Ga naar inhoud

Help! Deuken bij het voorover buigen?!


Boobsss

Aanbevolen berichten

Hi dames,

7 weken geleden heb ik mijn borstvergroting gehad.(Dual Plane)
Nou ben ik bang dat er wat aan de hand is, omdat als ik voorover buig ik allemaal deuken voel in mijn borst :(

Is dat normaal?

Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden, en me een beetje gerust kan stellen.

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is normaal meid :) de prothese neemt een andere vorm aan als je vooroverbuigt. het ligt aan de dikte van je huid of je het wel of niet voelt. ik voel het bij mij ook. geen zorgen maken :)

Als je een zakje met water vult, dan ziet dat er ook heel anders uit als het plat op tafel ligt dan dat je het tussen duim en wijsvinger omhoog houdt :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Best_Boobie! Had net de kliniek gebeld, en hun zeggen als je het over een paar weken nog hebt , dat ik dan langs moet komen.

En ik vroeg of ze dan enig idee had wat het zou kunnen zij, maar dat wist ze niet.

Wat ik wel eng vind is dat je het ook ziet, dat hoort toch niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm apart dat de kliniek zegt dat je langs zou moeten komen... Het is namelijk vrij normaal eigenlijk...

Oke.. als je het ziet, is dat idd niet mooi.. Maar je hebt ze al dual plane zitten... Dan is er geen andere mogelijkheid om meer 'bedekking' voor je prothesen te realiseren.. De dikte van je huid bepaalt namelijk of je de rimpels ziet....

Vaak kan er wel iets aan gedaan worden, als de kliniek daar achter staat.. Lipofilling is dan de enige oplossing als je dezelfde prothesen blijft houden. Het ligt namelijk ook wel aan de cohesiviteit van je prothese (in combinatie met de dikte van je huid) Hoe vaster de prothese is, dus bijvoorbeeld zoals cohesive III (die vooral voor de anatomische prothesen gebruikt wordt) hoe minder kans op rimpels. Echter! Als er dan rimpels ontstaan, zijn deze wel dikker, dan wanneer je cohesive I hebt.

Gelukkig is het bij jou alleen als je vooroverbukt en niet wanneer je gewoon een bh aan hebt en staat, toch? Zeker is het jammer dat je het hebt bij het voorover bukken, begrijp me niet verkeerd, ik wil het niet badineren :)

De enige andere oplossing, naast lipofilling, zou zijn: andere prothesen.... Cohesiver of meer gevuld (zoals de motiva prothesen)

En of het erger of minder erg wordt, daar kan ik je niks over beloven helaas... Als je af zou vallen, wordt het sowieso erger.. (dus vooral niet doen ;) ) Als je bij zou komen, dan zou het minder kunnen worden :P Maar dat willen we meestal niet ;)

Of het erger of minder erg wordt, als je gewicht gelijk blijft... geen idee.....

Wacht het rustig even af... En kijk wat de kliniek straks evt. te bieden heeft, als het echt storend blijft :)

Succes!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu zeven jaar ronde protheses zitten en is al zo van in het begin dat ik als ik voorover buig men protheses voel en zie zitten...klapt zo wat naar binnen dan en zitten deuken in..als ik sta zie je daar niets van....en met bh voel ik dat naar binnen klappen ook niet...ik kan niets doen zonder bh trouwens,dat geeft zon akelig gevoel als ik bvb aan het stofzuigen ben of aan het dweilen...dan voel ik men implants zo schuiven...en dubbel klappen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb het ook een jaar na mijn bv en sinds een paar weekjes voelde ik het ook als ik buk en ik ben naar de pc geweest,

Zoals hierboven al de reacties, zei mijn pc dat het ook normaal is, het is gewoon het implantaat die je voelt dus ik ben ook al gerustgesteld. Ik kan me voorstellen dat het niet leuk dus dan moeten we niet meer voelen als we bukken :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.