Ga naar inhoud

Pommecaramelle : 12 januari 2015 : Dr. Lagey : Medipolis


Aanbevolen berichten

Hallo,

Herkenbaar heb erg getwijfeld of ik een lift moest doen of bv.

Maar uiteindelijk gekozen voor een vergroting. Ben 28 aug geopereerd borstvergroting en ik ben nu al erg tevreden over het resultaat. Ze hangen niet meer. Maar goed ze moeten nog een stukje indalen dus ik weet nog niet het eindresultaat.

Denk er goed over na ga naar verschillende pc.

En maak dan een keuze.

Blijft moeilijk hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hangt af van de graad van ptosis en je tepelstand. Je borsten komen niet omhoog met een bv en de tepelstand blijft hetzelfde. Wijzen je tepels naar beneden, dan kun je beter een lift doen. Staan ze nog naar voren, dan kan extra volume het geheel weer in verhouding brengen. Vlak na de bv staat je huid heel strak en staan je borsten hoger. Na een aantal maanden zien ze er weer uit zoals voor de bv, alleen dan groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ALTIJD laagstaande tepels gehad ... dus ja, ik vermoed dat het niet anders zal kunnen ... ik zal eens zoeken naar een foto op het net , hoe de mijn eruitzien, dankje in ieder geval al voor je hulp !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo ,

8 december krijg ik dus een BV met 450 cc EHP Natrelle , maar zonder lift. Mn pc heeft me een foto laten zien van een resultaat die ze gedaan heeft op ongeveer dezelfde probleemborsten als de mijne , dus met ptôse graad 3 ... ik was helemaal verkocht, maar ik begin me echt af te vragen of het geen slecht idee is zonder borstlift ??? Eerlijkgezegd ik heb totaal geen zin in een lift , door de littekens; anderzijds misschien via tepel wel optie ?

Moest iemand me raad kunnen geven ... ik wil een resultaat hebben zoals op schermfoto.

Groetjes,

Pommecaramelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik persoonlijk ben heel blij dat ik geen lift heb genomen. Als ik over een paar jaar moet wisselen dan laat ik ze misschien wel liften als ze veel zijn gaan hangen. Voor nu ben ik super blij :) maar ik snap je twijfel want ik was ook heel bang dat het gewoon grote hangborsten zouden worden, maar mijn chirurg zei dat het kon dus vertrouwde ik daar op en blij dat ik dat gedaan heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten zijn ook niet gelift omdat ik inderdaad zelf ook nu nog geen littekens wilde hebben. Ik ben blij dat ik het nu zo gedaan heb.

Als ik over een jaar of 10 een wissel moet dan al ik denk ik wel gaan liften. De zwaartekracht heeft dan ook wel wat gedaan denk ik. als ik niet zou liften dan moet ik dus grotere protheses hebben en ik denk niet dat ik dat zou willen, maar zeg nooit nooit ;)

Voor nu ben ik blij dat het is gedaan zonder lift.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Hallo iedereen,

eindelijk , na me heel mn leven slecht gevoeld te hebben op het vlak van borsten weet ik dat ik de goede keuze heb gemaakt !

Gisterochtend naar Medipolis Wilrijk gereden met mn lieve man , hebben ze me meteen naar mn mooie kamer gebracht , daar moest ik even wachten op de verpleegster , ze heeft me nogmaals wat cc's laten passen , maar mn keuze was gemaakt , ik wilde het maximum om mn theezakjes goed te vullen en ook vooral omdat ik grote tepelhoven heb !

Dan om 11 u naar het operatiekwartier gebracht , infuus , zuurstofmasker ... en weg was ik ... :-)

Tegen 14u lekker wakker geworden in zalig bedje van mn kamer, en de verpleegster zei me dus dat alles zeer goed verlopen was , ze vroeg of ik eens wilde kijken naar mn 2 baby's maar daar had ik de moed nog niet voor. De Dr heeft ook tegelijk een enorme lipoom verwijderd van mn schouder waar ik al sinds 2003 mee zat :-( . Het was al zo groot als een tennisbal geworden.

Ik ben zo blij , toen ik gisteravond al een tijdje thuis was toch wel pijnstiller genomen , en even toch maar mn prachtige borsten gekeken, mn man is er helemaal weg van :-) !!!

Voilà , morgen zal ik proberen foto's te plaatsen

X

groetjes allemaal , ben supertevreden !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

eindelijk , na me heel mn leven slecht gevoeld te hebben op het vlak van borsten weet ik dat ik de goede keuze heb gemaakt !

Gisterochtend naar Medipolis Wilrijk gereden met mn lieve man , hebben ze me meteen naar mn mooie kamer gebracht , daar moest ik even wachten op de verpleegster , ze heeft me nogmaals wat cc's laten passen , maar mn keuze was gemaakt , ik wilde het maximum om mn theezakjes goed te vullen en ook vooral omdat ik grote tepelhoven heb !

Dan om 11 u naar het operatiekwartier gebracht , infuus , zuurstofmasker ... en weg was ik ... :-)

Tegen 14u lekker wakker geworden in zalig bedje van mn kamer, en de verpleegster zei me dus dat alles zeer goed verlopen was , ze vroeg of ik eens wilde kijken naar mn 2 baby's maar daar had ik de moed nog niet voor. De Dr heeft ook tegelijk een enorme lipoom verwijderd van mn schouder waar ik al sinds 2003 mee zat :-( . Het was al zo groot als een tennisbal geworden.

Ik ben zo blij , toen ik gisteravond al een tijdje thuis was toch wel pijnstiller genomen , en even toch maar mn prachtige borsten gekeken, mn man is er helemaal weg van :-) !!!

Voilà , morgen zal ik proberen foto's te plaatsen

X

groetjes allemaal , ben supertevreden !!!

Ooooh Pomme!!!! Je hebt ze!!!!

Nen dikke proficiat babe!!! Super!!!

Ben heel benieuwd naar je resultaat....probeer ervan te genieten en weet dat de pijn maar tijdelijk is he...

Laat je maar goed soigneren!!!!

Dikke knuffel,Barb :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!

Ik heb gister ook op consult besloten 500 cc te nemen met vooraf een lege b.

Ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat!

geniet ervan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey pommie! Hoe is het ermee! Ik zag helemaal geen verslag van je voorbijkomen! Ben vandaag maar even gaan zoeken!

Heb je inmiddels ook een foto online staan!? Zal meteen gaan kijken zo direct!

Vind je het mee of tegenvallen! Ik ontzettend mee hoor!!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u lieve meiden !!!

Ik ben echt tevreden dat ik niet zoals eerst gedacht, een kleinere aantal cc heb genomen , 500 cc is niet zo huge , en ik hoop dat ik het er ook hier bij zal laten , voor mij is die maat super !!! :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.