Ga naar inhoud

BH's te koop maat 70D/75D/70DD/75DD/70E/75E


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Vanwege de wissel die er aan zit te komen verkoop ik mijn bh collectie :)

Het zijn verschillende maten/merken etc. Op de foto staat per bh de maat. Doe een leuk bod en ze zijn van jou. Zijn allemaal nog in goede staat (heb ze niet langer dan 10 maanden). Mogen per stuk weg, als je interesse of vragen hebt laat maar weten! De zwarte onderaan is een maximizer, en de goude met pailletjes is een bh van sapph. (Die valt klein)

Bh 5,6,7 en 8 van onder naar boven zijn push'ups. De rest gewoon voorgevormd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb z'n rare tussenmaat 80D zijn de cups net iets te groot , 75c omvang te smal en 80C cups te klein, dus zei iemand dat een 75E goed kan zijn, maar das per bh verschillend. Wil je de bh weer terug nemen als het niet zou passen? Misschien raar maar nieuw in de winkel zijn de grotere maten best prijzig. Ik hoor het graag want dan heb ik interesse in de 75DD en de bovenste 75E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet ik maar als daar een bh eindelijk goed past dan kost het meteen meer dan €30 als de jouwe passen heb ik 2 goede voor de helft;-) ik ga jouw een pb'tje sturen met adres kun jij reply geven met je rekeningnummer mochten ze niet passen dan verkoop ik ze weer terug. Thx

Je weet ik maar als daar een bh eindelijk goed past dan kost het meteen meer dan €30 als de jouwe passen heb ik 2 goede voor de helft;-) ik ga jouw een pb'tje sturen met adres kun jij reply geven met je rekeningnummer mochten ze niet passen dan verkoop ik ze weer terug. Thx

Je weet ik maar als daar een bh eindelijk goed past dan kost het meteen meer dan €30 als de jouwe passen heb ik 2 goede voor de helft;-) ik ga jouw een pb'tje sturen met adres kun jij reply geven met je rekeningnummer mochten ze niet passen dan verkoop ik ze weer terug. Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.