Ga naar inhoud

Scarlett, mijn lief schattig kleine Brits korthaar


Gast

Aanbevolen berichten

Ahhhh nee!!!! Wat kut zeg sylleke! Je hebt alles geprobeerd meid!

Sterkte!

Rip Scarlett!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Ach Syl wat triest...ze heeft gevochten, wilde bij jou zijn. Heel verdrietig maar mooi dat ze bij jou kon sterven en niet alleen in dat hokje bij de DA......

Het is verschrikkelijk verdrietig maar je had niks anders kunnen doen. Hier had ook geen prednison of wat dan ook nog enig goed kunnen doen. Ze was gelukkig en tevreden want ze was bij jou......

Heel veel sterkte..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Syl, wat naar dat ze het toch niet gered heeft...

Ze wilde bij jou zijn, dat is wel duidelijk, bij jou voelde ze zich veilig.

Wonderlijk is dat toch met dieren, ik heb het met hamstertjes meegemaakt. Dan waren ze echt ziek, aan het einde van hun leven en opeens begonnen ze weer te contact te zoeken, te eten en te drinken, in de tralies te klimmen...

En dan hoopte ik dat die opleving genezing was, maar nee....

Ik vind dat wel heel bijzonder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Syl, wat naar dat ze het toch niet gered heeft...

Ze wilde bij jou zijn, dat is wel duidelijk, bij jou voelde ze zich veilig.

Wonderlijk is dat toch met dieren, ik heb het met hamstertjes meegemaakt. Dan waren ze echt ziek, aan het einde van hun leven en opeens begonnen ze weer te contact te zoeken, te eten en te drinken, in de tralies te klimmen...

En dan hoopte ik dat die opleving genezing was, maar nee....

Ik vind dat wel heel bijzonder...

Ja Francien....bijzonder is het!! De diertjes weten het allemaal precies he? En het is mooi.

Ondanks alle verdriet is het mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was een prachtige dag! We hebben genoten.

Ik heb de knop omgezet. Iedereen was zo lief voor ons. Tussendoor naar huis gegaan om voor Smokey en Sherlock te zorgen.

Toen kreeg ik het weer zo moeilijk. Maar dat mag. Even flink gehuild. Make-up weer netjes, omgekleed en weer terug. Dat ging goed.

Morgen mogen we Scarlett ophalen in de mooie urn, waar, als Sherlock na 20 jaar komt te overlijden bijgezet kan worden.

En als toetje op deze mooie dag, kreeg ik een heel mooi bericht, dat wij, het half broertje van Scarlett mogen ophalen als wij wilden. Dit lieverdje is ook van dezelfde papa. Ze wilde ons geen kitten geven die van dezelfde mama en papa was.

De fokster vond het zo erg voor ons, omdat ze ook weet dat we alles doen voor onze kindjes. We waren er helemaal door overdonderd.

En, hij lijkt nog op Scarlett ook. Het heeft zo moeten zijn, dat kan niet anders.

We gaan morgen kijken en zien we wat we gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ontzettend lief gebaar, het broertje van Scarlett...

Scarlett leeft voort in hem, wat een lieve mensen ook dat ze je dit geven!

Ze weten heel goed dat die beestjes in heel goede handen zijn!

Ja, Scarlett leeft in dit dotje voort. Het had zo moeten zijn. Ik wilde het gewoon niet doen, maar veel lieve vrienden om mij heen hebben ook gezegd dat Scarlett dit ook wil, en dat denk ik ook.

Ik voel mij schuldig dat wel, maar dat moet ik niet doen. Dit is ook wel een mooi kadootje, en hij lijkt op mijn kleine meisje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je weer een beetje vooruit kan kijken.

En wat een lief gebaar van de fokster,en als je morgen gaat kijken denk ik toch dat je meteen opslag verliefd bent.

En voel je dan niet schuldig tegenover Scarlett zij blijft altijd een plekje in je hart behouden.

Liefsxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden,

Zaterdag was een mooie dag. Heel erg dubbel. Het huwelijk in de kerk en Scarlett werd ook die dag gecremeerd. Was allemaal niet makkelijk.

Tussendoor naar huis gegaan.. lekker gehuild, omgekleed, Smokey een Sherlock eten gegeven, nieuw make-up en gaan weer.

Knop omgezet en lekker genoten.

Zondag nog even gaan dansen in Oosterhout in de buitenlucht. Was wel ff lekker.

Vandaag, de Urn opgehaald, maar ook onze Oliver. Het is een dotje, maar heel bang en schuchter. Dus hij zit nu met zijn broertje Sherlock in 1 kamer. We laten hem nu eerst maar even tot rust komen boven.

Foto's die ik gemaakt heb zet ik ook even neer.

Ik wil iedereen bedanken voor alle lieve woorden!! Dat heeft mij zeer zeker goed gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb redelijk wat contact met Amber over Scarlett, Eind deze week zal ze nog contact maken met de kleine, Nu doet zij ook workshops om je dieren te leren begrijpen.

Nu heb ik wel dat ik ze begrijp, wat er in hun kopjes omgaat. Wat ze voelen. Maar ik ben nooit uitgeleerd, ook wat dit niet betreft.

Dus, ik ga bij haar een workshop doen, 1 op 1.

En juist om wie en wat ik ben weet ik zeker dat dit mij ook gaat lukken. Dus dit zal in september worden, juist omdat in oktober mijn bv gaat komen.

Dus ik ben benieuwd, vind het spannend en weer een nieuwe fase in mijn leven, en dan met de diertjes.

Ik hoop dat ik mij zo kan opwerken en dan ook andere mensen helpen met zieke diertjes, of die zijn overleden. Of het gedrag. Het gaat zo uiteen.

Maar eerst die dag gaan doen en zien of het bij mij ook lukt.

Lief mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.