Ga naar inhoud

2de hersteloperatie is in zicht, maar overweeg om ze te verwijderen


Aanbevolen berichten

Jeetje meid wat erg voor je.

Dit is niet iets waar je echt vanuit gaat natuurlijk als je een borstvergroting ondergaat.

Hoop dat alles goed gaat komen. Je gezondheid is natuurlijk het allerbelangrijkste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah sterkte ermee ! Wat zijn je klachten dan? Ik dacht alleen te lezen dat het om de scheve borsten ging?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Mien ga aub naar Dr Kappel in Zwolle! Mijn verhaal staat hier ook lees deze svp... Grote kans dat je niet tegen de siliconen kunt (wie wel) vroeg of laat komen de problemen toch..

Neem svp Nooit maar dan ook nooit geen siliconen implantaten (meer)

Ga voor de Monoblocs of niets, bij mij zijn ze er nu naar 10 jaar uit, voelde me al meteen stukken beter, nu aan het ontgiften en hopen dat een auto immuun ziekte uitblijft, want heb nog steeds siliconen resten in m'n lichaam die er nooit meer uitgaan..

Voor iedereen denk svp na en denk niet zoals ik altijd deed , mij overkomt dat niet en kop in zand steken ..

Heel veel sterkte en succes xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mien ga aub naar Dr Kappel in Zwolle! Mijn verhaal staat hier ook lees deze svp... Grote kans dat je niet tegen de siliconen kunt (wie wel) vroeg of laat komen de problemen toch..

Neem svp Nooit maar dan ook nooit geen siliconen implantaten (meer)

Ga voor de Monoblocs of niets, bij mij zijn ze er nu naar 10 jaar uit, voelde me al meteen stukken beter, nu aan het ontgiften en hopen dat een auto immuun ziekte uitblijft, want heb nog steeds siliconen resten in m'n lichaam die er nooit meer uitgaan..

Voor iedereen denk svp na en denk niet zoals ik altijd deed , mij overkomt dat niet en kop in zand steken ..

Heel veel sterkte en succes xxxx

Dit is een topic van eind september... En honeybee... En als ze in het VU is,hoeft ze niet naar kappel he ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Mien ga aub naar Dr Kappel in Zwolle! Mijn verhaal staat hier ook lees deze svp... Grote kans dat je niet tegen de siliconen kunt (wie wel) vroeg of laat komen de problemen toch..

Neem svp Nooit maar dan ook nooit geen siliconen implantaten (meer)

Ga voor de Monoblocs of niets, bij mij zijn ze er nu naar 10 jaar uit, voelde me al meteen stukken beter, nu aan het ontgiften en hopen dat een auto immuun ziekte uitblijft, want heb nog steeds siliconen resten in m'n lichaam die er nooit meer uitgaan..

Voor iedereen denk svp na en denk niet zoals ik altijd deed , mij overkomt dat niet en kop in zand steken ..

Heel veel sterkte en succes xxxx

Dank nog voor je reactie!

ze zijn er sinds maart dit jaar uit. In het slotervaartziekenhuis dus niet bij dr Kappel.

Siliconen waren flink gaan zweten in die 1,5 jaar tijd maar geen silicoon blijven hangen in mijn lichaam.

Voel me geweldig nu en het ziet er ook nog eens prachtig uit!

nooit meer een borstvergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.