Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Gister geopereerd..

Smorgens even na 8 uur en om 10 uur was ik weer wakker.

Vanavond mag ik douchen en kan ik zien of het verbeterd is..spannend.

Wel zit de bh muurvast door het bloed en hechtingen, zal wel een klus zijn om los te krijgen.

Ik hoorde gister op t laatste moment (operatiekamer) dat de protheses er in en eruit gehaald zouden worden.

Dat vond ik wel balen omdat ik nu weer echt 6 weken moet herstellen en veel meer pijn heb dan met enkel een borstlift.

Ook heb ik nu dus weer een band weer om.

Kapsel is verwijderd (waarom weet ik niet), protheses zijn schoongemaakt, en er weer in gedaan.

Wel is er ook een stuk borstweefsel van binnen aan elkaar gemaakt, ik denk voor de stevigheid?

Mischien dat daarom de protheses eruit zijn gehaald.

Maar goed het is niet anders, in bh ziet het er wel beter uit, dus hopelijk is het het waard :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat alles goed is gegaan meid, maar wel even slikken voor je natuurlijk dat je echt weer 6 weken moet herstellen. Gelukkig is het voor het goede doel, dat jij weer helemaal happy bent met je boobs!! Blij te horen dat je het in bh er al beter uit vind zien, spannend vanavond kijken. Ben heel erg benieuwt wat je ervan vind!!!

Een fijn herstel lieverd en doe rustig aan.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butterfly,

Ben ook heel benieuwd hoe het nu zal zijn hoor, hoop ook echt dat het nu helemaal strak zit allemaal en ook zo blijft, wens je wederom een voorspoedig herstel!

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Butterfly,

Ook ik hoop dat het nu helemaal mooi en strak wordt! Fijn dat het er in bh al een stuk beter uitziet. Wel heel spannend zeker om dadelijk (of morgen?) te kijken... Ik gun het je echt zo dat t supermooi is geworden.... :116::01:

Het herstel moet je ff weer doorheen, maar als t maar mooi is was t allemaal waard meid!!

Ga je ook weer foto's plaatsen?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Butterfly,

Ik heb je topic ook "even" gelezen. Jeetje wat heb jij al wat meegemaakt met je borsten.

Ik ben heel benieuwd wat je nu van het resultaat vindt. Spannend voor je!

Heel veel sterkte met je herstel!

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukkig hartstikke verbeterd, eigenlijk meer dan ik had durven dromen.

Ok het is niet wat ik in het begin wou super rond en nep, maar die hoop had ik toch al uit mijn hoofd gezet.

Het ziet er nu strak en natuurlijk uit, en ze staan omhoog :125:

De eerste dagen stonden ze als strakke puntjes wijd uit elkaar nu zakken ze alweer mooi naar binnen toe :D

Ik heb vergeleken met de vorige keer weinig tot geen pijn.

Alleen links zeurde.

Ik moest gister onder de douche alle pleisters verwijderen, maar dat ging niet.

Zat vast en begon te bloeden en toen durfde ik niet meer :84:

Daarom heeft de kliniek vandaag het zelf gedaan, ik moest toch heen voor controlle.

Het ziet er super uit de littekens, alleen links (vandaar die zeurende pijn) zit een scheurtje van 2 cm lang en 2mm diep, dat moet nog dicht gaan.

Daarover weer een nieuwe strip gedaan.

Hopelijk groeit het gewoon weer aan elkaar, volgens de arts wel.

Ook is alleen de onderkant vd tepel los gehaald dus de bovenkant hoeft niet opnieuw te genezen.

De band hoef ik gelukkig ook niet meer om.

Dus tot nu toe mag ik dus zeker niet klagen

Ik zal er even wat fotos opzetten van vorige week.

Moet wel zeggen op de foto zien ze er minder mooi uit dan in de spiegel :blink:

Maar mischien komt dat omdat ik de camera zelf vasthou ofzo?

Ik zal morgen even wat nieuwe fotos neer zetten hoe ze er nu uit zien zonder pleisters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butterfly,

Ben even je nieuwe picjes gaan zien, wow meid dat ziet er al veeeeeeel beter uit hé, mooi hoor! Eindelijk heb je toch nog mooie boobs gekregen al is het dan niet helemaal wat je ooit wou, maar veel natuurlijker hihi

Zag het ook dat je tepel bovenaan niet is losgesneden deze keer, dus zal inderdaad wel schelen in het herstel! Nou je mag er eindelijk trots op zijn! :136:

Wens je nog een superherstel en dat je naadje maar snel mag dichtgroeien.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butterfly,

Je borsten zijn dan misschien niet super rond en nep, maar wel prachtig groot en net echt!!

Goed dat je nu niet veel pijn hebt! Mooi dat ze de tepel niet helemaal hebben verplaatst.

Sterkte met je herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Butterfly, dat ziet er echt al een heel stuk anders uit he meis!

Inderdaad niet hoog en rond en nepperig, maar als je t niet zou weten zou je denken dat het natuurlijke (grote) borsten zijn! Dit is toch ook zeer mooi, en als je eens een heel diep decollete wilt dan pak je een goede push-up bh. Ben er maar trots op hoor!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een update.

Heb geen pijn alleen zeurt links af en toe een beetje.

De hechtingen verwijderen deed behoorlijk zeer op sommige plekken :(

Wel zijn de littekens nog dunner dan de vorige keer :)

Een nieuwe manier van hechten heeft hij namelijk gebruikt.

Alleen zit niet alles mee, de binnenkant begint toch weer iets slapper te worden :(

Nog niet zo erg als de vorige keer, maar wel jammer dat ze niet zo strak in hun velletje zijn gebleven als de eerste dagen.

Waarschijnlijk doordat het vocht minder word dit toch weer gaat tekenen?

Maar strakker hechten dan de vorige keer kon echt niet, dus het zal wel aan mijn huid liggen :(

Daar is niet tegen op te liften vrees ik.

Ik moet dat maar accepteren en hopen dat het niet zo erg wordt als de vorige keer.

Manlief zegt dat trekt wel weer bij?

Maar goed daar heb ik weinig vertrouwen in.

Maar goed ik moet maar denken het is beter dan de vorige keer :)

En dat was ook mijn uitgangspositie dat het iets beter zou kunnen worden.

Maar helaas hoop je dan stiekem toch op meer ;)

En na de operatie waren ze zo strak (zat geen beweging in) en is het dan toch wel balen dat het weer iets weg zakt.

Ik zal nog wat fotos van 1 week erop zetten en eerdaags nieuwe maken zonder de hechtingen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butterfly,

Wat jammer dat het toch weer ietsje minder is geworden, al zijn ze gelukkig wel nog steeds een pak beter als ervoor, maar snap goed dat je teleurgesteld bent weer! :( Hoop dat het verder niet meer erger word deze keer, het is je zo gegund dat het allemaal eens mooi mag blijven! Fijn dat de littekens wel dunner zijn geworden door een andere manier van hechten. Hopelijk krijg je straks wel een pracht decolleté in bh's!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net je fotos bekeken en ik moet zeggen ,je mag blij zijn met het resultaat,ziet dr al stukken beter uit dan de vorige keer :136:,alleen ja,na verloop van tijd gaat t weer slapper worden,dat zie je nu eigenlijk al een beetje,anders had t nu nog behoorlijk hard geweest allemaal,maar t ziet er naar uit alsof je ze al jaren zo hebt,niet rot bedoeld he,je hoeft gewoon niet te wachten op hang enzo,meteen klaar zeg maar.:rolleyes:

Dus idd hopen dat t zo gaat blijven!!

Voorlopig lekker van genieten! :143:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.