Ga naar inhoud

Ches : 2 oktober 2014 : Dr. Cromheecke : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi ladies,

Ik ben Ches. Ik krijg 2 oktober een borstvergroting bij de Bergman Clinics in Heerenveen.

Lees al een tijdje mee op dit forum en heb er al veel aan gehad tijdens het consult.

Ik krijg 375 cc dualplane. Ik heb nu een a cup.

Heb er zo zin in!! Maar zie ook wel een beetje op tegen de eerste dagen na die tijd.

Zijn er nog meer die naar Heerenveen zijn geweest of nog gaan? En die rond 2 oktober worden geopereerd

Groeten Ches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 450cc anatomische high profile dual plane.

Dacht net ergens gelezen te hebben dat je 1.80 lang bent ?!?! of haal ik nu dingen door elkaar ;)

Ik ben 1.83 en weeg tussen de 75 en 77 kilo miss hebben we een beetje de zelfde lichaamsbouw ??

Krijg je ronde of anatomische protheses??

De afspraak met de anesthesist heb ik vorige week gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha even terug gekeken en las dat je idd 1.80 lang bent :)

We hebben wel een beetje de zelfde lengte en gewicht alleen ben ik ietsje langer en zwaarder.

Las ook gelijk antwoord op mijn vraag dat je ook anatomische proteses krijgt hahahaha

Je hoeft al bijna niet meer terug te reageren dat doe ik zelf al whahahahaha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het ga doen ga ik het wel bij hem doen. Ik baal alleen zo dat ik steeds blijf twijfelen. Ben vooral bang dat er iets mis zal gaan en zie op tegen de tijd na de operatie.

Vaak in de avond besluit ik;ik ga er gewoon voor!

En dan wordt ik s ochtends wakker en dan denk ik; moet ik het nou wel doen?

Maar ja, ik ben dan ook geen ochtend mens....

Hadden jullie dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil niet op een bepaalde maat uitkomen ik denk dat dit op een D gaat uitkomen met mijn voorsituatie.

Maar iemand anders met de zelfde cc's en een andere voor situatie daar kan het weer heel anders bij uitpakken.

Eerlijk gezegd twijfel ik ook nog wel eens of het niet nog net eventjes wat groter zou moeten door wat ze hier vaak schrijven

zoals het valt kleiner uit dan de pas prothese er verdwijnen ook cc's achter de spier....

Maar als ik denk aan hoe het voelde op het moment dat ik de juiste cc pas prothese in had hoe natuurlijk en goed het voelde

hou ik me daar maar aan vast dat het op dat moment goed voelde en dat ik dus eigenlijk wel weet dat mijn keuze de juiste is...

En zeker weten doe ik het ws. pas een week of wat na de operatie als ze eenmaal zijn zoals ze zouden moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lin, daarom ga ik ook daarheen. Ik weet dat hij mooie resultaten heeft. 2 vriendinnen zijn al bij hem geweest. Kijken of hij ook s'avonds opereert hihi;-)

En boef dat denk ik nu ook. Is het niet te weinig.. En ik heb minder cc,s als jou. Heb je nu een A?

Ik lees hier dat het met passen altijd groter lijkt als wat het werkelijk wordt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog niet gepast helaas. Dus kan me er lastig een voorstelling van maken.

Ik twijfel of ik het überhaupt moet doen.

Ben ook zo n twijfelkont. Het lijkt mij ook een behoorlijke ingreep. En het is wel voor de rest van je leven.

En kun je later is je leven het nog betalen als je een wissel moet doen bv. Kan je niet weten van tevoren. Lastig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog niet gepast helaas. Dus kan me er lastig een voorstelling van maken.

Ik twijfel of ik het überhaupt moet doen.

Ben ook zo n twijfelkont. Het lijkt mij ook een behoorlijke ingreep. En het is wel voor de rest van je leven.

En kun je later is je leven het nog betalen als je een wissel moet doen bv. Kan je niet weten van tevoren. Lastig

Ik herken mezelf totaal in jou! Ene moment denk ik zeker weten en dan zie ik weer iets over complicaties of problemen en dan denk ik straks gebeurt het mij en dan? Pfff moeilijk he

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ga ook bij Bergman in Heerenveen, bij Daphne van Dam.

Krijg rond 500 cc mp.

Ik kan me voorstellen dat je twijfelt over de cc's , dat heb ik ook nog steeds haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook benieuwd bij je ches! Bij mij was het ook even vogelen hoe ik het alleen voor vrienden moest instellen maar is gelukt nu :) !

Voel je je nog goed?

Mijne staat er ook op! Hier alles nog goed gelukkig. Net ff lekker gewandeld. Heerlijk weertje.

Hoe gaat het met jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.