Ga naar inhoud

Scarlett, mijn lief schattig kleine Brits korthaar


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Goed meis dat je op je strepen bent gaan staan en heerlijk voor jullie dat zij weer thuis is.

Ik hoop dat je morgen in Utrecht wat wijzer wordt

En geef Scarlett een dikke knuffel van mij

Liefsxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad meiden! Mijn beestje mijn regels. Nu slaapt ze lekker, In haar eigen holletje van de krabpaal, want dat wilde ze direct. Is voor haar vertrouwd. Vannacht lekker bij me laten slapen. En morgenochtend op weg naar Utrecht. En ik weet zeker dat er daar iets zal uit komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amber heeft mij net weer gebeld en ze gaat tussen 19:00 en 19:30 uur Scarlett behandelen met Reiki. Ze is ook zo blij dat Scarlett thuis is...dus, ik ben benieuwd dalijk.

Scarlett ligt nog steeds heerlijk te slapen..niks niet onrustig wat ze in dat hok wel had...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker weten lieve Barb! Maar dan daar durven ze te zeggen dat ze niks uit haarzelf eet. Doet ze wel. Maar het kan ook zomaar zijn, dat ze het eten niet lekker vond. Maar dat zouden hun dan ook wel zien of niet dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amber haar behandeling naar Scarlett:

Ik ben net klaar met behandelen. Haar 1e 5 chakra's voelen goed aan.

Kruinchakra: ze is zich heel goed bewust wat er zich afspeelt met haar en in haar omgeving. Ze is je heel dankbaar dat je haar hebt weggehaald bij de DA. Ze verteld dat ze nu zoveel slaapt omdat ze in die dagen bijna niet geslapen heeft en heel alert is geweest op wat er in de omgeving heeft afgespeeld. Ze heeft veel stress ervaren, dat slaapt ze er nu uit.

3e oog chakra: prima, kon hier niets vinden

Keelchakra: ze staat heel open voor communicatie, ze kan heel goed aangeven wat ze voelt en wat ze wil. Ik heb haar gevraagd of je haar ieder uur moet voeren, maar dat wil ze niet. Ze zegt dat ze prima zelf kan aangeven wanneer ze honger heeft. Wel heeft ze gevraagd om te stoppen met de oogzalf. Ik heb hier een andere optie voor. Kamille. Als je kamille theezakjes in huis hebt.. Kook water, zakje thee erin laten zitten, als het koud of lauw is, met een wattenschijfje haar oogjes schoonmaken. Dit voelt veel beter als de zalf waar ook hormonen in zitten.

Hartchakra: voelt ook goed.

Buikchakra: hier begint het iets te 'rommelen' maar ik krijg geen gevoel van haar door dat er iets 'mis' is.

Heiligbeen en wortelchakra: hier zoog ze de kleuren energie uit mijn handen. Ik heb haar laten gaan hierin en haar verteld dat ze zoveel mogelijk mag nemen als ze nodig heeft. Ik voelde hier wel veel onrust. Mijn rechterhand tintelde meer dan mijn linkerhand.

Dat ik haar hele lichaam als laatst overgegaan ben en alle 'blokkades' via haar poten de aarde in heb laten verdwijnen, voelde ik tussen de schouderbladen iets, wat via de ruggenmerg uitstraalt naar haar wortelchakra. Ik heb dit heel goed afgestreken en getracht de blokkades op te heffen. (visueel gezien)

De metacam is een pijnstilling. Ik zou haar deze wel blijven geven tot je morgen weet wat zij werkelijk heeft. De Clindacaceptin is een antibiotica kuur. Ik zie zelf geen reden om deze te geven omdat het haar immuunsysteem alleen maar verzwakt maar ook hier zou ik mee doorgaan tot je zekerheid hebt van haar situatie morgen.

Mocht er nu iets uitkomen, dan wil ik je met alle liefde helpen en kijken of er ook iets homeopathisch is wat haar kan ondersteunen. Ik weet niet of je colloïdaal zilverwater in huis hebt? Dat is een natuurlijk antibiotica, ontstekingsremmer, helpt tegen schimmels, virussen, google maar even, het is goed tegen 650 aandoeningen. Dit zou haar sowiezo helpen om aan te sterken als je mag stoppen met de farmaceutische antibiotica. Ik geef zelf mijn katten altijd 2x per jaar standaard een kuurtje van 20 dagen. wondjes lossen op als sneeuw voor de zon. Je kunt het OVERAL voor gebruiken. Mijn ex partner noemde het 'het wonderwater'. ;-) Er is zeker homeopathie voor dieren die een neurologische aandoening en of evenwichtsstoornis hebben. Dat zoek ik met alle liefde voor je uit als er een uitslag bekend is.

Wil je voor me in de gaten houden of ze rechtsom of linksom valt en dan met haar hoofd van de ene naar de andere kant rolt?

Ik zal haar morgenochtend niet behandelen omdat je dan naar het ziekenhuis met haar gaat. Wel zal ik haar veel liefde sturen in de ochtend.

Ik heb nog 1 vraagje aan je. Ik heb dit eerder gedaan dat de kat van mijn tante een ernstig ongeluk had gehad. Ik zou graag een foto van Scarlett met een kort verhaal op mijn FB pagina willen zetten. Ik vraag de mensen dan om naar haar te kijken en haar even wat liefde te sturen door haar in hun gedachten op te nemen. De kat van mijn tante reageerde daar bijzonder goed op. Hij vertelde me toen dat hij werd overladen door kracht, liefde en mededogen. Ik zou dit ook graag voor Scarlett willen, maar uiteraard alleen met jouw toestemming. Niet geschoten is altijd mis, en eigenlijk wil ik ZO graag dat zij hierboven op komt!!

Liefs, Amber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb haar ook alle liefde gestuurd Syl, het komt vast goed met je lieverd.

Wat een prachtig beestje is het!

Liefs XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

04 september 2014

Ik ben het zat. Ik ga haar mee naar huis nemen. Volgens de dierenarts zou het slechter met haar gaan. Bloedtest was weer goed en ook het oorvocht. Ik krijg de optie: Prednison, naar Gent of de 3e keuze. Optie 1 en 3 vallen af. Ze beweren dat het steeds in haar kopje zit. Er zal een link zijn maar, ik twijfel.

Volgens de dierenkliniek doet ze niks. Dus een goeie discussie volgt als ik zeg, maar jullie zien niet wat er met Scarlett gebeurt als ik er ben. Dus ik ben het niet eens en wil haar mee naar huis nemen. Wordt niet in dank afgenomen! Dit is mijn kind en ze gaat echt mee naar huis.

Discussie over Gent of utrecht, ik heb namelijk mijn optie’s bekeken en het wordt Utrecht. Dit is mijn keuze en mijn kind.

Ik kan haar mee nemen, de afspraak staat.

Als we eenmaal thuis zijn leg ik Scarlett op het rode kleed op de bank waar ze niet op wilt liggen.

Dan op de grond. En ze begint spontaan te kruipen op haar manier. Ik heb het idee dat ze wilt eten. Ik maak wat brokjes met veel water klaar. Ik laat het even wellen en zet het voor haar neusje neer, en ze begint spontaan te eten. Ik kan haar wat melk met water vermeng geven en ook dat drinkt ze op.

Later gaat ze lekker slapen. Na 5 uurtjes geslapen te hebben, komt ze uit haar slaaphokje van de kattenhuisje en wil weer eten. Nu krijg ze van mij pate. Weer met water vermengd, zodat ze toch haar vocht binnenkrijgt en ook nu wederom aan het eten. Smekken doet ze, en ik heb haar dat niet eens geleerd. Maar nu mag ze dat doen.

05 september 2014

De nacht:

Ik heb haar bij mij in bed en ze kruipt op haar manier weer naar me toe. Ze wilt weer bij mij liggen. Dan krijg ze weer die stuiptrekkingen. Ik wordt er echt bang van maar daarna slaapt ze gelukkig weer. Het is een zeer onrustige nacht, voor haar en voor mij.

04:30 uur wakker. Ik heb haar weer wat water gegeven en ben de koffie aan gaan zetten. Het is ondertussen nu 05:30 uur en mijn 1e kop koffie heb ik al genomen.

Ik ga Scarlett even wat water en eten geven en dan ons op gaan maken om 07:00 uur in de auto te zitten om naar Utrecht te gaan en foto’s te laten nemen en haar goed te laten onderzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.