Guest Jennifer120884 Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Hooooii!!Allereerst wil ik me alvast excuseren als dit topic dubbel is. Ik zit hier op mijn telefoon en kan de zoekfunctie niet vinden. Volgens mijn pc mocht ik na één week weer onder de zonnebank. Ik ben nu drie weken verder en nog niet wezen zonnen, ik durf niet zo goed. En hoe zit het met de littekens? Afplakken?Liefs,Jennifer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pommecaramelle Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Ik denk eerlijkgezegd dat je langer zou moeten wachten , maar ik ben totaal een newbie hierin, afplakken zonder twijfel als je het toch doet ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vancnaar Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Volgens mij gaan sommige na twee weken las ik laatst. Ik ben zelf ook zo'n zonnebank verslaafde hahaMisschien handdoek erover leggen ?X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jennifer120884 Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Volgens mij gaan sommige na twee weken las ik laatst. Ik ben zelf ook zo'n zonnebank verslaafde haha Misschien handdoek erover leggen ? X Ik las in een topic uit 2009, jawel, dat sommige meiden na een paar dagen al gaan. Ik ga het gewoon doen en die littekens plak ik af Als ik ontploft ben horen jullie niets meer van mij en anders zal ik nog even berichten hoe het was Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vancnaar Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Haha gek..haha. Ja wil je laten weten hoe t was Dan weet ik ook of ik binnenkort kan gaan haha Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jennifer120884 Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Haha gek..haha. Ja wil je laten weten hoe t was Dan weet ik ook of ik binnenkort kan gaan haha Xx Ofcourse! Will do!! *gaat op oorlogspad* Link to comment Share on other sites More sharing options...
400cc Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Ben ook wel benieuwd ging eerst altijd 2 x per week dus Jennifer als je geweest ben met me know Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jennifer120884 Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Ben ook wel benieuwd ging eerst altijd 2 x per week dus Jennifer als je geweest ben met me know Ik heb om 16:00 een zonnebank gereserveerd. Ergoline 1400, knallen maar!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
400cc Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Haha spannend succes laat me maar weten hoe het was !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jennifer120884 Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Nou dames, ik heb weer een kleurtje hoor.. Niks geen gekkigheden of rare gewaarwordingen.. Helemaal prima!! Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
400cc Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Gelukkig ben je zonder je bh gegaan? Ik denk dat ik nog wel een weekje moet wachten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jennifer120884 Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Gelukkig ben je zonder je bh gegaan? Ik denk dat ik nog wel een weekje moet wachten Jah zonder bh, maar had mn littekens wel afgeplakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vancnaar Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Haha gelukkig meid. Dan ga ik over ruim een weekje ook maarHahahaXxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jennifer120884 Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Haha gelukkig meid. Dan ga ik over ruim een weekje ook maarHahahaXxxJe voelt je toch beter met een kleurtje he? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrs.right Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 je mag onder de zonnebank hoor, alleen moet je je littekens uit de zon/of zonnebank houden, ik plak er pleisters op, of ga met me bovestukje van de bikini eronder Link to comment Share on other sites More sharing options...
LinsR6 Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Mijn pc zei, 1 maand ervoor niet meer en zeker enkele maanden wachten. Het is een zeer voorzichtige pc en hier ben ik blij mee. Ik zou het zeker afplakken moest je vroeger gaan!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.