Ga naar inhoud

Een dag voor mijn BV zit ik ineens toch met wat vragen!?!


Ally

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Morgen om 10u moet ik in het ziekenhuis zijn voor mijn borstvergroting... de spanning zit al hoog hoor!

Vandaag alle laatste zaken geregeld, boodschappen gedaan, huisje gepoetst,... en ineens zijn ook tal van vragen m'n hoofd binnengedrongen waar ik daarvoor nog niet eens aan gedacht had...

M'n haar wassen zal m'n manlief mee helpen, maar ineens schoot het mij te binnen, kan ik overdag nog zelf een staart maken of is dat al te moeilijk?

Hoe snel hebben jullie terug iets gegeten na de narcose? Ik blijf normaal tot 20.30u savonds ter observatie...

Wanneer konden jullie ongeveer terug met de hond gaan wandelen?

Manlief is er dit weekend niet voor het avondeten, als ik alles op voorhand op goeie hoogte zet, dan zal ik toch wel een vleesje met pasta ofzo kunnen klaarmaken niet?

Zo meteen gaan we de laatste voor-foto's maken van mijn boobies... ter nagedachtenis eh :106: en dan nog snel iets eten op restaurant om toch even de gedachten nog te verzetten... en dan hopelijk kan ik de slaap vatten deze nacht (vorige nacht was dat al moeilijk :44: )

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon de eerste dagen nog niet eens zelf een.staart maken dit deed mijn vriend voor me niet het allermooiste maar dat boeit je de eerste dagen niet ;-) en ik ben echt wel ijdel qua haar betreft. Ik kon zelf niet koken maar misschien is het n idee wat makkelijke dingen in hyus te halen n pizza, kant en klare lasagna oid. Met de hond zou ik heel er oppassen als die trekt kun je een spier verrekken en dat doet echt pijn. (Had ik meteen de eerste dag, nuet door de hond maar door gewoon iets te pakken)

Idee bind de lijn van de hond indien mogelijk om je middel maar ik zou echt wachten daarmee

Ik mocht na 1 uur al chips eten maar ben daar zooo misselijk van geweest. Ik zou eten als je je goed voelt. Je merkt zelf wel of je behoefte eraan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste week bij mn moeder geweest die heeft gekookt heel fijn :) en vanaf de 2de week weer naar mn vriend die had heel veel magnetronmaaltijden gehaald haha lekker makkelijk! Ik werd ook misselijk van eten de eerste dag alleen dan..

Koop vochtige doekjes! Is echt stukken fijner dan gewoon wc papier de eerste week!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had net een drukke puppy ( bordercollie ) die dus aardig kon trekken, heb met haar gelopen met zo een heupgordel om mee te gaan hardlopen met je hond.

Met de andere ( chihuahua ) ging het gewoon prima aan de uitlooplijn. Weet niet hoe groot/sterk je hond is maar was zo prima te doen :)

Succes morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hond uitlaten heb ik de eerste weken eigenlijk niet gedaan. Hij wil nog wel eens trekken en dat was eeeecht niet fijn. Ik weet niet of je hem los kan laten lopen, dan kan het natuurlijk wel.

De eerste dagen zullen sowieso zwaar zijn en dan heb je alle hulp hard nodig. Reken er maar niet op dat je gelijk alles weer kan doen.

Succes morgen!x

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis ..

Ga er maar vanuit dat je niet al teveel kan.

Ik kom net thuis en me armen werken echt niet mee hoor haha ..

Onderkant borsten zijkanten en me spieren doen zeer.

Moet er overigens ook niet aan denken iets te doen.

Vraag anders of je man wat voor je klaarmaakt voor het weekend of lwkker makkelijk magnetron maaltijden.

Alvast heeel veel succes morgen

Denk aan je en maak je niet te druk

Het is t alemaal waard echt hihi

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Iedereen bedankt voor de feedback! Ik heb intussen een vriendin gevraagd en die komt me dit weekend vergezellen en verzorgen zodat ik zeker goed kan rusten! En zij kan dan ook de hond buitenlaten en koken voor me ;) zo lief van haar!

Ik lig nu trouwens te wachten in m'n bedje... Seffens komt de dokter aftekenen en dan is het zover!

Wish me luck!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn haren gestijld van te voren ( heb krullen). De eerste dagen heeft inderdaad iemand zo goed en kwaad als het ging een staart gemaakt. Daarna kon ik een schuine vlecht langs de zij maken. Of je moet je laten invlechten beter is als je de vlecht erop legt dat zit strakker en blijft beter zitten..koken ging de eerst 8-9 dagen niet en is nu nog zwaar. Naar de winkel was na 5 dagen heel vermoeiend, samen met mijn man uiteraard.. Op de bijrijders stoel zitten was al lastig.. Ik wens je heel veel succes en laat je maar fijn verwennen erna, rustig x

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh succes (y) ik kan zeggen dat ik vandaag, 1 week na OP, me goed voel en ik kan al terug heel veel, staart maken, al veel terug in het huishouden (op mijn gemak en ik let wel op) mijn haarwassen heb ik onder de douche 1dag na OP al zelf gedaan, onder de douche kan je je hoofd bukken en lukte het bij mij met mijn linkse hand, je moet zelf aanvoelen wat kan en niet kan, maak je niet teveel zorgen het komt allemaal goed en 1 week na OP is het ergste al door :) xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je niet te druk ! Laat het op je af komen , ieder z'n herstel is anders.

En maak je vooral niet gek , het zijn gewoon de zenuwen die nu even de overhand nemen .

Alles komt dan op je af ... even rust , in ademen en uit pffff... :beach:

Succes en sterkte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.