Ga naar inhoud

2de hersteloperatie is in zicht, maar overweeg om ze te verwijderen


Aanbevolen berichten

Hoi ladies

na twee operaties bij Demeyere en nog steeds problemen en scheven borsten wil ik heel graag zsm een 2nd opinion ergens aanvragen voordat ik weer controle heb met hem.

Zodat ik weet wat ik kan zeggen tegen hem.

Wie heeft tips?

Ik heb net Velthuis gebeld. Ik wilde heel graag bij Laura Mooijen-Zaal, maar helaas ze doen pas na een jaar van de operatie een 2nd opinion, omdat ze dan pas het eindresultaat kunnen zien. Maargoed dit van mij gaat niet oplossen 'vanzelf'.

verder heb ik mentor protheses, ik weet niet of dat uitmaakt. Dat ik niet bij een arts kom die alleen met eurosilicone werkt bijv.

thanks ladies. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij werkt Nio ook met andere dan eurosilicone. Heb bij hem ook een so gehad en hij zet ook dingen zwart op wit.

Tevens de dag nadat ik belde voor een afspraak kon ik al terecht bij de Parkkliniek!

succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Gast Jennifer120884

Och jee, wat erg voor jou!! Toch veel goede verhalen gelezen ook over die pc.

Luister naar wat je hart je ingeeft meid. Ik wens je heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och jee, wat erg voor jou!! Toch veel goede verhalen gelezen ook over die pc.

Luister naar wat je hart je ingeeft meid. Ik wens je heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Dankje Jennifer! ja het is wel een goede PC.. Ik ben denk ik gewoon een pechvogel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Mien, wat een ongelooflijke k.tsituatie. dat het nu na de 1 e hersteloperatie nog niet goed zit.

Is voor de spier helemaal geen optie? Is het weer je spier die de prothese omhoog drukt? Of iets anders?

En wat zegt je pc over de kans van slagen van deze 2e hersteloperatie?

Sterkte met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Mien, wat een ongelooflijke k.tsituatie. dat het nu na de 1 e hersteloperatie nog niet goed zit.

Is voor de spier helemaal geen optie? Is het weer je spier die de prothese omhoog drukt? Of iets anders?

En wat zegt je pc over de kans van slagen van deze 2e hersteloperatie?

Sterkte met je beslissing!

kans van slagen is wel groot nu. Nee deze keer is 1tje doorgezakt.... Dus dat. kansloos.

maar ik had dit gewoon niet verwacht. Al die operaties en de weg daar naartoe is steeds zo k*t.

Ik had uitgerekend dat ik max 3 keer in mn leven moest hiervoor. Nu al 3 keer in 1 jaar. Ik vind het het niet meer waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

kans van slagen is wel groot nu. Nee deze keer is 1tje doorgezakt.... Dus dat. kansloos.

maar ik had dit gewoon niet verwacht. Al die operaties en de weg daar naartoe is steeds zo k*t.

Ik had uitgerekend dat ik max 3 keer in mn leven moest hiervoor. Nu al 3 keer in 1 jaar. Ik vind het het niet meer waard.

Oh ik heb echt zo met jou te doen!!! Ik snap heel goed dat je er klaar mee bent.

Drie maal is scheepsrecht zou ik denken, maar hey, wat weet ik ervan!!! Het is echt een vreselijke situatie. Dikke knuffel van mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de arts gesproken. Als ik t zou verwijderen is dit een kwestie van 15 min werk.

Het kapsel is goed dus het wordt niet verwijderd. Ik lees bij iedereen dat dat wel verwijderd wordt? Kan dit gewoon blijven zitten?

En t gaat wel weer goed herstellen naar m'n voorsituatie. Ik heb ze nog geen jaar en maar 225 cc.

Lekker veel sporten daarna :)

Oke ik neig nu dus echt naar deze optie. Nooit meer deze ellende

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de arts gesproken. Als ik t zou verwijderen is dit een kwestie van 15 min werk.

Het kapsel is goed dus het wordt niet verwijderd. Ik lees bij iedereen dat dat wel verwijderd wordt? Kan dit gewoon blijven zitten?

En t gaat wel weer goed herstellen naar m'n voorsituatie. Ik heb ze nog geen jaar en maar 225 cc.

Lekker veel sporten daarna :)

Oke ik neig nu dus echt naar deze optie. Nooit meer deze ellende

Hoi Mien,

Ik begrijp heel goed dat je er klaar mee bent.

Zelf laat ik ze ook verwijderen, maar na lange tijd. Het word voor mij de derde operatie in 24 jaar en dat vind ik al genoeg.

Ik lees wel vaker dat het kapsel kan blijven zitten, als het dun is en er verder geen problemen zijn.

Voor mij was deze keuze ook heel moeilijk, maar de onrust die het voor mij geeft is het niet waard.

Toen ik een bv nam, was dat in 'n tijd waarin men dacht dat het 'n eenmalig iets was en je zelfs nooit meer op controle hoefde.

Ik heb de pech gehad de eerste keer de "foute" dow corning te krijgen, en nu loop ik al bijna 'n jaar met gescheurde protheses.

Als ik dit bij de eerste bv had geweten was ik er nooit aan begonnen, en met de wetenschap van nu.... kies ik voor verwijdering.

Omdat je de bv pas 'n jaar hebt, zullen je borsten weer goed herstellen, ik zou die kans grijpen.

Sterkte met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mien,

Ik begrijp heel goed dat je er klaar mee bent.

Zelf laat ik ze ook verwijderen, maar na lange tijd. Het word voor mij de derde operatie in 24 jaar en dat vind ik al genoeg.

Ik lees wel vaker dat het kapsel kan blijven zitten, als het dun is en er verder geen problemen zijn.

Voor mij was deze keuze ook heel moeilijk, maar de onrust die het voor mij geeft is het niet waard.

Toen ik een bv nam, was dat in 'n tijd waarin men dacht dat het 'n eenmalig iets was en je zelfs nooit meer op controle hoefde.

Ik heb de pech gehad de eerste keer de "foute" dow corning te krijgen, en nu loop ik al bijna 'n jaar met gescheurde protheses.

Als ik dit bij de eerste bv had geweten was ik er nooit aan begonnen, en met de wetenschap van nu.... kies ik voor verwijdering.

Omdat je de bv pas 'n jaar hebt, zullen je borsten weer goed herstellen, ik zou die kans grijpen.

Sterkte met je beslissing!

Bedankt Ginny! Denk ook wel dat het goed zal herstellen.

Ik ga dit weekend de knoop doorhakken.

Fijn dat je straks al die zorgen niet meer hebt! ik vind het het ook niet meer waard na 3 operaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mien,

Ben nieuwsgierig naar wat je besloten hebt, weet je al wat je gaat doen?

Mijn operatie is inmiddels achter de rug en ik ben er heel blij mee.

Bovendien ziet het er na al die tijd zo goed uit, dat het bij jou alleen maar geweldig kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mien,

Ben nieuwsgierig naar wat je besloten hebt, weet je al wat je gaat doen?

Mijn operatie is inmiddels achter de rug en ik ben er heel blij mee.

Bovendien ziet het er na al die tijd zo goed uit, dat het bij jou alleen maar geweldig kan zijn.

dat klinkt geruststellend Ginny!

ja ze gaan eruit! kan niet wachten! nog 3 weekjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klinkt geruststellend Ginny!

ja ze gaan eruit! kan niet wachten! nog 3 weekjes

Ik vind het een stoere en goeie beslissing van je :35:

Als ik naar mezelf kijk het geeft zoveel rust, en de reacties in mijn omgeving doen me zoveel goed.

Buiten dat de operatie viel mij zoveel mee, en ook nu heb eigenlijk nauwelijks ergens last van.

Alvast succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie gaat niet door!!

Vandaag door de huisarts verwezen naar het VU mc in Amsterdam.

Mijn gezondheidsklachten lijken verdacht veel te komen van de siliconen.

Binnenkort kan ik daar terecht en wordt ik onderzocht.

Ze gaan er hoe dan ook uit en dus in het ziekenhuis nu en hopelijk met hulp van de verzekering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat is even schrikken voor je :o

Goed dat je bent doorverwezen, had je al langer klachten?

Hopelijk werkt je zorgverzekering mee en vergoed de kosten.

Sterkte met de onderzoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat is even schrikken voor je :o

Goed dat je bent doorverwezen, had je al langer klachten?

Hopelijk werkt je zorgverzekering mee en vergoed de kosten.

Sterkte met de onderzoeken!

dankjewel.

al een paar maandjes. Nooit het verband gelegd, totdat ik ging lezen en erachter kwam dat die symptomen precies de symptomen zijn die ik heb. Vroeger nooit last gehad. Hopelijk kunnen ze me nog redden in het VU

Oooooooooh dat is echt heel sneu nieuws hier zeg! BAH

wou dat iedereen gewoon happy ermee was....pff..stom hoe dingen ook soms gaan zeg,heb met jou te doen :(

Dankjewel :(

ik kan niet wachten totdat het voorbij is en hopelijk weer helemaal gezond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.