Ga naar inhoud

dr. Nio bij slaz Amsterdam of parkkliniek rotterdam


Gast misstravel1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoor ook erg goede verhalen over nio en een ziekenhuis lijkt me ook wel een fijne gedachte en natuurlijk wat goedkoper. Zou zelf 2 uur moeten rijden, dat vind ik nog wel goed te doen hoor vooral als het 800 euro scheelt pff vind ik veel geld. Ik zag dat slaz met monobloc hydrogel protheses werkt en hier gaat mijn voorkeur in eerste instantie naar uit, maar ik heb geen flauw idee wat de tarieven zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Ik begrijp niet zo goed waarom mensen naar de parkkliniek zouden gaan. Die paar kilometer scheelt hartstikke veel geld.. Kan iemand mij uitleggen waarom je zoveel meer zou betalen puur en alleen omdat het een privèkliniek is?? Ik ben geweldig geholpen in het SLAZ en Nio is gewoon Nio, of ie nou in het koningshuis behandeld of in een hutje op de hei.

hahahahaahah ik had het niet beter kunnen verwoorden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een verwijsbrief is het "gratis". Dan gaat het via je ziekenfonds. Zodra je je daar laat opereren zullen ze niks indienen en zit het gewoon bij het factuurbedrag in.

Danke! Heb mijn huisarts even lastiggevallen. SLAZ is wel slecht bereikbaar, zeg. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.