Ga naar inhoud

Hoe ging jullie omgeving ermee om?


Gillian

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,
Ik ben Gillian, 23 jaar oud..... Ik denk aan BV, maar..
Ik kijk al eventjes rond op de site en ik vind wat ik gezien heb allemaal zo mooi worden!! dat wil ik ook.
Maar ik weet het nog niet zeker. Ik zal mijn twijfels uitleggen.
Van mezelf heb ik een (kleine) B en zou graag een D willen... of meerrrr.. maar ik ben best wel klein gebouwt dus ik ben bang dat het gek er uit gaat zien bij mij.
Daar bij is mijn familie...... erg traditioneel....
Ik durf niet eens te zeggen dat ik er aan denk, ze zijn een beetje ouderwets ook mijn ouders.
Natuurlijk hoef ik geen toestemming te vragen maar ik ben verder heel close met mijn familie en ik ben bang dat ze het niet snappen.
Mijn vriend zegt.. het is geen probleem maar hij is niet zo close met hun dus....
Vriendinnen heb ik ook nog niks gezegd. Is het raar om daar door te twijfelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee heb ik ook gehad.

Mijn ex vriend wou het nooit daardoor jaren uitgesteld.

Al vanaf mn 16 schreeuwde ik thuis als ik ooit het geld ervoor heb!!! Dan doe ik een borstvergroting!

Mijn ouders werden steeds kwaad als ik het zij, die zeggen in een goed lijf moet je niet snijden!

Maar ik ben nu 25 .. en was nog steeds ongelukkig met mn borsten!

Dus eindelijk besloten voor mezelf te kiezen en het te doen.

Voor de operatie wisten alleen me vriend een vriendin en zus het.

Me ouders weten het nog niet.. ik vind het overigens niet nodig aan de hele wereld te verkondigen.

Als ze het zien zullen ze eerlijk antwoord krijgen dat wel.

Je moet doen waar jij gelukkig van word..niet de rest van de wereld ..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.. ik snap precies wat je bedoeld. Ik weet dat mijn ouders woedend zouden zijn. Alleen mijn vriend en een goede vriendin weten het. Ik vertel het verder niemand en ik wacht de reacties wel af. Ik vind niet dat ik verplicht ben om iedereen op de hoogte te houden,ik doe het voor mezelf. Ik ben a.s. maandag aan de beurt ben benieuwd. Als jij je er goed bij voelt zeker doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder heeft ook al jaren neppe borsten dus bij ons thuis is er geen spanning over, alles wordt besproken en geaccepteerd. Ook mijn vrienden reageerden allemaal heel leuk, sommige zeiden natuurlijk dat ik het niet nodig had maar waren heel blij voor me. Ben overal om me heen geholpen en gesteund.

De enige die ik het nog niet verteld heb zijn mijn schoonouders, ik vind dat nog een beetje te spannend en eigenlijk ook niet zo nodig. Het verschil is niet enorm dus het is ze eigenlijk nog niet echt opgevallen geloof ik.

Ik ben dan weer wel iemand die er niet over gaat liegen dus mochten ze het vragen zal ik het wel vertellen :) persoonlijk zou ik het je ouders en vriendinnen gewoon vertellen, leg goed uit waarom je dit wilt en dan komt het echt wel goed. Ik moet zeggen dat het bij mij ook heel erg is mee gevallen, ja er rust nog een taboe op maar meestal doen mensen er niet zo moeilijk over hoor! Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik riep t ook al vanaf mn 15de als ik geld heb neem ik grote borsten!

nu half jr terug gedaan, mensen waaraan ik t vertelde gaven me gewoon gelijk, waarom niet, nu ben je onzeker en ongelukkig, ook mn mams stond er volledig achter, en ze zijn perfect heb 80d soms 75e ligt aan de bh soort, ben er super happy mee, verder valt t voor andere niet op, wordt niet overgepraat, tenslotten moet jij er gelukkig mee zijn en niet een ander, ben al 14 jr samen met mn partner en die zei doen als je het wil, voor mij hoef het niet nodig maar zal je fantastisch staan, en dat doet t, alleen jammer dat ik na de operatie flink aankwam hahaha maar goed das er nu weer bijna af door mn sport weer op tenpakken na 4,5 mnd po!

succes en er gewoon voor gaan!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid, niet gek om te twijfelen hoor ik ben nu 7 weken po en heb het alleen aan wat vriendinnen verteld en natuurlijk mijn vriend,

mijn ouders en familie en zus verder niet. het is ook nog niemand opgevallen behalve mijn schoonmoeder, maar daar hebben we omheen gepraat.

ik denk dat als ik het vertel dat mijn ouders verbaasd zullen zijn omdat ik het er vroeger ook nooit over heb gehad dat ik dat wil. ik ben wat dat betreft
ook iemand die niet zomaar snel wat zegt als ik wat wil, dat hou ik meer voor me.

miisschien ga ik het ooit nog wel vertellen, maar voor nu vind ik het prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.