Ga naar inhoud

Bn ers boob job?


Nonky

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Katja ook?! Dacht dat dat Echten waren...

En sylvie natuurlijk

Yolanthe is twijfel achtig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Floortje Dessing toch ook? Die was eerst helemaal plat, bij wie alleen geen idee

Floortje ook idd..dat zie je bij haar ook heel goed vind ik

Katja ook?! Dacht dat dat Echten waren...

En sylvie natuurlijk

Yolanthe is twijfel achtig ;)

Yolanthe ook :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Estelle Cruijff, Fajah Laurens..

Ja fajah had ze heel groot en is toen kleiner gegaan. Estelle ook al....mmmm

Kim holland, haha duidelijk!

Inderdaad Gigi ook denk ik, die heeft mooie volle borsten maar weet niet zeker of ze "nep" zijn

Volgens mij tijdens een zomérstop ggedaan, was opvallend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb 800 CC, achter me spier. Waar je op moet lette, is dta je voldoende keuze krijg uit allerlei soorten protheses. Je heb gel, je heb zout, silicone, mix, rubber enz. Ga naar www.mediclinic.be en maak een afspraak, operatie kost 3,5 rug maar dan heb je wel een top arts dr de Maertelaire en hele mooie tiete hij heb alle soorten daar legge en je ken alles passe en kijke hoe het voelt en staat. XX Samantha

Dit stuurde Barbie mij nadat ik haar had gevraagd hoe of wat er bij haar geplaatst is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb 800 CC, achter me spier. Waar je op moet lette, is dta je voldoende keuze krijg uit allerlei soorten protheses. Je heb gel, je heb zout, silicone, mix, rubber enz. Ga naar www.mediclinic.be en maak een afspraak, operatie kost 3,5 rug maar dan heb je wel een top arts dr de Maertelaire en hele mooie tiete hij heb alle soorten daar legge en je ken alles passe en kijke hoe het voelt en staat. XX Samantha

Dit stuurde Barbie mij nadat ik haar had gevraagd hoe of wat er bij haar geplaatst is

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb 800 CC, achter me spier. Waar je op moet lette, is dta je voldoende keuze krijg uit allerlei soorten protheses. Je heb gel, je heb zout, silicone, mix, rubber enz. Ga naar www.mediclinic.be en maak een afspraak, operatie kost 3,5 rug maar dan heb je wel een top arts dr de Maertelaire en hele mooie tiete hij heb alle soorten daar legge en je ken alles passe en kijke hoe het voelt en staat. XX Samantha

Dit stuurde Barbie mij nadat ik haar had gevraagd hoe of wat er bij haar geplaatst is

Hahahha wat een typ! Klinkt alsof ze er verstand van heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja fajah had ze heel groot en is toen kleiner gegaan. Estelle ook al....mmmm

Kim holland, haha duidelijk!

Volgens mij tijdens een zomérstop ggedaan, was opvallend

Haha ja serieus?? Was mij niet opgevAllen, had het idee dat ze "Altijd al" zulke had..

Maar goed misschien lette ik er toen niet zo op haha..

Zijn iig wel mooi bij haar volgens mij!

Vind het bij Yolanthe meer opvallen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb 800 CC, achter me spier. Waar je op moet lette, is dta je voldoende keuze krijg uit allerlei soorten protheses. Je heb gel, je heb zout, silicone, mix, rubber enz. Ga naar www.mediclinic.be en maak een afspraak, operatie kost 3,5 rug maar dan heb je wel een top arts dr de Maertelaire en hele mooie tiete hij heb alle soorten daar legge en je ken alles passe en kijke hoe het voelt en staat. XX Samantha

Dit stuurde Barbie mij nadat ik haar had gevraagd hoe of wat er bij haar geplaatst is

Rubber??? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barbie heeft dr bovenlip ook laten opvullen,kan niet missen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.