Jump to content

zoveel mooie beha's online en kan momenteel nog niks bestellen #aaarggghhhh

Recommended Posts

He meid

Hahha

Ik kijk net online en zag er ook zoveel ohhh..maar kan ook nog niks bestellen omdat ik me maat niet weet :( zonde he hahaha.

Hopen dat er over een paar weken weer een verkoop komt :)

Xx

Ook nog kort geleden dus hihi.

Ik heb niet zo'n goed idee van hoe me herstel verloopt ik heb geen idee wat normaal js haha.

Tot nu toe ben ik wel nog veel moe.. maar de pijn valt me mee.

Al heb ik de bh 1 x uit gedaan en toen werd ik helemaal naar dus dat doe ik ff niet weer.

Ik heb 590 cc ultra high profile voor de spier geplaatst gekregen en jij?

Hoe voel jij je verder ?

liefs

ik heb 425cc dual plane gekregen, ik heb af en toe nog pijnlijke steekjes rechts naargelang de beweging en vooral bij het opstaan uit bed pijn :\ bh doe ik enkel uit om te douchen en dan weer om. gelukkig dat je niet veel pijn hebt, ik heb de eerste 2-3 dagen na op toch wel pijn gehad, gelukkig zijn die pijntjes voorbij :D

xxx

Ja he jammer hopelijk snel weer een leuke bh actie of sale.

Vanaf wanneer veranderen je borsten niet meer en weet je wat je maat is?

Ik ben donderdag geopereerd.

Ik ben wel heeeel benieuwd of ze nog erg gaan veranderen of niet.

Liefs

@mommy2 denk dat dit pas na 6weken was, de periode dat je een bh mag dragen (geen push up)

ik bn ook heel benieuw hoe ze nog gaan veranderen, het kan niet rap genoeg gaan voor mij :D hoe is het voor jou meegevallen? hoeveel cc heb je? hoe geplaatst?

xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.