Ga naar inhoud

Anne1992 : 10 september 2014 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik denk dat die grootte gaat meevallen.. Ik zou eerste instantie ook 295 cc krijgen, maar ben uiteindelijk toch voor de 335 cc gegaan. En daar ben ik echt enorm blij mee, had ze echt niet kleiner gewild!

Voor het oog heb ik nu een C cup, maar qua BH maat een D.

Al moet ik wel zeggen dat mijn voorsituatie anders was, namelijk een A75.

Dus ik denk dat jij met 295cc groter uit komt, dan dat ik zou zijn uitgekomen.

Heel veel succes! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

295 is echt niet groot vind ik. :42: . Ligt eraan wat je zelf graag wilt voor resultaat.

Ik had ook 295 en vond ze veel te klein, maar ik was dan ook plat van mezelf :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Anne,

Ik wilde zelf ook een volle C, kleine D en ben uit gekomen op een E met 360 cc. Had hiervoor een grote A cup. Ik ben 1.65 lang en weeg 63 kg. Ik ben zo blij dat ik niet kleiner ben gegaan. Cup zegt zo weinig want die van mij zien er echt niet uit als een E. Eerder een B of kleine C.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Melanie!

Leuk dat je reageert!

Ik kon kiezen tussen 325cc en 295cc. De arts zei dan zou ik kiezen voor 325cc. Maar heb daarna toch even terug gebeld om toch liever voor 295cc te gaan.

Maar een vriendin van mij had een volle B van haar eigen en heeft daarna een bv gedaan met 325cc en is uitgekomen op een e cup. Daarom ben ik zo bang dat de mijne dadelijk te groot worden. Ik doe namelijk heel intensief paardrijden.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel klein, 1,58. Ben met 300 en 350cc op een D uitgekomen. Terwijl ik van mezelf al een B cup had. Zou er goed over nadenken! Bij dual plane verlies je qua zicht een aantal cc's. En 295 of 325 scheelt niet zoveel van elkaar, dus zou dan echt voor de wat grotere gaan. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Hee Melanie!

Leuk dat je reageert!

Ik kon kiezen tussen 325cc en 295cc. De arts zei dan zou ik kiezen voor 325cc. Maar heb daarna toch even terug gebeld om toch liever voor 295cc te gaan.

Maar een vriendin van mij had een volle B van haar eigen en heeft daarna een bv gedaan met 325cc en is uitgekomen op een e cup. Daarom ben ik zo bang dat de mijne dadelijk te groot worden. Ik doe namelijk heel intensief paardrijden.

Xx

Wanneer je goed genezen bent kun je prima paardrijden hoor.. Zelf ook altijd gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ben ook erg benieuwd. Heb vanmorgen een dame gesproken met 300 cc ze zat nu op een d. Ze kwam van een a cup. Heb ze mogen zien en ze zien er echt niet uit als een d cup, eerder een kleine c. Ook met een shirt aan zien ze er echt niet groot uit. Ikzelf zou kiezen voor iets meer anders wil je misschien straks weer groter. Zou beter kunnen leven met iets te groot dan te klein. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt en wat jij mooi vind.

Succes met je operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

PS. Bij Artemedis http://artemedis.com/nl/behandelingen/chirurgische-ingrepen/borst/borstvergroting gebruiken ze tijdens de ingreep zoals in de VS testprotesen om zeker het gewenste resultaat/uiterlijk te bekomen. Ze zetten je rechtop op de operatietafel zodat bv. je vriend het resultaat kan zien.

Mss een goede tip :42: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.