Jump to content

Ik zoek voor/na foto's van hangende cup a/b borsten

Recommended Posts

Zoals de titel al zegt: Wie heeft er een BV laten doen met ongeveer vergelijkende borsten als ik?

Ik ben 1.72 cm en weeg 65 kilo. Ik heb altijd een C cup gehad. Na afvallen / borstvoeding is het nu een hangende A/B Cup. <_<

Wie heeft dit ongeveer ook (gehad) en wil foto's laten zien? Ook welk implantaat is gebruikt enzo is dan wel leuk om te weten, voor wat vergelijkingsmateriaal.

Ik zie hier tot nu toe vooral foto's van heel andere borsten dan de mijne, dus ben daarom wel erg nieuwsgierig! :105:

hey Prinsesje,

ik snap je heel goed hoor. Maar dan nog is het niet te vergelijken.

de een heeft met 250cc een D en de ander pas met 450cc.... de manier van plaatsen scheelt ook nog eens en ook al lijken de borsten hetzelfde,krijg je alles hetzelfde heb je toch nog 2 verschillende soorten borsten als je ze dan weer vergelijkt.

liefs Patries

Guest Kelly71

Hoi prinsesje,

Ik heb je mijn ww gestuurd maar inderdaad, het verschilt echt van persoon tot persoon.

Groetjes Kelly

prinsesje,

dit zou erg makkelijk en leuk zijn,als men met cups kan vergelijken met elkaar,op wat men uit kan komen.

maar helaas werkt dat dus niet zo,pin je niet vast op de situatie van een ander,want het pakt vaak heel anders uit,je krijgt zo een heel ander beeld.

geen een persoon is hetzelfde,ook niet qua bouw,gewicht,lengte,weefsel,enz

2dames met a cup voorheen,zelfde gewicht en lengte,zelfde aantal cc,s geplaatst,komt nog niet overeen met elkaar.

dus het heeft weinig nut dat te bekijken helaas.je krijgt dan een bepaald beeld in je hoofd,hoe het er ongeveer uit zal zien,wat mischien heel anders uitpakt.

het is echt een kwestie van je arts vertrouwen,die je genoeg info hebt gegeven om aan je wensen te voldoen,en ervanuit gaan dat het gaat worden wat hij-zij zegt..... :38:

ik snap je wel hoor,heel goed zelfs.

iedereen heeft dat zekers wel gehad of nog hebben.

je wilt toch even weten wat je ongeveer kan verwachten,een beetje indruk krijgen van hoe en wat.

ik had een boel van zulke site,s waar je foto,s kon kijken,heb inmiddels gewist uit me laptopje.

weet wel als je even op google.nl borstvergrotingfoto,s tikt,komen er een berg site,s tevoorschijn.

en als je die van mij wilt bekijken,uiteraard mag dat,pb me maar voor me ww dan.

ik heb C80 cup,maar pin je er niet aan vast hoor,al die foto,s

zou zonden zijn als je een bepaald beeld in je bol hebt,die heel anders uitpakt na je operatie.

greetzzz moontje

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.