butterfly Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Hoera vandaag is het officieel lente . Maar als ik nu naar buiten kijk, regent het en waait het Waar blijft de Lente nou? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 ohja? dacht morgen pas en als ik buiten kijk HOOP ik dat het morgen idd wel lente is hahaha want idd het is zwaar pet nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 kan me altijd herinderen dat dat de 21was???of loop ik ineens achter?hihi....afijn,hier was het vandaag 16graden,zonnetje,en na 4uur iets bewolkt,geen regen en wind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaat Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 ja, mona, daarvoor moet je dan ook in zeeland wonen net als jij het was hier de hele dag somber, grijs, af en toe een druppel. maar gelukkig niet meer koud! 21 mrt begint de lente, pasen, lammetjes en lamsbout Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaat Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 ik was nog niet helemaal goed op de hoogtelas het zojuist:RIJSWIJK - Om 18.32 uur zaterdag was het eindelijk zover: de lente is officieel begonnen. Natuurlijk vinden de weerkundigen dat het voorjaar op 1 maart begint, zij gaan uit van een periode van drie maanden per seizoen. Maar de sterrenkundigen berekenen het begin van de lente op basis van de positie van de aarde ten opzichte van de zon. Als de zon precies boven de evenaar staat, is het zover. Dag en nacht duren op de eerste dag van de lente overal ter wereld ongeveer even lang, de zogenoemde equinox. tis dus al zover! op naar het mooie weer, de terrasjes, de fietstochtjes, de sproetjes, de witte biertjes, de roseetjes. mmmmmm Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 lang leve genieten....klinkt allemaal geweldig en jamjammie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Deze week toch wel al enkele mooie lentedagen gehad, eindelijk, die winter heeft lang genoeg geduurd! Heb er al echt van genoten, vandaag viel ook wel mee, pas rond 18 u 30 beginnen regenen hier. Laat al die mooie dingen die je noemt, Kaatje, maar komen hoor!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaat Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 18.30 begon de lente, zoals je kon lezen maar idd, de eerst voorbodes waren heerlijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 ja laat ze maar komen!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanna Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Hier in Belgie... Grijs en regen.. Grrr..wanneer kan ik mijn boobies eens showen in topjes seg!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Hier is het bewolkt maar het regent iig niet. En daar ben ik al heel blij om want ik hou niet van regen Link to comment Share on other sites More sharing options...
butterfly Posted March 22, 2010 Author Share Posted March 22, 2010 Het is nu gelukkig wel beter En inderdaad de lente was een dagje eerder had te maken met iets.. weet alleen niet meer precies wat Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 ooh heerlijk zeg,echt al dagen stik prachtig weer,zacht weer.... het begint er nu toch wel echt op te lijken,op lente hier was het vandaag in de zon 19 graden,en zelfs na 17uur vandaag,nog 12 graden,lekker heey de narcissen schieten hier in me tuin ook al de grond uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
butterfly Posted March 23, 2010 Author Share Posted March 23, 2010 Zeker heerlijk vandaag, al was het in de schaduw toch wel erg koud nog :72: Morgen nog warmer daarna weer regen Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 ja regen,niks aan! maar vond die vorst erger hoor,al dat gekrauw aan je autoraampjes smorgens,niet normaal kunnen lopen in de straat enzo,maar dat is denk echt einde verhaal nu. maar ik hou moed,dat het niet gaat regenen Link to comment Share on other sites More sharing options...
butterfly Posted March 24, 2010 Author Share Posted March 24, 2010 Volgens het weer gaat het niet meer regenen Morgen warm! Daarna kouder helaas.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 hele week al prachtig weer hiermen zelfs vandaag beloofd het veel goeds,eindelijkhoop ook nu dat het aan blijft houden....me oudste heeft schoolreisje vandaag,dus ze hebben in elke geval het weer mee.zou het dan nu echt lente zijn en blijven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 tis wel te hopen want vond het eergister nog erg frisjes.... let the sun shine please Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 jeetje,ik heb afgelopen weekend echt genoten hoor van het weer,woon 3min van de zee af,en ben heerlijk wezen wandelen,met de kids,ijsje erbij,terasje...hmmmm van mij mag het blijven hoor,heb eindelijk voor het eerst lente gevoelzie overal vlindertjes en bijtjes hahahahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Ja ik ben gister met zoonlief ook een stuk (ruim een uur met rolstoel die van alle kanten wringt haha) gaan lopen. was erg lekker moet ik zeggen. kwam vanmorgen uit bed en er was geen zonnetje. boehoeeeeee. maar nu komt zij al wel te voorschijn. heeft op mij gewacht ws ik vond het weer van gister ook geweldig,zo mag het blijven!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts