Ga naar inhoud

channie41176 : 19 september 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

hey ladies,

Ik ga eindelijk eens voor mezelf kiezen en krijg een borstvergroting!! yeah yeah!

Kan niet wachten. Ik ben moeder van twee prachtige kids maar die hebben wel hun weerslag gelegd op mijn borsten. Natuurlijk heeft het gewichtsverlies van het laatste jaar zijn steen ook bijgedragen. Ik ben nu dus een petite vrouwtje met nog petitere borsten hahahaha.

Ik ben 1,70 en weeg 56 kg. Mijn cupmaat weet ik niet echt want het verschilt zo veel per merk. Maar een B is het wel. Ooit was het een D. Mijn omvang is 70 dus hoe groot de cup ook is zullen mijn borsten nooit erg groot lijken....Jammer want ik hou van grote borsten!!

Ik word 19 september in kliniek Amstelveem door Dr. Koeijers geholpen. Ik krijg de druppelvormige prothese van Mentor met de maximale projectie. De dokter zelf praat niet over cc omdat hij zegt dat het zo veel verschilt per persoon dat je er geen voorstelling van kan maken hoe ze dan bij jou worden. Men houd zich er te veel aan vast. Het gaat dus om de combinatie van je eigen borstvolume, de gekozen prothese, de plaatsing en de projectie.

Ik heb aangegeven dat ik wel echt grote borsten wil, wel zo natuurlijk mogelijk. Hij zegt uit te komen op een 75D 70E. De prothese zal tussen de 300 en 400 cc zijn.

Dit vind ik dus eigenlijk te weinig maar ik wil echt borsten die groot zijn maar wel bij me lichaam passen en natuurlijk lijken dus vertrouw de arts.

Kijk er echt enorm naar uit dat ik straks gewoon een hempje kan aantrekken en niet een jongetje lijk. Of strapless topjes dragen!! nu ben ik altijd maar met mijn bh bezig en ze zijn allemaal maximizers want anders lijkt het nog nergens op.

Ik hoop hier op het forum, meiden te leren kennen die hetzelfde gevoel hebben, soort gelijke borsten maar ook jullie ervaringen te kunnen lezen en de mijne weer met jullie te delen. Hoor ook graag jullie mening over mijn borsten.

Groetjes

Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum , en alvast succes met je operatie ...

Over een bv kan ik niet mee praten heb namelijk en bvk gehad .

Maar kan me heel goed voorstellen als je op wat voor een manier niet tevreden bent met je borsten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Hoi Channie!

Ik word ook door dr. Koeijers geopereerd - alleen wat later. Ik heb eigenlijk precies hetzelfde als jou. Ben ook bang dat ik 'te weinig' cc krijg. Of dat ze kleiner uitpakken. Maar ik lees verder alleen maar goeie verhalen over dr. Koeijers dus ik ga ervanuit dat het allemaal goedkomt! Ik heb zelf een slappe 75B en ik wil een 75E

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!!!

Als je via de zoekbalk gaat zoeken op koeijers dan kom je vast wel wat meiden tegen die jou voor zijn gegaan.

Heb je vragen dan horen wij het graag. Heel veel leesplezier op het forum!!!

Ik pas je titel gelijke even aan en verplaats hem naar operatie verslagen. Zo hoor je er helemaal bij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Ladies,

Ik heb uiteindelijk mijn operatie 26 september gehad en hij heeft 380cc mentor anatomisch geplaatst. Ik had graag groter gehad maar dit was waarschijnlijk het maximale. Als ik nu een hempje aan trek zonder bh zitten er gewoon borsten onder!! blij blij blij.

Ik vind het wel jammer dat er niet meer cc in zit, ik hou nou eenmaal van grote borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Chantal, jouw gevoel is bekend hoor. Ook ik zit met hetzelfde. Na 20 kilo te zijn afgevallen en weer terug op mijn normale gewicht te zijn, kwam de frustratie over kleine borstjes weer in volle hevigheid terug: nooit een leuke bh kunnen vinden die ook nog eens goed gevuld is, geen leuke shirtjes met lage uitsnede kunnen dragen omdat er totaal geen vorm maar alleen een borstkas is te zien. Je voelt je meer man dan vrouw. Tranen met tuiten, maar door mijn angst over wat de buitenwereld over een bv zou zeggen hield mij dat tegen een bv te ondergaan. Iedereen heeft er wel een mening over, maar dat zijn meestal die vrouwen die zelf al goed gevuld zijn. Die willen of kunnen gewoon niet begrijpen wat het met je doet.

Een half jaar geleden, toen ik weer zwaar gefrustreerd op zoek ging naar een bikini die nog enigszins vulde, heb ik mij over die angst gezet en de knoop doorgehakt en over 2 weken is het zover!!! Ik ga bij dr. Koopmann van Bergman Clinic onder het mes. Zoals het nu naar uit ziet wordt het 520cc hp, dual plane geplaatst. Ik ben 174m en weeg 64 kg. Ik ben zeer benieuwd hoe dit eruit gaat zien. Ik zie er nu echt naar uit; eindelijk een gevulde bh en vrouwelijke vormen. Rug recht en borst vooruit! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.