Guest misstravel1

dr. Nio bij slaz Amsterdam of parkkliniek rotterdam

Recommended Posts

Guest misstravel1

heey meiden.

nu ik een tijdje bezig ben met het kijken voor een kliniek of dokter. Merk ik dat ik het werk van dr. Nio erg mooi vindt en ik lees veel positieve reacties.

maar hij werkt in zowel SLAZ in Amsterdam als de parkkliniek in Rotterdam. nu merk ik dat er wel wat prijsverschil zit tussen deze twee locaties.

wat moet ik nu doen en bij welke zal ik een afspraak maken?

xx

Sylleke gaat ook naar Nio in Rotterdam en komt ook uit noord brabant. Kunnen jullie mooi samen, haha

Succes, ik lees hier niks negatiefs over Nio, allemaal dikke pluimen!

Guest Jennifer120884

Ik begrijp niet zo goed waarom mensen naar de parkkliniek zouden gaan. Die paar kilometer scheelt hartstikke veel geld.. Kan iemand mij uitleggen waarom je zoveel meer zou betalen puur en alleen omdat het een privèkliniek is?? Ik ben geweldig geholpen in het SLAZ en Nio is gewoon Nio, of ie nou in het koningshuis behandeld of in een hutje op de hei.

Guest misstravel1

heey Jennifer120884,

nou ik vraag me dan juist af waarom het prijsverschil is.

heeft dat dan alleen te maken met het feit dat het een privé kliniek is?

zou Nio daar ook meer betaald krijgen ofzo???

xx

Ik las toevallig net dat je in zkh geen btw betaald en in een privekliniek wel. 21% is dan pittig!

nou dan ga ik ook naar het slaz, maar kan ik wel eens second opinion laten maken in parkkliniek en opereren in het slaz ?

Guest Zara25

Voor mij is parkkliniek 10 min rijden. Heb toch voor Slaz gekozen, vanwege de prijs. voor € 800,- minder rij ik wel een half uurtje langer

Nee dat gaat niet... je kan wel je second opinion in Parkkliniek laten doen (kost je dan wel 50 euro) en als je het wat vind later een consult in Slaz inplannen natuurlijk...

Is het ook niet zo dat je een verwijsbrief van de HA nodig hebt om naar het SLAZ te kunnen?

Guest misstravel1

en hoe krijg je die??

Via. De huiarts

Guest Jennifer120884
Whahahaha ajoh?! Hihihi (L)

Hahaha