Ga naar inhoud

Laurakrijgtboobies : 1 oktober 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Gast Laurakrijgtboobies

Aanbevolen berichten

Gast Laurakrijgtboobies

Hoi allemaal,

Bij deze stel ik me even voor, ik ben Laura - 22 jaar en wil eigenlijk al heel lang een borstvergroting. Nu eindelijk de knoop doorgehakt, ik heb zelf een niet echt volle 75B en ik krijg hopelijk een volle 75D/E.

Ik ben op consult geweest bij Vito Koeijers en hij raadde me in eerste instantie anatomische aan. Heb toch besloten om ronde te doen omdat mijn vriendinnetje ook ronde heeft en ik een paar slechte verhalen over anatomische heb gehoord (vriendin heeft zelfde lichaamsbouw en vorm). Ik geloof dat Vito 400 cc heeft besteld.

Nu ben ik alleen weer heel erg aan het twijfelen of ik niet meer als 400 cc wil - ben echt bang dat ze te klein uitvallen. Toch maar weer een mail sturen :)

Nog meer mensen ervaringen met Vito?

Groetjes,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Wat leuk dat je de knoop heb doorgehakt en er nu echt voor gaat.

We hebben rechtsboven in de hoek een zoekbalk zitten. Als je daar op vito zoekt dan komt er vast wat uitrollen ;)

Veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Ja ik had je operatieverslag gelezen. Heb je ze dual plane laten plaatsen? Ik zal je even uitnodigen als vriend. Ben erg benieuwd hoe het is geworden! Verder lees ik veel goeie verhalen over Vito. Dus zal allemaal wel goed komen denk ik :)

Hoi!

Ik ben 18/7 geopereerd door Vito.
Ik heb 350 cc moderate plus gekregen en draag nu een 80E!

Ik denk dus dat 400 cc echt wel genoeg moet zijn voor wat je wil bereiken :)

Spannend hoor!

Ben echt heel erg tevreden over hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 15 aug geopereerd door Koeijers heb 390cc anatomische menthor implantaten dual plane geplaatst welke maat weet ik nog niet maar mijn oude voedingsbh 75C is te klein qua cup. De maat waarop je gaat komen hangt ook af van je lichaamsbouw, lengte en gewicht. Ik ben klein en breed gebouwd. 1:58 en 63 kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Laura, het ligt er ook aan of je nu al borsten hebt van jezelf.

Ik ben van helemaal plat met 375 anatomisch (meer projectie dan ronde prothese) naar een F cup gegaan. Met 400 red je een D-E wel.

Wist je trouwens dat rond ook kan kantelen? In dat opzicht maakt rond of anatomisch geen verschil. Alleen met de anatomische 510style eentje met dunnere rand die kan iets sneller kantelen. Maar dat is een speciale anatomische met dunnere rand voor VOOR de borstspier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Oh nee dat wist ik inderdaad niet, in dat opzicht maakt het dan niet uit. Maar ik vind de ronde vorm denk ik ook mooier. Ik ben trouwens 1,83 en weeg 68 kilo en er zit niet echt veel op het moment. Een kleine B dus hoop dat het inderdaad ronde de D/E uitpakt.

Heb de pc gemaild dat ik twijfel tussen 400 cc en 450 cc. Dus ben benieuwd wat hij er van vindt.

Het Laura, het ligt er ook aan of je nu al borsten hebt van jezelf.
Ik ben van helemaal plat met 375 anatomisch (meer projectie dan ronde prothese) naar een F cup gegaan. Met 400 red je een D-E wel.
Wist je trouwens dat rond ook kan kantelen? In dat opzicht maakt rond of anatomisch geen verschil. Alleen met de anatomische 510style eentje met dunnere rand die kan iets sneller kantelen. Maar dat is een speciale anatomische met dunnere rand voor VOOR de borstspier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Update: Twijfel inmiddels tussen 450 en 500cc. 2 mails gestuurd naar Kliniek Amstelveen maar nog geen reactie gehad. Ga volgende week wel even bellen want het zal daar wel weer een chaos zijn qua drukte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis

Snap je twijfel.

Ikzelf zou zeggen 500 maar goed ik hou van grote borsten.

Heb zelf 590 gekregen en kom van een slap ctje af.

Ik ben 176 64 kilo.

Oké ik heb nu grote borsten maar vind ze zeker niet te groot.

Voor mij is het resultaat in sportbh eindelijk gelijk aan een maximizer bh in kleding.

Heerlijk nooit meer push up bh's .

en het went zo enorm snel. Haha

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey laura,

ik had van mijzelf een kleine B,en er is bij mij 560 cc ronde highprofile dual plane in gegaan,

sport bh komt nu op E uit.

ik denk dat ik uiteindelijk op grote D uit kom over paar maanden ,en ik vind ze helemaal niet groot ogen.

omdat ik kracht sport doe,paste dit beter voor me!.en ik hoefde niet bang te zijn voor kantelen.

als de 6 weken voorbij zijn krijg ik weer een controle en dan pas groen licht om met de gewichten te spelen.

P.s hoop niet dat je met de Flex mee gaat doen in dec

weet niet of je dat gaat redden met je herstel ! maar ik zou voor 500 gaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

hey laura,

ik had van mijzelf een kleine B,en er is bij mij 560 cc ronde highprofile dual plane in gegaan,

sport bh komt nu op E uit.

ik denk dat ik uiteindelijk op grote D uit kom over paar maanden ,en ik vind ze helemaal niet groot ogen.

omdat ik kracht sport doe,paste dit beter voor me!.en ik hoefde niet bang te zijn voor kantelen.

als de 6 weken voorbij zijn krijg ik weer een controle en dan pas groen licht om met de gewichten te spelen.

P.s hoop niet dat je met de Flex mee gaat doen in dec

weet niet of je dat gaat redden met je herstel ! maar ik zou voor 500 gaan

Hoi!

Ja ik vind het zo erorm lastig om te kiezen, ik hou zelf ook van grote borsten. Maar mijn pc zei dat ik met 400CC al op een D/E uit ga komen. Maar als ik dan rond kijk op dit forum zitten ze met 500cc eerder op die maat. Om nou een extra consult in te plannen is ook zo wat (is voor mij namelijk 2 uur reizen) dus ik hoop dat een telefonisch consult ook mogelijk is.

Nee flexcup sla ik over denk ik - zit wel op 14/15% BF dus het zou wel haalbaar zijn maar flexen gaat hem niet worden dan nog denk ik.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Laura,

Ik ben zelf ook op consult geweest bij Vito, maar heb nog geen afspraak ingepland aangezien ze de data voor januari nog niet weten :(

Wat heb je nu uiteindelijk gepakt en hoe is het gegaan??

Hij adviseert mij ook anatomisch, maar ben dus ook heel erg aan het twijfelen of het niet ronde moeten worden...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Hoi Laura,

Ik ben zelf ook op consult geweest bij Vito, maar heb nog geen afspraak ingepland aangezien ze de data voor januari nog niet weten :(

Wat heb je nu uiteindelijk gepakt en hoe is het gegaan??

Hij adviseert mij ook anatomisch, maar ben dus ook heel erg aan het twijfelen of het niet ronde moeten worden...

xxx

Hoi!

Ik heb nu 425cc high profileronde protheses gekregen. Hij adviseerde mij ook anatomisch maar ik heb van mezelf al een druppelvorm dus heb zelf gekozen voor rond. Als je twijfelt zou ik gewoon op cunsult gaan bii een andere chirurg. Kijken wat die adviseert. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

En hoe is het meegevallen meid ?

Nog niet te veel pijn?

Ik ben gisteren geopereerd bij dr plovier en heb 605cc natrelle gekregen.

Klinkt veel, maar was wel nodig om ze weer mooi op te vullen.

Veel succes met je hestel!

Ja is me erg meegevallen, lijkt wel alsof er een olifant op me zit haha. Wow ben jaloers, ik wou ook zoveel maar dat paste niet :( jij ook succes en geniet ervan xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook geopereerd door Vito en ik heb anatomische prothesen.. 350 CC tall height, moderate plus profile. Hij adviseert voornamelijk anatomische als ik zo op dit forum lees geloof ik. Maar goed ik twijfelde ook en heb rondgekeken bij anderen met anatomische prothesen en wat me opviel was dat dat helemaal niet betekende dat je borsten geen bolling aan de bovenkant hebben, ik heb uiteindelijk de anatomische gekozen omdat hij mij vertelde dat deze prothesen hoger geplaatst konden worden door het verloop.. en dat ronde lager geplaatst worden (ja beetje ingewikkeld verhaal hier om zo te typen maar hij had het getekend) en gezien ik van lage hangborsten kom dacht ik dat wil ik nooit meer dus dan liever dat! (ik moest wel ook een lift erbij) Maar je kan bij mijn fotos zien hoe het was en hoe het een paar uurtjes na de operatie was.. ik ga morgen even een nieuwe foto posten dan ben ik 6 dagen po!

En Laura geniet ervan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Gast Laurakrijgtboobies

Even een update:

Inmiddels zijn we 3 maanden verder en draag ik alweer gewone BH's. Over het algemeen is dit 75E maar ik moet zeggen dat ze zonder BH gewoon ogen als een C-cup (ik ben 1,82) kortom... niet tevreden. Ik wou in-your-face-boobs dus nu sparen voor de volgende operatie.

Tuurlijk als je het vergelijkt met mijn vorige situatie (cup A) heb ik nu een flinke voorgevel. Maar dit is allemaal heel mooi in verhouding - iets wat ik dus niet wou.

Eigen domme schuld, had ik maar meerdere consults moeten afgaan. Dat ga ik straks ook zeker doen al neigt mijn keuze wel naar Dr. Nio.

Wordt vervolgt .... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wauw jouw borsten zijn echt om jaloers op te zijn! Je hele figuur sowieso hahah!

Hoop dat ik na mijn borstvergroting ook een beetje een ronding aan de bovenkant ga hebben, tenminste voor dat effect wil ik wel graag gaan.

Mooie ronde, volle en redelijk grote borsten :)

Weet je al een beetje voor hoeveel cc je dan wilt gaan? Ben benieuwd naar het resultaat dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Hoi @Loveut

Dankjewel! Wil jij ronde of anatomische protheses? Als je ronding/bolling aan de bovenkant wilt dan zou ik rond nemen :)

-

Ik wil straks rond de 800cc, maarja dat is nog zover weg. Eerst weer sparen :(

Jij veel succes met je keuzes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik denk dat ik sowieso voor ronde protese's ga, want merk aan mezelf dat ik rondere borsten toch mooier vind dan natuurlijke borsten..

Ah ben benieuwd, het kost natuurlijk wel een hoop geld ja,

daarom wil ik het ook 100% zeker weten voordat ik de knoop doorhak :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.