Ga naar inhoud

Liezelotteke : 19 augustus 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Beste leden,

Ik zit momenteel met een aantal vragen over de evolutie van vorm en grootte van mijn borsten.

19/8/14 ben ik de welnesskliniek binnengestapt voor mijn bv.

Enkele gegevens over mezelf:

- lichaamslengte 169cm

- gewicht 56 kg

- 380cc monobloc xhp achter spier

- bh maat voor bv 85A

Operatie zelf goed verlopen, ook zeer tevreden over het contact met Dr Verdonck.

Nu op basis van mijn lichaam wou hij niet meer dan 380cc plaatsen, ik had hem duidelijk mijn wensen kenbaar gemaakt dat ik graag een volle D cup wenste en een bolle vorm. Hij had mij verzekerd dat ik wel tevreden zou zijn met 380cc xhp.

Po wel zwaar afgezien met de ontstekingsremmers ivm maagklachten maar dit is nu opgelost door injecties. De eerste dagen po was ik tevreden met wat ik zag, volle ronde borsten weliswaar stevig ingepakt in een spannend verband. Dit verband is inmiddels verwijderd, dus gaan shoppen voor sportbeha en wat merk ik: maat 85C dus jullie raden het al ik ben teleurgesteld :'( na 10 dagen po

Gaat mijn maat de komende weken nog veranderen of ga ik teleurgesteld blijven? Ik kan mij moeilijk voorstellen dat wanneer de zwelling en het vocht nog gaat afnemen ik grotere borsten ga krijgen? En dat ik mijn mooie bolle vorm ga zien ipv twee spitse borsten in een sportbeha :'(

Ik ben een beetje ongerust en vraag mij af of ik niet beter had aangedrongen op 450 of 500cc.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kunnen pas zeggen wat het wordt nadat alle zwellingen weg zijn ongeveer na 6 weken. Je borsten veranderen nu nog elke dag

Dat ze veranderen zie ik ook bijna elke dag, maar eigenlijk zie ik ze tot nu alleen maar mooier worden van vorm. Maar ik zie ze niet groter worden :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi liezelotteke dan ben je een paar dagen voor mij geopereerd :) ik ben 21aug ook in de wellnesskliniek geopereerd maar door dr Visser. ik heb 450cc zou uitkomen op een volle D ik kwam van A; als je me toevoegt als vriend kan je mijn foto's zien, bij mij zitte de prothese nog heel hoog, is dit bij jou ook zo??? ik stel me ook dikwijls vragen over hoe het gaat evalueren het kan voor mij niet snel genoeg gaan :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Aardbei'ke,

Vindt jij het niet raar dat Dr Verdonck bij maar Max 380cc wou steken? Afgaande op jouw profielfoto hebben wij toch ongeveer dezelfde lichaamsbouw.

Mijn prothesen zaten in het begin tot ongeveer 4 à 5 dagen po ook redelijk hoog maar ze zijn de laatste dagen tot nu 10 dagen po al iets gezakt maar vooral minder vocht/zwelling bovenaan. Het zal vooral dat zijn wat jij nog voelt bovenaan en niet enkel de protheses.

Ik ben 169cm en 56 kg, mag ik jouw lichaamslengte en gewicht weten want Verdonck zei dat 380 Max was voor mijn gewicht, zo weinig weeg ik nu toch niet he. Waarom was bij jouw dan 450cc geen probleem?

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een gekke vraag maar draag je wel de juiste maat bh? Ik ben even lang als jij en een paar kilo zwaarder en draag nu omtrek 70. Dan kom je wel ruim op een D uit ;)

Hey Boho, ik heb helaas een brede omtrek. 80cm gemeten maar verdraag geen 80 in BH maat omdat ik dat te spannend vind zitten. Daarom draag ik 85 dat is altijd al zo geweest. Ik vind het anders te benauwd rond mijn lichaam.

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vragen hoe het kan dat jij omtrek 85 draagt?

Je weegt 56 kg zeg je, dat is mijn inziens niet veel (mooi slank bedoel ik!)..

Ik denk dat jij wel omtrek 70 nodig hebt, daarmee zul je ook een grotere cup nodig hebben.

Zoiezo D, misschien zelfs E!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boho, ik heb helaas een brede omtrek. 80cm gemeten maar verdraag geen 80 in BH maat omdat ik dat te spannend vind zitten. Daarom draag ik 85 dat is altijd al zo geweest. Ik vind het anders te benauwd rond mijn lichaam.

Groetjes x

Sorry zie nu pas dit bericht..

Maar als jij echt 85 omtrek draagt, dan kan het misschien zijn dat je met een echte bh (gewone bh) op D85 zit?

Ik had sport bh 75C en draag nu van gewone bh 75E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liezelotteke mijn profielfoto ben ik niet, deze foto stond eral op voor mijn bv :) ik ben 1m76 en weeg 73kg dus ben vrij groot en weeg niet

weinig :) ik denk vandaar het verschil qua cc. welke maat van sportbh heb jij? ik heb een 75D maar heb de indruk dat die wat klein is, is post straks is een foto(tje ik heb het idee dat die half op de prothese drukt :\ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liezelotteke mijn profielfoto ben ik niet, deze foto stond eral op voor mijn bv :) ik ben 1m76 en weeg 73kg dus ben vrij groot en weeg niet

weinig :) ik denk vandaar het verschil qua cc. welke maat van sportbh heb jij? ik heb een 75D maar heb de indruk dat die wat klein is, is post straks is een foto(tje ik heb het idee dat die half op de prothese drukt :\ xx

Ik heb nu maat 85C maar die begint beetje te spannen :/

Ik post zo dadelijk mijn foto 's please reacties graag :D:P xxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt goed hoor.

Ik ben ook in de wellnesskljniek geweest. 280cc rechts en 265cc links gekregen, monobloc, xhp, dual plane. Ik kon ook niet meer cc. Kom van 70aa naar 70c nu :)

Be nu een goede 4 maanden po en ze zijn echt veel veranderd.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meid,

Ik heb even meegelezen met jullie, maar je kunt jezelf met omvang 80 of 85 niet vergelijken qua

cupmaat als iemand met omtrek 70 cm. Jij komt nu uit op maat 85 C maar als je op onderstaande link

kijkt zie je heel duidelijk dat jouw cup even groot is als 75 E of zelfs 70 F

Dus zo klein zijn ze dan toch echt niet hoor hihi..

Check de link maar eens ;)

http://www.kiesdejuistesportbh.nl/sportbh-s/wist-je-dat-sportbeha/hoe-werken-beha-maten.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 8 weken po en had voor de bv een b-cup met weinig vulling bovenin. Ik heb 400cc dual plane gekregen en had een duurdere sportbeha besteld in 75D met de intentie deze daarna te blijven gebruiken omdat ik veel sport. Ik heb deze maar een paar dagen kunnen dragen want ik knalde er gewoon uit! Nu, na al deze weken kan ik 'm wel aan, en zal dat ook zeker doen omdat ik 'm te duur vind om weg te gooien, maar een maatje groter was niet erg geweest. En ach, voor 't sporten is 't ook wel prettig als deze strakker zit. Dat is dus een 75D, echter voor m'n normale bh's draag ik nu 70F, dus de maat van een sportbeha zegt niet alles! En er kan de komende weken nog zoveel veranderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meid,Ik heb even meegelezen met jullie, maar je kunt jezelf met omvang 80 of 85 niet vergelijken quacupmaat als iemand met omtrek 70 cm. Jij komt nu uit op maat 85 C maar als je op onderstaande linkkijkt zie je heel duidelijk dat jouw cup even groot is als 75 E of zelfs 70 FDus zo klein zijn ze dan toch echt niet hoor hihi..Check de link maar eens ;)http://www.kiesdejuistesportbh.nl/sportbh-s/wist-je-dat-sportbeha/hoe-werken-beha-maten.html

Helaas ben ik bovenaan te breed voor in een 75 te passen, altijd al zo geweest. Mss toch maar wat meer gaan sporten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry zie nu pas dit bericht..

Maar als jij echt 85 omtrek draagt, dan kan het misschien zijn dat je met een echte bh (gewone bh) op D85 zit?

Ik had sport bh 75C en draag nu van gewone bh 75E.

Ik kan ondertussen een omtrek 80 verdragen yeeeuuuuuuy halleluja's :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.