Ga naar inhoud

dr. Nio bij slaz Amsterdam of parkkliniek rotterdam


Gast misstravel1

Aanbevolen berichten

Rotterdam is voor mij ook een stuk dichterbij. Geeft me ook wel een fijn gevoel. Anders ben je ook meer geld aan benzine kwijt en voor mn consult hoefde ik nu maar 3 uurtjes vrij te nemen. Oké dat heft die 800 euro niet op maar ik vind een kliniek ook wel erg fijn omdat ik het al eng vind en deze muts is bang voor ziekenhuizen.. Val al flauw als ik een prik moet krijgen of veel bloed zie dusja..

Maar ik snap heel goed dat mensen ivm het geld wat verder reizen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik moest ook een verwijsbrief van de huisarts, heb hem gebeld. Even praatje gemaakt en uitgeschreven.

Hij mag zijn mening hebben, maar mag dit niet weigeren hoor!

Ik wordt zelf in Beverwijk geopereerd lekker dichtbij:):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylleke gaat ook naar Nio in Rotterdam en komt ook uit noord brabant. Kunnen jullie mooi samen, haha

Succes, ik lees hier niks negatiefs over Nio, allemaal dikke pluimen!

Gossie! Nu lees ik dit berichtje pas hahahhaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door Nio geholpen in het SLAZ, nadat ik mijn consult had ben ik binnen 3 weken geopereerd. Hij had zelfs eerder plek. In het SLAZ zijn alle vormen/protheses volgens mij 3100 euro. Ik ken ook een meisje die het in de park kliniek heeft laten doen maar zij moest 800 euro meer betalen. In het ziekenhuis ben je wel in goede handen, ik voelde me echt op mijn gemak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan altijd een belletje wagen morgen, Syl ;-)

Ja zou kunnen maar ik heb al een afspraak staan Spekkie op 19 september in Parkkliniek..

Anders bellen wij wel ff voor dr he Nonky?! :-)

:45::45: Jullie zouden het durven he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Durven...ja hoor!

Hallo, u spreekt met Spekkie van het borstenforum en ik wil graag een afspraak maken voor mevrouw S.Billy uit omgeving Rotterdam en wel graag voor deze week.....dank u!! :-)

:45::45::45::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45::45::45::45:

Ja en dan vragen of het wat eerder kan ivm de verjaardag van mevrouw die nadert. Ze kan ook volgende week hoor, neemt ze gelijk dr schone pendekker mee! Hahahaha

Zonder gekheid Syl, wat kan jou het schelen? Bel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en dan vragen of het wat eerder kan ivm de verjaardag van mevrouw die nadert. Ze kan ook volgende week hoor, neemt ze gelijk dr schone pendekker mee! Hahahaha

Zonder gekheid Syl, wat kan jou het schelen? Bel!

Ok ok jullie hebben gelijk hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Wat ik mij nu afvraag? Ik heb aanstaande vrijdag mijn consult bij Nio in Rotterdam. Maar zou ik dan wel eventueel in het SLAZ geopereerd kunnen worden?

Ik ga het vrijdag ook vragen aan hem natuurlijk, maar misschien dat iemand het weet?

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast misstravel1

Wat ik mij nu afvraag? Ik heb aanstaande vrijdag mijn consult bij Nio in Rotterdam. Maar zou ik dan wel eventueel in het SLAZ geopereerd kunnen worden?

Ik ga het vrijdag ook vragen aan hem natuurlijk, maar misschien dat iemand het weet?

Liefs mij

Ik denk het niet omdat het natuurlijk twee aparte klinieken zijn. maar je kunt het natuurlijk vragen, zou ik ook doen.

succes in ieder geval bij je afspraak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.