garantie.

Chanel je hebt wel garantie bij de monobloc hydrogel, lees deze folder maar:

http://www.monobloc-borstvergroting.nl/2281/1/Veilig.html

Die levenslange garantie van Mentor is alleen voor de prothese, de operatie vergoeden ze tot € 1000,-

Bij problemen van plooi, kapsel of rimpelvorming, vergoeden ze niets, volgens de garantievoorwaarden:

http://www.mentorwwllc.com/pdfs-global/breast/NL/literature/PS-warranty-legal.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Ginny! Ga het gelijk even doorlezen! Heb ook zoveel vragen, daarom ga ik op een consult zoals ik hierboven zei. En dan praat ik ook eens met een pc, hij kan me adviseren en twijfel wegnemen. (Als het goed is haha)

Graag gedaan, succes meid! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben veel aan het nadenken en wil wel erg graag een borstvergroting maar de kosten baren me wel zorgen.

Eerst een borstvergroting, wat als ze scheuren, oke ik heb 10 jaar garantie, maar niet voor je operatie. Wat kost dan zoiets? Wat kost het als ze bijvoorbeeld over 13 jaar scheuren? Dan moet je de implantaten opnieuw betalen.. Het is wel er veel geld, voor hetzelfde geld scheuren ze nooit (monobloc hydrogel) en hoeven ze niet verwisseld te worden, maarja ze zweten wel uit natuurlijk dus ooit moet je weer. En dan kunnen er zich nog complicaties voordoen. Geld voor een eerste bv kan ik nog voor elkaar krijgen, maar daarna moet je zeker wel door sparen voor een buffer, een borsten potje..

Ik weet niet of het het wel allemaal waard is, ik zou echt graag grotere borsten willen, mijn moeder was vroeger ook zoals mij en toen ze zwanger werd: dubbel D! Zegt ze ook elke keer tegen me. Maar ik heb eigenlijk geen plannen om kinderen te krijgen, blijf liever gewoon samen met mn partner met zn 2tjes. Pfff het is moeilijk.. Ik heb altijd mega maximizer bh's, mn borsten doen daar pijn van, het is enorm warm.. De inleg kipfilets zijn ook zo warm en zweterig.. In bikini op het strand heb ik niet enorm veel moeite, meestal heb ik een goede push up bikini aan.. En opzich ben ik tevreden met mijn lichaam, werk er hard aan, verder is alles mooi strak haha. En ik heb een gezond lichaam..

Oohhh je begrijpt vast mn frustratie.... Denk ik..

Omgggg! Waarom heb ik vandaag zo'n dag als deze.. Twijfel, twijfel. Ik twijfel niet aan de implantaten of de operatie of wat dan ook. Maar de kosten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey..herkenbaar hoor die twijfels....:-)

Maar over de kosten zou ik me niet teveel zorgen maken...over het algemeen gaat een bv gewoon goed hoor...hier zijn veel meiden samen dus is normaal dat je hier ook de pech verhalen leest...

Je wil graag je borsten...ga er voor...wie niet waagt wie niet wint...

Wie zegt krijg jij te maken met de dingen die je hier leest...de mogelijkheid bestaat ja,maar als je met alles in het leven zegt nee dat doe ik beter niet want wat als...ja,dan kan je even goed in de kristalkast kruipen he met een stolp over je zodat je niets kan gebeuren...:-)

Bedoel dit zeker niet verkeerd he want ik begrijp je twijfels...maar je wil dit zo graag...Doen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je berichtje, had ik wel ff nodig. Daar heb je gelijk in, je moet alles kunnen doen in het leven wat je wilt, en misschien duurt het nog een hele tijd dan is mijn situatie misschien ook iets beter. Ben druk bezig om geen uitzendkracht meer te zijn, dat geeft ook meer zekerheid. Hoop dat mijn consult zaterdag me ook een goed gevoel geeft, heb ook nog geen 1 consult gehad dus dan twijfel je misschien ook nog heel veel. Ben benieuwd wat dat met me gaat doen, spannend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Had vandaag een consult bij bergman clinic. Alles ging goed, mooie kliniek aardige mensen. Maar besloten om mn eigen borsten te houden.. ik kreeg een opengesneden prothese van Natrelle en kreeg gel deeltjes aan mn handen en vingers, ik vond dit een eng idee. Zoutwater implantaten gaat het voor mij ook niet worden. Het kost veel geld en je blijft altijd 'patient' je moet altijd geld opzij hebben. Ik voel me opgelucht en ook blij. Ik ga mn borsten omarmen, en oh na meten heb ik geen B cup maar een C cup in bh dus lekker mooie nieuwe bh's geshopt. Kan ik toch nog zeggen ik heb een C cup hoooooor hahaha. Ik ga er trots op zijn en lekker sparen voor andere dingen, ik wilde dat je er met 1 operatie gewoon van af kon zijn en er daarna nooit meer overna hoeft te denken maar je blijft er toch mee bezig.. wissel, scheuren, kan complicaties geven en het is me het niet waard allemaal. Ga me concentreren op andere dingen in het leven en ga trots zijn op mn lichaam. Zoals jullie wel kunnen voelen denk ik ben ik blij en ook blij dat ik heb kunnen meemaken hoe dit alles in zn werk gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid...je mag trots zijn op je beslissing...heel moedig!!!

Ik begrijp je instelling volledig...en het feit dat je de hele zaak op lange termijn beziet en daar naar handeld bewijst wat voor sterke persoonlijkheid jij hebt...echt respect daarvoor!!!

En geniet van je borsten...het zijn de jouwe!! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chanel ik vind het een top beslissing :35:

Goed dat je ook naar de toekomst kijkt, en jezelf realiseert dat je ten alle tijde een buffer moet hebben.

Buiten dat ik las ergens dat je 52 kg weegt en dan een C cup, denk dat je met jou figuur verzekert kan zijn van jaloerse blikken ;)

Respect!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.