Ga naar inhoud

Vandaag officieel lente!!


butterfly

Aanbevolen berichten

ja, mona, daarvoor moet je dan ook in zeeland wonen net als jij

het was hier de hele dag somber, grijs, af en toe een druppel. maar gelukkig niet meer koud!

21 mrt begint de lente, pasen, lammetjes en lamsbout :47:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was nog niet helemaal goed op de hoogte

las het zojuist:

RIJSWIJK - Om 18.32 uur zaterdag was het eindelijk zover: de lente is officieel begonnen. Natuurlijk vinden de weerkundigen dat het voorjaar op 1 maart begint, zij gaan uit van een periode van drie maanden per seizoen. Maar de sterrenkundigen berekenen het begin van de lente op basis van de positie van de aarde ten opzichte van de zon. Als de zon precies boven de evenaar staat, is het zover. Dag en nacht duren op de eerste dag van de lente overal ter wereld ongeveer even lang, de zogenoemde equinox.

tis dus al zover! op naar het mooie weer, de terrasjes, de fietstochtjes, de sproetjes, de witte biertjes, de roseetjes. mmmmmm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze week toch wel al enkele mooie lentedagen gehad, eindelijk, die winter heeft lang genoeg geduurd! Heb er al echt van genoten, vandaag viel ook wel mee, pas rond 18 u 30 beginnen regenen hier. Laat al die mooie dingen die je noemt, Kaatje, maar komen hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh heerlijk zeg,echt al dagen stik prachtig weer,zacht weer....

het begint er nu toch wel echt op te lijken,op lente

hier was het vandaag in de zon 19 graden,en zelfs na 17uur vandaag,nog 12 graden,lekker heey :108:

de narcissen schieten hier in me tuin ook al de grond uit :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

jeetje,ik heb afgelopen weekend echt genoten hoor van het weer,woon 3min van de zee af,en ben heerlijk wezen wandelen,met de kids,ijsje erbij,terasje...hmmmm van mij mag het blijven hoor,heb eindelijk voor het eerst lente gevoel

zie overal vlindertjes en bijtjes hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben gister met zoonlief ook een stuk (ruim een uur met rolstoel die van alle kanten wringt haha) gaan lopen. was erg lekker moet ik zeggen. kwam vanmorgen uit bed en er was geen zonnetje. boehoeeeeee. maar nu komt zij al wel te voorschijn. heeft op mij gewacht ws :152:

ik vond het weer van gister ook geweldig,zo mag het blijven!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.