Guest Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 Hallo Dames, Vanwege de wissel die er aan zit te komen verkoop ik mijn bh collectie Het zijn verschillende maten/merken etc. Op de foto staat per bh de maat. Doe een leuk bod en ze zijn van jou. Zijn allemaal nog in goede staat (heb ze niet langer dan 10 maanden). Mogen per stuk weg, als je interesse of vragen hebt laat maar weten! De zwarte onderaan is een maximizer, en de goude met pailletjes is een bh van sapph. (Die valt klein) Bh 5,6,7 en 8 van onder naar boven zijn push'ups. De rest gewoon voorgevormd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieneke Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Heb je de bhs nog ? Zo ja wat wil je hebben voor de bh's met omvang 70 ? dus dat zijn er 3... xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 5 euro per stuk excl. Verzendkosten? Die zwarte voorste is wel een maximizer he, die valt wel klein x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesley81 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Ik heb z'n rare tussenmaat 80D zijn de cups net iets te groot , 75c omvang te smal en 80C cups te klein, dus zei iemand dat een 75E goed kan zijn, maar das per bh verschillend. Wil je de bh weer terug nemen als het niet zou passen? Misschien raar maar nieuw in de winkel zijn de grotere maten best prijzig. Ik hoor het graag want dan heb ik interesse in de 75DD en de bovenste 75E. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Ik vind het prima hoor! Je kan ook bij hunkemöller om advies vragen he! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesley81 Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 Je weet ik maar als daar een bh eindelijk goed past dan kost het meteen meer dan €30 als de jouwe passen heb ik 2 goede voor de helft;-) ik ga jouw een pb'tje sturen met adres kun jij reply geven met je rekeningnummer mochten ze niet passen dan verkoop ik ze weer terug. Thx Je weet ik maar als daar een bh eindelijk goed past dan kost het meteen meer dan €30 als de jouwe passen heb ik 2 goede voor de helft;-) ik ga jouw een pb'tje sturen met adres kun jij reply geven met je rekeningnummer mochten ze niet passen dan verkoop ik ze weer terug. Thx Je weet ik maar als daar een bh eindelijk goed past dan kost het meteen meer dan €30 als de jouwe passen heb ik 2 goede voor de helft;-) ik ga jouw een pb'tje sturen met adres kun jij reply geven met je rekeningnummer mochten ze niet passen dan verkoop ik ze weer terug. Thx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 Pb terug Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 1e en 3e van boven zijn verkocht! de rest heb ik nog.. 5 euro per stuk. Hier nog een paar duidelijkere foto's van een aantal bh's 75D push up 70DD voorgevormd 70DD voorgevormd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Alleen nog deze over. De rest is allemaal al verkocht. Dus als ik er nog iemand blij mee kan maken voor een klein prijsje dan hoor ik het wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.