Ga naar inhoud

van 240 cc naar 750 cc high profile teveel of njet


Aanbevolen berichten

Vandaag gelukkig de info gekregen van het patiëntenburo. Het heeft even geduurt maarik weet nu eindelijk hoeveel cc ik in mijn huidige prothese heb. Het is nl 23 jaar geleden dat mijn huidige boops heb gekregen en mijn pc kon de gegevens daarover niet vinden. Dus ben ik zelf opzoek moeten gaan. Vandaag kwam dus het verlossend telefoontje. 240cc. Ik heb dus al met mijn pc besproken dat ik voor groot wil .....750 of 800 cc maar het was welzo fijn om te horen wat mijn huidige cc's zijn. Ik hoop half november door dr kortleve te heerlen geopereerd te worden. Ik ga eerst nog even in oktober op vakantie en dan begint t aftellen. Spannend spannend. Zijn r hier dames met dezelfde wissel ongeveer? Welke maat bh moet ikgaan bestellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te groot weet ik niet,

Ik weet niet hoe zwaar je bent..hoe de 240 CC er nu uitziet.

Ikzelf heb geen wissel gehad..maar ben net van een slappe 75C naar een 75F.. (als het geen G is) gegaan.met 590 CC extra high profile.

Ik weet iemand hier op het forum die 600CC kreeg waarvan ik dacht oww dat valt mee mooie grote.

De 590 cc valt bij mij veel groter... dus per persoon verschillend....

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Weet je nog welke cupmaat je had destijds 23jr geleden voor en ja je operatie? Neem aan dat ze in de loop der tijd ook veranderd zijn?

Wellicht dat je door te kijken naar de gallery een soort gelijke voor situatie kan vinden; of plaats eens foto's van jezelf zodat we kunnen oordelen.

Succes nog met je vakantie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je nog welke cupmaat je had destijds 23jr geleden voor en ja je operatie? Neem aan dat ze in de loop der tijd ook veranderd zijn?

Wellicht dat je door te kijken naar de gallery een soort gelijke voor situatie kan vinden; of plaats eens foto's van jezelf zodat we kunnen oordelen

Succes nog met je vakantie!

23 jaar geleden had ik voor mijn operatie een maatje 75aa. Na mijn operatie een mooie d met een inplantaat van 240 cc. Door de jaren heen zijn mijn boops idd veranderd 2 kids verder en ook wat kilo's zwaarder natuurlijk.

Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen. Kunnen jullie mijn huidig boops zien en straks de nieuwe hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff nog 3 nachtjes slapen en dan heb ik mijn laatste consult met mijn pc. Ik wil.echt voor de 800cc gaan of....Misschien nog een beetje meer hihi naar al het lezen hier ben ik er van overtuigd dat ze echt niet TE groot gaan worden. En ik weet van mijn eerste bv dat je al heel snel.aan de grote gewend bent. Ik hoop morgen mijn bh ' s binnen te hebben ......kan ik alvast ff voor proberen hihi want wat is wachten toch verschrikkelijk. Ik ben echt zo ongeduldig. Gelukkig gaan we tussendoor op vakantie anders had ik het niet volgehouden haha. Ben alleen nog maar met ''tieten'' bezig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bb jaaaa samen twijfelen is minder erg als in je eentje hihi. Erg he Hoe snel.je dan toch weer groter wil. Ik heb hier op het forum.idd ook hele mooie gezien met 1050 cc ik zeg.....doen !! Ik ga ook gewoon aangeven aan mijn pc dat ik voor zo groot mogelijk wil gaan . Ik ben zelf 180 lang en heb maatje 40. Dus ik kan best een paar flinke boops plaatsen hihi. Die man van mij word helemaal gek....voor hem mag het gelukkig ook gewoon groot hihi :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Schiet al goed op he voor jou...nog een paar daagjes!!!

Spannend!!!

Nog niet zenuwachtig???[/quote jaaaa het begint nu. Ik ben op dit moment op vakantie en ben pas zaterdag terug. Dan nog 3 nachtjes slapen en dan is het zover..Gelukkig hihi en jij ?? Ook al aan het aftellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.