Ches Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Hoi ladies, Ik ben Ches. Ik krijg 2 oktober een borstvergroting bij de Bergman Clinics in Heerenveen. Lees al een tijdje mee op dit forum en heb er al veel aan gehad tijdens het consult. Ik krijg 375 cc dualplane. Ik heb nu een a cup. Heb er zo zin in!! Maar zie ook wel een beetje op tegen de eerste dagen na die tijd. Zijn er nog meer die naar Heerenveen zijn geweest of nog gaan? En die rond 2 oktober worden geopereerd Groeten Ches Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chanel12 Posted September 7, 2014 Share Posted September 7, 2014 HI! Welkom hier. Ben ook nieuw op het forum. Spannend zeg! Heerenveen ligt ook niet ver bij mij vandaan. Wat kost de operatie als ik vragen mag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boef Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Hey chesIk word 24 sept. Geopereerd in heerenveen. Door dr.van Dam. Door wie word jij geopereerd? Ben je de dagen ook al aan het aftellen. .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ches Posted September 8, 2014 Author Share Posted September 8, 2014 Hey boef, ik 2 oktober door dr. CromheckeBij jou schiet het helemaal al op. Spannend he.Hoeveel cc ga jij doen? Ik heb vandaag de afspraak met de anesthesist in Heerenveen Link to comment Share on other sites More sharing options...
boef Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Ik krijg 450cc anatomische high profile dual plane. Dacht net ergens gelezen te hebben dat je 1.80 lang bent ?!?! of haal ik nu dingen door elkaar Ik ben 1.83 en weeg tussen de 75 en 77 kilo miss hebben we een beetje de zelfde lichaamsbouw ?? Krijg je ronde of anatomische protheses?? De afspraak met de anesthesist heb ik vorige week gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lin Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Ik ben laatst op consult geweest bij dr cromheecke. Spannend zeg dat je al een datum hebt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
boef Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Haha even terug gekeken en las dat je idd 1.80 lang bent We hebben wel een beetje de zelfde lengte en gewicht alleen ben ik ietsje langer en zwaarder. Las ook gelijk antwoord op mijn vraag dat je ook anatomische proteses krijgt hahahaha Je hoeft al bijna niet meer terug te reageren dat doe ik zelf al whahahahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ches Posted September 8, 2014 Author Share Posted September 8, 2014 Hahaha. Ja 1,80 klopt idd. Ik krijg 375cc maar twijfel nu of dit niet te weinig is...waar hoop jij op uit te komen.En Lin, leuk dat je ook bij hem bent geweest. Wil je een bv bij hem gaan doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lin Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Als ik het ga doen ga ik het wel bij hem doen. Ik baal alleen zo dat ik steeds blijf twijfelen. Ben vooral bang dat er iets mis zal gaan en zie op tegen de tijd na de operatie.Vaak in de avond besluit ik;ik ga er gewoon voor!En dan wordt ik s ochtends wakker en dan denk ik; moet ik het nou wel doen?Maar ja, ik ben dan ook geen ochtend mens....Hadden jullie dat ook? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boef Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Ik wil niet op een bepaalde maat uitkomen ik denk dat dit op een D gaat uitkomen met mijn voorsituatie.Maar iemand anders met de zelfde cc's en een andere voor situatie daar kan het weer heel anders bij uitpakken.Eerlijk gezegd twijfel ik ook nog wel eens of het niet nog net eventjes wat groter zou moeten door wat ze hier vaak schrijvenzoals het valt kleiner uit dan de pas prothese er verdwijnen ook cc's achter de spier....Maar als ik denk aan hoe het voelde op het moment dat ik de juiste cc pas prothese in had hoe natuurlijk en goed het voeldehou ik me daar maar aan vast dat het op dat moment goed voelde en dat ik dus eigenlijk wel weet dat mijn keuze de juiste is...En zeker weten doe ik het ws. pas een week of wat na de operatie als ze eenmaal zijn zoals ze zouden moeten zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ches Posted September 8, 2014 Author Share Posted September 8, 2014 Lin, daarom ga ik ook daarheen. Ik weet dat hij mooie resultaten heeft. 2 vriendinnen zijn al bij hem geweest. Kijken of hij ook s'avonds opereert hihi;-)En boef dat denk ik nu ook. Is het niet te weinig.. En ik heb minder cc,s als jou. Heb je nu een A?Ik lees hier dat het met passen altijd groter lijkt als wat het werkelijk wordt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boef Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Je kan mijn voor situatie zien bij mijn gallerij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lin Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Ik heb ook nog niet gepast helaas. Dus kan me er lastig een voorstelling van maken.Ik twijfel of ik het überhaupt moet doen.Ben ook zo n twijfelkont. Het lijkt mij ook een behoorlijke ingreep. En het is wel voor de rest van je leven.En kun je later is je leven het nog betalen als je een wissel moet doen bv. Kan je niet weten van tevoren. Lastig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lin Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Oké dat is goed om te horen ches Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ches Posted September 8, 2014 Author Share Posted September 8, 2014 Ik zou een keer gaan passen als ik jou was.. En dan goed erover nadenken. Ff wat foto's maken ervan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chanel12 Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 Ik heb ook nog niet gepast helaas. Dus kan me er lastig een voorstelling van maken.Ik twijfel of ik het überhaupt moet doen.Ben ook zo n twijfelkont. Het lijkt mij ook een behoorlijke ingreep. En het is wel voor de rest van je leven.En kun je later is je leven het nog betalen als je een wissel moet doen bv. Kan je niet weten van tevoren. LastigIk herken mezelf totaal in jou! Ene moment denk ik zeker weten en dan zie ik weer iets over complicaties of problemen en dan denk ik straks gebeurt het mij en dan? Pfff moeilijk he Link to comment Share on other sites More sharing options...
gigi888 Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Ik ga ook bij Bergman in Heerenveen, bij Daphne van Dam.Krijg rond 500 cc mp.Ik kan me voorstellen dat je twijfelt over de cc's , dat heb ik ook nog steeds haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ches Posted September 30, 2014 Author Share Posted September 30, 2014 Heeey Gigi, Wanneer ga jij?Je weet ook niet hoe het er bij je eigen lichaam eruit gaat zien he. Ik ga voor de 420cc ik zie het wel. Komt vast goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ches Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 Jeeeej, ik heb boobies!! Nu 2 uur Po. Ik voel me goed. Tot nu toe . Het viel me mee, zelfs het infuus hihi.Ik heb in de ene 375 en de andere 420 cc. Ik ga gauw even fotootjes plaatsen voor jullie xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sylleke Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Hoe voel je je nu lieve Ches? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cat86 Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Yeah Ches!!! Gefeliciteerd! Hoop dat je je goed voelt meis!! Ben benieuwd naar je foto's! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
watermannetje Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Jeeehaaaa gefeliciteerd met je nieuwe boobs, een fijn herstel gewenst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ches Posted October 3, 2014 Author Share Posted October 3, 2014 Thanks!! Ja, ik voel me goed gelukkig.Ik ga zo ff foto's erop zetten van voor en na. Eerst ff uitvogelen hoe het alleen voor vriendinnetjes is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sillybilly Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Ben ook benieuwd bij je ches! Bij mij was het ook even vogelen hoe ik het alleen voor vrienden moest instellen maar is gelukt nu ! Voel je je nog goed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ches Posted October 3, 2014 Author Share Posted October 3, 2014 Ben ook benieuwd bij je ches! Bij mij was het ook even vogelen hoe ik het alleen voor vrienden moest instellen maar is gelukt nu ! Voel je je nog goed? Mijne staat er ook op! Hier alles nog goed gelukkig. Net ff lekker gewandeld. Heerlijk weertje. Hoe gaat het met jou?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.