Ga naar inhoud

TT3 : 22 september 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Toch ook maar even mijn verhaal doen...

Een paar maanden terug de stap gewaagd en op consult geweest bij Dr. Moojen bij Velthuis kliniek Hilversum. Zij raadde mij 290cc, anatomisch, dual plane aan. Pasprotheses gepast en ik was meteen razend enthousiast!! Het leek me echt een mooie grootte voor mijn lichaam.

Die weken daarop had ik toevallig een gesprek met een bekende die ook een bv had laten doen, zij raadde mij Diana Gabriels aan. Goede service/kwaliteit voor een lage prijs. En ja dat klopt.... Bij Velthuis kost het 4600 en bij Diana 3500 (anatomisch dan he)

Toch maar op consult geweest bij Diana. Erg aardige vrouw, heeft uitgebreid de tijd voor me genomen! (1,5 uur daar gezeten mét een volle wachtkamer) Zij raadde mij 300cc, dual plane aan en als arts Dr. Koeijers. Meteen ook maar een afspraak met Vito gemaakt voor een consult. Echter was Vito op de afgesproken dag niet aanwezig, communicatie foutje. Stond ik daar voor niks. Gelukkig kon Dr. Schiettecatte mij wel even kort te woord staan. Ook hij raadde mij 300cc dual plane aan. Lijkt me duidelijk dat dat hem dus gaat worden!! :35: Echter vroeg hij zich af wie mij anatomisch had aangeraden. Volgens hem had het geen toegevoegde waarde en zou ik gewoon voor rond moeten gaan. Wat maakt het verschil nu eigenlijk? Rond en anatomisch... Heb een normale borstvorm van mezelf dus voor de vorm hoef ik geen druppelvormige protheses te nemen. Plus, ronde protheses zijn maar 2600 bij Diana. Dat scheelt een hoop. Iemand enige kennis hierover?

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Hoi TT3,

Ik ben ook op consult geweest bij Dr. Koeijers en hij raadde mij ook anatomisch aan. Bij mij was het zo dat ze dan iets hoger geplaatst kunnen worden zodat je meer vulling aan de bovenkant hebt.

Heb uiteindelijk besloten om gewoon rond te doen omdat ik veel verhalen in mijn omgeving hoor over kantelende protheses (bij anatomisch) en een vriendin van mij heeft dezelfde bouw en heeft ook ronde protheses.

Wanneer wordt je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Laura!

Die verhalen hoor ik ook ja dat ze kunnen draaien! Denk dat ik daarom ook maar gewoon ronde doe. Ze worden sws plat gedrukt omdat ze achter de spier geplaatst worden, maakt rond of anatomisch ook niet echt uit ;) Nog geen datum gepland. Heb jij je bv al dan?? Rond dual plane? Wat vind je ervan? Groetjes Tara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Hoi Laura!

Die verhalen hoor ik ook ja dat ze kunnen draaien! Denk dat ik daarom ook maar gewoon ronde doe. Ze worden sws plat gedrukt omdat ze achter de spier geplaatst worden, maakt rond of anatomisch ook niet echt uit ;) Nog geen datum gepland. Heb jij je bv al dan?? Rond dual plane? Wat vind je ervan? Groetjes Tara

Hoi Tara!

Nee ik word 01 oktober geopereerd door dr. Koeijers, nog eventjes wachten dus haha. Hij belt mij vanmiddag voor een telefonisch consult (is voor mij 2 uur reizen) omdat ik nog wat vragen heb. Twijfel tussen 450 en 500cc (dual plane) en ik wil weten of hij medium of high profile adviseert.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik lees echt iedereen over 400-500cc! Bij mij kan max 300 zeggen ze allemaal. Vraag me echt af waarom dat is. Heb nu een 70B en zo'n tenger lichaam heb ik nou ook weer niet.. Toch vinden ze dat er niet meer in past!

Oh spannend!! 1 okt al! Ben benieuwd wat Vito voorstelt! Zal waarschijnlijk zo'n gevalletje worden van.. tijdens de OK bekijken we wat beter staat, 450 of 500! Moeilijk he om een voorstelling te maken van hoe het eruit komt te zien..... Heeft hij je inmiddels al gebeld?? Met dual plane zou high profile misschien wel beter zijn denk je niet? Weet je toevallig ook welke cohesive? (de dichtheid van het materiaal.. hoe slap of hoe sterk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Haha ik lees echt iedereen over 400-500cc! Bij mij kan max 300 zeggen ze allemaal. Vraag me echt af waarom dat is. Heb nu een 70B en zo'n tenger lichaam heb ik nou ook weer niet.. Toch vinden ze dat er niet meer in past!

Oh spannend!! 1 okt al! Ben benieuwd wat Vito voorstelt! Zal waarschijnlijk zo'n gevalletje worden van.. tijdens de OK bekijken we wat beter staat, 450 of 500! Moeilijk he om een voorstelling te maken van hoe het eruit komt te zien..... Heeft hij je inmiddels al gebeld?? Met dual plane zou high profile misschien wel beter zijn denk je niet? Weet je toevallig ook welke cohesive? (de dichtheid van het materiaal.. hoe slap of hoe sterk)

Ja hij heeft met net gebeld, liep allemaal wat uit daar. 500cc was helaas niet haalbaar omdat de prothese dan te breed word. 450cc is de max en dan high profile - cohensive 1. Baal wel een beetje van die 500cc maarja die 50cc moet ik niet om zeuren haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.