Babs020 Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 Ik heb 5 jaar geleden mijn borsten laten doen in de citykliniek in den haag door dr goerdin.Ik zou als het goed is 500cc erin krijgen, ik vind ze zelf daar te klein voor geworden.Toen ik dat ook zei na de 1e contole zei die dat we dat bij de volgende afspraak pas goed konden zien.Die afspraak is er nooit van gekomen want de kliniek was gesloten en hij opgepakt.Ik heb nu het gevoel dat ze steeds kleiner worden en er steeds meer deuken in komen.Ik zou graag willen weten of iemand weet waar ik (kosteloos) naar toe kan gaan voor een nacontrole.En wat ik er aan kan doen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mommy2 Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Wat vervelend dat jij nooit een 2e gesprek gehad hebt. Ik zou even via de huisarts om een verwijzing vragen. Dan heb je meer kans op vergoeding van de afspraak. Sterkte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zara25 Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Hoi Babs,Bij de Bergman clinic in den haag is een consult gratis. Maar zo je verhaal te lezen, kan je beter ook een verwijsbrief meenemen. stel dat ze een aanvraag tot vergoeding bij je verzekeraar indienen en je krijgt positief bericht, dan heb je dat verwijsbrief voor nodig. Bergman is een ZBC en daar geldt dezelfde regels als bij een ziekenhuis. je kan het ook op hun site nalezen. sterkte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babs020 Posted September 2, 2014 Author Share Posted September 2, 2014 Dank jullie wel voor jullie reactieIk ben al bij de huisdokter geweest en die deed er wat moeilijk overIk ben nu opzoek in de buurt van amsterdamEr zijn er alleen zoveel en ik ben nu nog voorzichtiger geworden.Ik had het de 1e keer ook eerst uitgezocht en was heel positiefIk wil me geen 2e keer vergissen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spekkie Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Hmmmm dat was die man die geen plastisch chirurg bleek te zijn. Wat balen dat het nu niet goed lijkt te zitten. Er zijn ook aangiftes gedaan tegen hem vanwege zijn slechte werk. Vraag me af of je 4 jaar na dato nog iets kunt bereiken, maar ik zou er zeker werk van maken en ook goed gaan uitzoeken hoe andere cliënten van hem dat hebben aangepakt.Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spekkie Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Dank jullie wel voor jullie reactieIk ben al bij de huisdokter geweest en die deed er wat moeilijk overIk ben nu opzoek in de buurt van amsterdamEr zijn er alleen zoveel en ik ben nu nog voorzichtiger geworden.Ik had het de 1e keer ook eerst uitgezocht en was heel positiefIk wil me geen 2e keer vergissenBelachelijk van je huisarts.Heb je hem uitgelegd wie/wat die dr.Goerdin was? Je hebt toch recht om uit te zoeken wat hij precies heeft gedaan.Qua kosten ben ik niet zo op de hoogte, maar een aantal namen die ik hier positief voorbij heb zien komen in Amsterdam en omgeving:Boerhaave kliniek, dr. vd WeijEstetisch centrum Amsterdam, dr. Hay WintersSLAZ, dr. Nio of dr. van Selms (van Selms zit ook in estetisch centrum Amsterdam)Nogmaals, veel succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babs020 Posted September 6, 2014 Author Share Posted September 6, 2014 Dank jullie welIk ga het idd verder uitzoekenJullie horen nog van me Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 Goerdin.. auch... Ja volgens mij is bij Boerhaave een consult gratis (niet aan de telefoon zeggen dat je voor second opinion komt ) Dan wordt het als consult geboekt Dr. van der Weij die daar werkt, is echt een hele goede pc. Zou zeker een afspraak maken bij hem. Hij kijkt echt serieus naar je huidige situatie. Bij het SLAZ heb je een verwijsbrief nodig, of betaal je het consult en bij Hay Winters... Nee zou ik liever voor van der Weij kiezen. Hay Winters is een goede pc, daar niet van, maar voor borsten zou ik zeggen: laat van der Weij beoordelen.. Hij is meer een 'borstenman' dan Hay. Succes!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babs020 Posted October 12, 2014 Author Share Posted October 12, 2014 Ik heb me verwijsbrief van de huisartsdie raad me het olvg aan ipv bergmankliniekga morgen maar is het olvg bellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babs020 Posted April 10, 2015 Author Share Posted April 10, 2015 Ik heb een gesprek gehad met dr.van SelmsIn het lucasHij raad me aan om wel te gaan wisselen of het eruit te laten halenIk kies voor de wisselHij raad me aan 560cc bol achter de spier omdat ik weinig vetweefsel van me zelf hebWel kreeg ik te horen dat ik stevige borsten heb... trots na 2 kidsIk heb 30 april een afspraak om al mijn wensen te bespreken en dan 8 juni de wisselIk moest ook foto's verzamelen wat mijn wensen zijnIk moet zeggen dat ik het er wel moeilijk mee heb en dat ik steeds twijfel... Komt denk ik door me eerdere ervaringHet is niet de twijfel dat ik de wissel wil...meer van... moet ik meerdere artsen vragen... Wat is mooi/goed voor mij enz...Ik hou jullie op de hoogte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.