Ga naar inhoud

Scarlett, mijn lief schattig kleine Brits korthaar


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb redelijk wat contact met Amber over Scarlett, Eind deze week zal ze nog contact maken met de kleine, Nu doet zij ook workshops om je dieren te leren begrijpen.

Nu heb ik wel dat ik ze begrijp, wat er in hun kopjes omgaat. Wat ze voelen. Maar ik ben nooit uitgeleerd, ook wat dit niet betreft.

Dus, ik ga bij haar een workshop doen, 1 op 1.

En juist om wie en wat ik ben weet ik zeker dat dit mij ook gaat lukken. Dus dit zal in september worden, juist omdat in oktober mijn bv gaat komen.

Dus ik ben benieuwd, vind het spannend en weer een nieuwe fase in mijn leven, en dan met de diertjes.

Ik hoop dat ik mij zo kan opwerken en dan ook andere mensen helpen met zieke diertjes, of die zijn overleden. Of het gedrag. Het gaat zo uiteen.

Maar eerst die dag gaan doen en zien of het bij mij ook lukt.

Lief mij

Een nieuwe start ,een nieuwe fase , laat het maar gebeuren Sylleke ...

En heel fijn dat je dit met ons deelt , het geeft een beetje kracht dat ook ik eerdaags mijn lieve hondje

moet weg brengen . Het gaat naar omstandigheden nog redelijk goed met hem , elke dag dat ik nog

van hem kan genieten is er één ! En daar ben ik dankbaar voor .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik voel zo met je mee Caro!! Ik vind dit zo verschrikkelijk voor jou en je hondje. Ik moet ook elke dag aan je denken.

Maar, geniet er elke dag intens van, ik weet dat je dat al doet. Maar toch, ik wilde het toch even zeggen.

We hadden het ook over de Urn he? Ik heb ook een hele mooie ketting met Teutje zijn as erin. Dat voelt veilig en vertrouwt, omdat ik de ketting altijd draag en nooit af doet. Zo is hij altijd bij mij. Misschien ook iets voor jou?

:52::52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel zo met je mee Caro!! Ik vind dit zo verschrikkelijk voor jou en je hondje. Ik moet ook elke dag aan je denken.

Maar, geniet er elke dag intens van, ik weet dat je dat al doet. Maar toch, ik wilde het toch even zeggen.

We hadden het ook over de Urn he? Ik heb ook een hele mooie ketting met Teutje zijn as erin. Dat voelt veilig en vertrouwt, omdat ik de ketting altijd draag en nooit af doet. Zo is hij altijd bij mij. Misschien ook iets voor jou?

attachicon.gifKetting Teutje.jpg

:52::52:

Dank je lieve Sylleke .

Wouhh... prachtig ! zeker iets voor mij ! Voelt dan echt goed he .. Dank je voor de tip .

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voelt echt goed!! Echt waar. Het verzacht iets de pijn, als dat al mogelijk is. Maar ik bedoel hiermee, hij is bij je, maar ook bij je in de ketting. Ik heb hier heel veel troost uitgeput. Want waar ik ben is Teutje.

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reading van Scarlett met Amber:

Hi Sylvia,

Ik hoefde niet veel moeite doen om het contact te leggen. Zonder foto kwam ze binnen. Ze was erg blij, alsof het ook echt haar tijd is om te vertellen hoe ze zich voelt en wat ze nu precies had. Allereerst zit ik hier met kippenvel van top tot teen. Haar liefde voelt zo intens aan, erg mooi om dat zo te mogen voelen. Het lijkt ook net alsof ik even niet op de wereld ben. Teutje is bij haar, ik kan hem ook zien. Hij houdt zich achterwege maar hij wil je vertellen dat hij zijn handen vol heeft aan Scarlett. Het is me er 1, zegt hij. Hij heeft soms moeite om haar bij te houden. Ik moet lachen hierom en ondertussen moet ik Scarlett laten praten want zij houdt het bijna niet meer.

Scarlett wil jullie eerst laten weten dat zij geen nare gevoelens heeft overgehouden aan haar plotselinge overlijden. Ze heeft haar overlijden geaccepteerd omdat ze wist dat ze niet meer beter zou worden. Het was te laat daarvoor. Ze geeft ook niemand de schuld. Het enige wat ze zegt erover is dat ze hoopt dat ze met haar 'ziekte' ogen heeft doen opendoen om op zo'n moment verder te kijken dan je neus lang is. Ze weet dat ze in ieder geval bij jou een levensles achter heeft gelaten. Hiermee bedoeld ze dat je veel meer op je intuïtie moet vertrouwen én... ze is ook door het dolle dat je de workshop komt doen. Eigenlijk praat ze zoveel dat ik moeite heb om haar bij te houden. Haar 'stem' klinkt ook als een klein meisje. Heel liefelijk, open, aardig, sociaal maar vooral druk momenteel, heel erg druk. Ik moet ook om haar lachen en ik krijg van Scarlett een: pffffff, klein beetje verontwaardigd maar ik heb haar verteld dat ik niet zo snel kan typen als zij momenteel praat. Ze neemt nu meer rust in haar verhaal. Haar overlijden; ze is overleden aan een vochtophoping die in haar nek en tegen het gedeelte van haar hoofd (hersens) aanzat. Daardoor gingen haar ogen tranen, rollen en de 'vochtophoping' drukte inderdaad tegen haar zenuwstelsel aan waardoor lichamelijke spierfuncties uitvielen. Doordat de ophoping van vocht steeds groter werd, is zij overleden. Scarlett weet niet of zij dit had kunnen overleven, ze denkt het niet. Ook, omdat ze zegt dat ze bij jou een levensles af heeft moeten geven. De les van intuitie, doen wat je gevoel je ingeeft en je hart volgen. dit heeft ze allemaal volbracht en daar is ze heel erg trots op!

Ze is ook helemaal niet verdrietig! Ze is juist heel blij, opgelaten, liefdevol.. Ze zegt ook dat ze nu heel hard kan rennen maar ook kan vliegen. Ze pest Teuntje. Nu zie ik Teuntje naar haar kijken met een blik alsof hij even blij is dat hij rust heeft. Ik went me tot Teuntje. Ondertussen fladdert Scarlett achter wat vlindertjes aan zoals ik zie, wat een dreumes!! Teuntje is heel dankbaar dat hij Scarlett voor jou op heeft kunnen halen. Teuntje wist al dat hij die taak op zich moest nemen, vandaar dat hij zich ook heeft laten zien in de vorige reading. Teuntje is heel druk met Scarlett. Af en toe laat hij haar ook even uitrazen. Wat me opvalt nu ik met Teuntje 'praat' is dat er meer rust is. Ik ben zelf ook niet meer zo hyperactief als net in het gesprek met Scarlett. Teuntje zegt dat jullie je geen zorgen hoeven te maken. Hij zal voor haar zorgen en zij zal hem pesten (zegt Teun). Ondertussen fladdert Scarlett weer voorbij alsof zij Tinkerbell is. Zij is echt de gangmaker. Ik voel ook weer de energie van Teun verdwijnen en Scarlett komt weer aan het woord.

Ze wil dat jullie dat ze jullie heel dankbaar is dat zij haar korte leven bij jullie heeft mogen door brengen. Zij zegt dat de keus om haar weg te halen bij de DA, heel goed is geweest. Ze is ZO ontzettend blij en dankbaar dat ze 'haar huis' weer heeft kunnen zien, voelen en ruiken. Voor Sylvia zegt ze dat het overlijden in haar armen voor Scarlett als thuis komen voelde. Ze wil graag dat je die beelden loslaat omdat haar ziel zich uit het lichaam moest wringen. Ze wil graag dat je haar onthoud zoals ze was, als een échte Scarlett. Speels, liefdevol en ondeugend. Ze is nog veel bij jullie aanwezig zegt ze maar Teuntje houdt haar af en toe weg omdat Teun vind dat ze Sherlock de kans moet geven om te wennen aan wat hij allemaal heeft meegemaakt. Ze volgt Teuntje wel, samen volgen zij hun weg in het hemelrijk maar Scarlett zegt dat ze altijd jouw kleine engeltje zal blijven en als je aan haar denkt, dan is ze bij je. Ik heb haar verteld dat je haar kan ruiken. Hier is ze heel blij om want ze wil je laten weten dat het goed met haar gaat. Ze is dankbaar dat je haar tekens goed opvangt. Er is ook iets buiten gebeurd met een vogeltje, of dat gaat nog gebeuren. Wat dat is, dat laat ze niet los, maar ik zie iets met een vogeltje.

Scarlett is heel blij dat ze haar verhaal heeft kunnen doen en ze zegt dat je haar altijd mag roepen als je haar nodig hebt. Wat jij met haar had, dat is uniek. Net zoals zij weet, dat wat jij met Teuntje had, ook uniek is. Scarlett kan heel goed geven en ze begrijpt alles heel erg goed. Ze vind het fijn dat Sherlock een nieuw maatje heeft en ze vind het fijn dat Teutje er is om haar te begeleiden.

Ze gaat weer verder zegt ze. Teuntje zie ik al in de houding zitten om weg te gaan. Het is goed zo. Ik heb Scarlett bedankt voor haar overweldigende aanwezigheid om me heen de hele dag. Ondanks dat ik mij vandaag niet helemaal lekker voelde, heeft Scarlett er met haar liefde voor gezorgd dat ik de dag door zou komen door haar aanwezigheid. Wat een ontzettend bijzonder poesje is zij. Dat heb ik haar ook verteld en toen vloog ze weg en zei ze: ik weet het!!

Jeemig Sylvia. Ze kwam zo binnen bij me dat ik niet eens mijn documenten kon openen om het keurig in een bestand te schrijven. Ik ben maar begonnen naar haar luisteren maar ik sta nog steeds een beetje perplex en heb nog steeds kippenvel over mijn hele lichaam. Dat zij er niet meer is, is heel verdrietig maar wat zij kan geven vanuit het hemelrijk, is onwaarschijnlijk groot en bevat onvoorwaardelijk veel liefde!!

Liefs, Amber

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAUW sylleke! Zo bijzonder...Hoop dat je hier veel steun en kracht uit haalt:)

Zeker weten dat ik dat doe!! Ik zie het ook echt allemaal voor me hoor.

Zo is Scarlett....echt mijn meisje.....

Ben zo blij dat ze geen pijn heeft en dat ze gelukkig is!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.