Ga naar inhoud

6 weken po, hulp bhs?


Aanbevolen berichten

lieve meiden,

ik ben nu 6 weken po en mag dus bhs gaan dragen. heb van het weekend 3 bhs gekocht die toen goed zaten, maar nu de dag vordert gaat een van die bhs steeds vervelender zitten.
De cup sluit niet goed aan in het midden van mijn borsten, de zijkanten zitten top.

Is dit wel goed, hebben meerdere meiden hier last van? of betekent dit dat het toch geen goede maat is?
eerlijk gezegd kijk ik op dit moment al uit naar vanavond dat ik mn vertrouwde sportbh weer aan mag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Je beugels hoeven in het midden niet tegen je borstbeen aan te zitten hoor :)

Als de onderkant , de onderrand maar wel aansluit (niet dat je tussenje boobs door je navel kunt zien, zeg maar :P )

heb je er foto's van? Anders moet ik zo ff in je galerij spieken..

Echter, in het begin kunnen bh's soms echt niet lekker zitten.. En hoe erg sommigen in het begin die sportbh/ kliniekbh ook vervloeken, na een paar weken vindt bijna iedereen hem heerlijk :45:

Als het niet goed voelt, gewoon nog ff doorhobbelen met sportbh. Over een week voelt het alweer heel anders :)

Onthoud het grote G-woord ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Jah misschien toch niet de juiste idd! Alhoewel, ik heb laatst ook een bh gepast en die sloot ook niet aan in het midden.. Maar bij mij ligt dat denk ik eraan dat ze nog moeten zakken en de bolling trekt het midden mee naar voren (if that makes sense, lol).. En als je je sportbh nog graag draagt, gewoon doen denk ik dan. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Best boobie, bedankt voor je antwoord! maar ik snap het ff niet :P als de beugels niet tegen mijn borstbeen aan hoeven te zitten, (dat doen ze dus niet) kan ik dus wel tussen mn boobs door naar mijn navel kijken haha.. dus dat betekent eigenlijk dat het niet goed is? zal zo een foto maken en kijken of ik hem kan uploaden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Best boobie, bedankt voor je antwoord! maar ik snap het ff niet :P als de beugels niet tegen mijn borstbeen aan hoeven te zitten, (dat doen ze dus niet) kan ik dus wel tussen mn boobs door naar mijn navel kijken haha.. dus dat betekent eigenlijk dat het niet goed is? zal zo een foto maken en kijken of ik hem kan uploaden!

Ja is ook lastig uit te leggen haha.. Maar de bovenkant van je beugels, dus de uiteinden hoeven niet op je borstbeen te zitten. Het middenstuk onderaan moet wel op je huid zitten.. Maar dat had ik al gezegd haha. Ik zal dadelijk eens ff kijken of je een foto erop hebt staan :) Dan kijk ik eens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Best Boobie, ik snap je haha! dan zit het dus toch niet goed, het sluit aan de onder kant niet aan, ik kan naar beneden kijken. Misschien dat het daarom niet lekker zit.

Balen want vind het een mooie bh!! ik bewaar hem wel en zal bij die andere kijken of die beter zitten!


btw echt fijn dit forum, zo kom je dus echt wat te weten!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx best boobie heb het gezien en gereageerd, bedankt dat je er naar hebt gekeken, ik had al een vermoeden maar nu weet ik het zeker.
Deze blijft nog even in de kast tot hij beter zit en anders hoop ik iemand anders blij te maken in de toekomst met deze bh!!

jammer dat ik niet goed geadviseerd ben, volgende keer misschien toch maar naar een duurdere/betere lingeriezaak. maar wilde voor mijn eerste bh's niet te duur doen, je ziet zoals nu dat het toch niet gelijk goed zit, zonde als ik er 50 euro voor had betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zo herkenbaar! Ik heb inmiddels bij Livera een BH gekocht (49,95 euro). Middenstuk zat niet tegen mijn lijf, maar zij vertelde dat dit goed was. Ben er toch mee terug gegaan en hebben samen vele bh's geprobeerd. Bleek dit model zonder tussenstuk te zijn, dus met van die stevige borsten, komt geen enkele cupmaat zover dat het middenstuk tegen mijn borstbeen zou komen.

Uiteindelijk heb ik de in eerste instantie gekochte BH toch maar weer mee naar huis genomen. Maar goed, na een paar uurtjes denk ik ook: ik doe mijn speciale BH toch maar weer terug aan, want eigenlijk zit dat "martelding" zo gek nog niet ;-)

Maar wel even slikken, want ik kocht een BH-tje bij de Zeeman voor 6,99 euro...Nu ben ik wel even een beetje meer kwijt voor een fatsoenlijke BH!!

2 dagen geleden ook bij Hunkenmöller een BH gekocht (t-shirt bh) en wow....als ik een shirtje draag,,,wat een boezem zeg!!

Maar ook dan weer...trek ik na een paar uurtjes graag terug mijn speciale BH weer aan!

Ik moet ook nog erg wennen aan de "massa" en de BH's met veel extra steun. Tja, als je eerst geen BH nodig hebt, want je hebt niks...dan is het logisch dat ik even moet wennen....

Maar volgende week ben ik jarig en sommigen weten ervan en zeiden al te weten wat ze me cadeau wilden geven...Dus ik wacht nog even met verder shoppen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Absoluut waar :)

Gewoon eens goed ernaar laten kijken ;)

En je laten vertellen waar je op moet letten om zelf in het vervolg te zien of een bh goed zit of niet :) Dan maakt de maat verder niet meer uit, maar kun je zelf beoordelen :)

Succes :35:

xx

Yesss.. faith in humanity is restored!! ik legde het uit en ik moest de bh even aantrekken. Beide dames die er werkten zeiden gelijk unaniem dat hij te klein was en dat hij idd niet geadviseerd had mogen worden.

Ze gaven wel aan dat de andere bhs, de 75E, wel goed waren, ookal stond het een stukje open. dit komt omdat mijn borsten dus nog zo nieuw zijn en niet erin te 'proppen' zijn, dat dacht ik al.

Voor het verschil te merken gaven ze een bh aan die niet voorgevormd was, die sloot idd wel mooi aan.

ze hebben een aantal bhs aangegeven en die heb ik gepast, en ik mocht gewoon de bh die ik al had gedragen en de kaartjes eraf had gehaald omruilen voor een andere,

ik heb nu een hoger model gekozen, en een maatje groter, 80E, hallejulja, dat zit een stuk beter :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zo herkenbaar! Ik heb inmiddels bij Livera een BH gekocht (49,95 euro). Middenstuk zat niet tegen mijn lijf, maar zij vertelde dat dit goed was. Ben er toch mee terug gegaan en hebben samen vele bh's geprobeerd. Bleek dit model zonder tussenstuk te zijn, dus met van die stevige borsten, komt geen enkele cupmaat zover dat het middenstuk tegen mijn borstbeen zou komen.

Uiteindelijk heb ik de in eerste instantie gekochte BH toch maar weer mee naar huis genomen. Maar goed, na een paar uurtjes denk ik ook: ik doe mijn speciale BH toch maar weer terug aan, want eigenlijk zit dat "martelding" zo gek nog niet ;-)

Maar wel even slikken, want ik kocht een BH-tje bij de Zeeman voor 6,99 euro...Nu ben ik wel even een beetje meer kwijt voor een fatsoenlijke BH!!

2 dagen geleden ook bij Hunkenmöller een BH gekocht (t-shirt bh) en wow....als ik een shirtje draag,,,wat een boezem zeg!!

Maar ook dan weer...trek ik na een paar uurtjes graag terug mijn speciale BH weer aan!

Ik moet ook nog erg wennen aan de "massa" en de BH's met veel extra steun. Tja, als je eerst geen BH nodig hebt, want je hebt niks...dan is het logisch dat ik even moet wennen....

Maar volgende week ben ik jarig en sommigen weten ervan en zeiden al te weten wat ze me cadeau wilden geven...Dus ik wacht nog even met verder shoppen!!!

fijn te horen da tik niet de enige ben,! zoals je hierboven kan lezen mocht ik hem wel ruilen, de maat bleek te klein te zijn.

ik ging wel altijd al naar de hunkenmoller, maar ik kocht standaard de 80B, hoewel ik ook een x een 75A heb gekocht en die perfect zat, bij de 80b had ik altijd ruimte, maar wilde gewoon niet toegeven denk ik ;-)

snap ik dat het dan even slikken is als je normaliter een bh kocht van een paar euro, maarja.. we hebben nu grote borsten en die moeten/mogen best goed ingepakt worden met een mooie degelijke bh!

en leuk dat je jarig bent volgende week.. wie weet krijg je hele mooie setjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yesss.. faith in humanity is restored!! ik legde het uit en ik moest de bh even aantrekken. Beide dames die er werkten zeiden gelijk unaniem dat hij te klein was en dat hij idd niet geadviseerd had mogen worden.

Ze gaven wel aan dat de andere bhs, de 75E, wel goed waren, ookal stond het een stukje open. dit komt omdat mijn borsten dus nog zo nieuw zijn en niet erin te 'proppen' zijn, dat dacht ik al.

Voor het verschil te merken gaven ze een bh aan die niet voorgevormd was, die sloot idd wel mooi aan.

ze hebben een aantal bhs aangegeven en die heb ik gepast, en ik mocht gewoon de bh die ik al had gedragen en de kaartjes eraf had gehaald omruilen voor een andere,

ik heb nu een hoger model gekozen, en een maatje groter, 80E, hallejulja, dat zit een stuk beter :D

:43::43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43:

En nu lekker genieten van je boobs en je nieuwe bh's!!! :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.