Ga naar inhoud

dokter NIO tips?


Emma-Emelie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Zijn er misschien vrouwen die bij doker NIO zijn geweest?

Ik heb nu een 70 B en wil graag een volle D.

Ik hoor verschillende dingen over dokter NIO en heb volgende week een afspraak.

En hebben jullie tips over wat ik hem moet vragen en misschien nog tips voor andere chirurgen?

Ik hoor heel veel goede verhalen over Bergman?

Oke ik hoor het wel :)

PS: fijne site!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Er zijn hier heel wat dames bij dr. Nio geweest. Als je rechtsboven in zijn naam intikt in de zoekbalk dan kom je een hele hoop operatieverslagen tegen! Ga je naar het SLAZ of de Parkkliniek?

Bergman kliniek is ook wel een bekende, deze kan je ook wel opzoeken via de zoekbalk. Ik heb daar verder geen ervaring mee, ik ben zelf via de Haaglanden kliniek geopereerd.

Qua andere artsen, dat hangt een beetje af van hoe groot je wilt en waar je woont. Ben je bereid om ver te reizen en wat is je budget ongeveer? Je kan hier heel veel verslagen vinden dus artsen genoeg.

Succes! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip dr Nio: Laat duidelijk weten wat je wilt en wat je niet wilt(!!!) Laat de beslissing niet alleen aan hem over,maar maak je wensen duidelijk kenbaar. Neem geen genoegen met minder. Het is tenslotte Jou lichaam en jou geld wat je uitgeeft. Het is een man van ervaring, dat wel, maar laat je niet hetzelfde overkomen als mij

Succes morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede tip van Newbeeh. Sowieso heb ik gemerkt dat in de wereld van borstvergrotingen bijna alles mogelijk is, als de ene chirurg niet wil doen wat jij voor ogen hebt dan is er wel een ander. Dus ga niet direct met de eerste de beste in zee, kijk om je heen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook bij Dr. Nio op consult geweest. Wat ik zelf ben vergeten te vragen is hoe het zit met de projectie van de siliconen. Ook raadde hij mij een triaction sport bh aan van Triumph. Een vriendin van mij heeft deze BH aangeschaft toen haar borsten werden gedaan door Nio. Maar ze had last van harde tepels en dat zag je dan ook. Vraag hem naar een alternatief merk of laat hem zelf wat foto's zien van sport bh's die hier door de dames zijn goedgekeurd:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf heel tevreden met Dr.Nio ik heb 10 jaar geleden BV (wissel) bij hem ondergaan.

Ik ben geopereerd in het SLAZ Amsterdam in 2004 toen werd het nog vergoed, nu zijn de kosten voor een BV 3100 euro

Succes meis xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik ook!!! Meer dan tevreden!!! Zeg gewoon wat je wilt en hij moet het maar zo maken, lol. Ik had zelf een voorbeeld foto meegenomen en ze zijn bijna exact zo geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond Nio juist heel duidelijk en nam alle tijd voor me! Ook met het passen rustig de tijd gehad en verschillende maten gepast.. Hij zei tegen mij we gaan nu uitzoeken wat jij mooi vind en dat gaan we dan plaatsen!

Ik word 23 september geopereerd maar heb er alle vertrouwen in :)

Maar meid wacht het af.. Kijk rustig rond en stop pas als jij je er 100% zeker van voelt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik heel goed vond bij Nio is dat hij je laat passen zonder eerst over maten te spreken. Ga maar passen en kijk wat je mooi vindt, zei hij tegen mij.

Ik had 300cc in gedachten, en kwam uit op 500cc wat ik mooi vond.

Had ze never nooit kleiner moeten nemen. Dus mijn tip is, eerst passen zonder dat je weet welke pasprothese welke maat is.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in mijn koppie zit dus ook de 300cc. Ik ga passen en zien wel waar we uitkomen. Bij Bergman kwam ik uit op een 245cc anatomishe. Ik kon niet meer hebben vertelde ze mij.

Dus ik ga eens zien wat Drs.Nio mij te vertellen heb :-)

Die van jou zijn trouwens prachtig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Wat ik heel goed vond bij Nio is dat hij je laat passen zonder eerst over maten te spreken. Ga maar passen en kijk wat je mooi vindt, zei hij tegen mij.

Ik had 300cc in gedachten, en kwam uit op 500cc wat ik mooi vond.

Had ze never nooit kleiner moeten nemen. Dus mijn tip is, eerst passen zonder dat je weet welke pasprothese welke maat is.

Succes!

Net als ik de 300cc bij Nio, en ik krijg de 400cc :D Ik mocht nog groter maar ik vond dit voor mij toch wel genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.