Ga naar inhoud

ehoh ben ik nou de enige..


Aanbevolen berichten

Idd niet je ellebogen hoger dan je schouders ;)

Je hoeft echt niet stijf als een plank te gaan zitten hoor :) Gewone dingen doen, zonder dat je tilt en zonder dat je de huishoudelijke klusjes doet die niet mogen...

Maar brood smeren, koffie zetten, vaatwasser rustig inruimen, vlees snijden, koken (behalve zware pannen tillen) enz, dat mag gewoon :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi amelie85,

Dee ik ook in het begin maar heb het toen naast me neer gelegd en ben gewoon afleiding gaan zoeken tot de bv.

En hou er wel rekening mee dat bij iedereen het herstel anders is.

Wanneer mag je??

Groetjes Mariette

Ik mag aankomende dinsdag! Ben echt niet van plan om te gaan stofzuigen binnen de eerste 2 weken, maar hoop toch wel redelijk snel dingen zelf te kunnen, basic dingen zoals opstaan, beetje wassen, kleding aan doen, ontbijt klaarmaken en zelf eten en drinken. Moesten jullie ook geholpen worden met eten en drinken...? Dat ziet mijn vriend echt niet zitten namelijk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag aankomende dinsdag! Ben echt niet van plan om te gaan stofzuigen binnen de eerste 2 weken, maar hoop toch wel redelijk snel dingen zelf te kunnen, basic dingen zoals opstaan, beetje wassen, kleding aan doen, ontbijt klaarmaken en zelf eten en drinken. Moesten jullie ook geholpen worden met eten en drinken...? Dat ziet mijn vriend echt niet zitten namelijk....

Was dat maar het ergste, helpen met naar de wc! Afvegen, wassen. Wat is dat voor een vriend..tssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja was dat maar t ergste

Ik kon de eerste dagen idd niet eens me gat afvegen of zelf me broek naar beneden en omhoog doen..en mezelf wassen zat er ook niet in!

Omhoog komen trouwens ook niet .. :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is superlief, alleen dat 'zorgen voor' zit er niet helemaal in. De 1 heeft dat wel, de ander wat minder. Hij vind t prima om t huishouden, de boodschappen en de dierverzorging te doen, maar hij kan niet zo goed tegen hulpbehoevende mensen. Desalniettemin zal hij me wel helpen, maar ik heb het dan dus zelf liever ook niet. En als ik mijn laxeermiddelen niet in neem ga ik ook niet naar de wc ;) dus dan neem ik die wel weer in als ik het enigszins zelf kan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed, lees dus dat dat bij sommigen ook echt maar een paar dagen duurt. Zou mooi zijn :) Maar snap dat het bij iedereen anders is. Dus ik wacht wel af. Wel fijn voor iedereen die zo'n spoedig herstel heeft dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook spoedig herstel dag 2 deed ik al heel veel zelf.

maar zorgde dat mijn armen niet boven mij schouders uit komen.

en bv de pan aardappels afgieten en roerbakken dat liet ik me zoon van 14 doen ,die heeft spoed cursus koken gehad ,

ben de 26 e geholpen.

gisteren wassen gedraaid en in de droger en gevouwen.was manden sjouwen dat laat ik dan weer aan mijn zoon over.

maar moet mezelf echt remmen,

en PIJN is STOP.

van dag 4 wandel ik echt buiten ,om toch beetje actief te blijven,en lichaam goed te laten werken,,

smiddags ga ik 1 a 2 uurtje plat op de bank om het lichaam rust te geven ,en dan voel en kijk ik zo is naar mij boobs en ben dan zo gelukkig :105: .

maar beste advies luister na je lichaam rem of geef je zelf een zetje.beter een goed herstel van 6 weken dan straks op de blaren zitten :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is superlief, alleen dat 'zorgen voor' zit er niet helemaal in. De 1 heeft dat wel, de ander wat minder. Hij vind t prima om t huishouden, de boodschappen en de dierverzorging te doen, maar hij kan niet zo goed tegen hulpbehoevende mensen. Desalniettemin zal hij me wel helpen, maar ik heb het dan dus zelf liever ook niet. En als ik mijn laxeermiddelen niet in neem ga ik ook niet naar de wc ;) dus dan neem ik die wel weer in als ik het enigszins zelf kan :P

Nou hoop voor je vriend maar dat je niet hoeft hahaha......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben morgen 5 weken PO en voel me al best weer het "mannetje" om zo maar te zeggen. Vandaag boodschappen ingekocht voor mijn verjaardag zaterdag. Tillen ging allemaal prima. Flessen Hugo & rosé etc etc...Maar goed, sinds een uur of 15.00 echt enorme steken in mijn rechterborst, nu nog steeds. Dus toch wel beetje balen. Toch te veel gedaan?? Dat valt dan wel weer tegen en ik hoop dat het morgen weer wat rustiger is....Maar ben dan stiekem toch wel weer een beetje bang dat ik het "verpest" heb....

Anderzijds denk ik dat nu ook zo'n beetje mijn "maandelijkse periode" is?? Ik heb een spiraal en word nooit ongesteld, dus ik hou het ook niet meer bij eigenlijk. Misschien dat daar die steken ook wel vandaan komen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben morgen 5 weken PO en voel me al best weer het "mannetje" om zo maar te zeggen. Vandaag boodschappen ingekocht voor mijn verjaardag zaterdag. Tillen ging allemaal prima. Flessen Hugo & rosé etc etc...Maar goed, sinds een uur of 15.00 echt enorme steken in mijn rechterborst, nu nog steeds. Dus toch wel beetje balen. Toch te veel gedaan?? Dat valt dan wel weer tegen en ik hoop dat het morgen weer wat rustiger is....Maar ben dan stiekem toch wel weer een beetje bang dat ik het "verpest" heb....

Anderzijds denk ik dat nu ook zo'n beetje mijn "maandelijkse periode" is?? Ik heb een spiraal en word nooit ongesteld, dus ik hou het ook niet meer bij eigenlijk. Misschien dat daar die steken ook wel vandaan komen??

Snap je wel... ff lekker boodschapjes doen, idd misschien teveel getild gewoon lekker rustig nu. . Dan trekt t vast snel weg

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was dat maar het ergste, helpen met naar de wc! Afvegen, wassen. Wat is dat voor een vriend..tssssss

Daar was ik dus ook bang voor...maar lukte me gelukkig zelf. Heb de eerste dag flink lopen ophouden en de 2e dag savonds voor het douchen gegaan....maar dit ging redelijk prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dan heb je geluk. Bij mij was het allemaal wel wat heftiger qua operatie.... En ik ging de eerste twee dagen voortdurend out......

Je hebt exht goede steun nodig! En je hebt mazzel als het allemaal,voorspoedig gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoeee heftig nonky, wat een verschil in de reacties he, en ben blessed met hoe t nu nog gaat.

Hoop dat t inmidels wat beter met je gaat.

Je hebt zeker een goede steun nodig!

Ja hoor gaat nu al veel beter hoor. Alleen de eerste week kon ik echt niet zonder hulptroepen! En de tweede week viel ook tegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ook hoor meis. Soms kun je ook niet anders mijn man moest na 2 wkn weer aan het werk. Het is best zwaar zo snel alles weer zelf doen vooral mijn zoon die is ruim 10 kilo en pas 9 mnd dus die kan niks zelf. Ik doe alles zo rustig mogelijk en ben inmiddels 4 wkn po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.