Ga naar inhoud

dr. Nio bij slaz Amsterdam of parkkliniek rotterdam


Gast misstravel1

Aanbevolen berichten

Gast misstravel1

heey meiden.

nu ik een tijdje bezig ben met het kijken voor een kliniek of dokter. Merk ik dat ik het werk van dr. Nio erg mooi vindt en ik lees veel positieve reacties.

maar hij werkt in zowel SLAZ in Amsterdam als de parkkliniek in Rotterdam. nu merk ik dat er wel wat prijsverschil zit tussen deze twee locaties.

wat moet ik nu doen en bij welke zal ik een afspraak maken?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Jennifer120884

Ik begrijp niet zo goed waarom mensen naar de parkkliniek zouden gaan. Die paar kilometer scheelt hartstikke veel geld.. Kan iemand mij uitleggen waarom je zoveel meer zou betalen puur en alleen omdat het een privèkliniek is?? Ik ben geweldig geholpen in het SLAZ en Nio is gewoon Nio, of ie nou in het koningshuis behandeld of in een hutje op de hei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast misstravel1

Ik begrijp niet zo goed waarom mensen naar de parkkliniek zouden gaan. Die paar kilometer scheelt hartstikke veel geld.. Kan iemand mij uitleggen waarom je zoveel meer zou betalen puur en alleen omdat het een privèkliniek is?? Ik ben geweldig geholpen in het SLAZ en Nio is gewoon Nio, of ie nou in het koningshuis behandeld of in een hutje op de hei.

heey Jennifer120884,

nou ik vraag me dan juist af waarom het prijsverschil is.

heeft dat dan alleen te maken met het feit dat het een privé kliniek is?

zou Nio daar ook meer betaald krijgen ofzo???

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dan ga ik ook naar het slaz, maar kan ik wel eens second opinion laten maken in parkkliniek en opereren in het slaz ?

Nee dat gaat niet... je kan wel je second opinion in Parkkliniek laten doen (kost je dan wel 50 euro) en als je het wat vind later een consult in Slaz inplannen natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Is het ook niet zo dat je een verwijsbrief van de HA nodig hebt om naar het SLAZ te kunnen?

Is het ook niet zo dat je een verwijsbrief van de HA nodig hebt om naar het SLAZ te kunnen?

Klopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou als jij door verwezen wilt worden hoort je huisarts gewoon mee te werken. En ik ben in het slaz super behandeld heb geen moment spijt dat ik daar ben geweest ipv een privé kliniek. Had alleen geen slofjes en verse bloemen nou en daar had ik ook geen behoefte aan hoor hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet trouwens nog niet wat de kosten gaat worden in Parkkliniek, laat staan dat ik weet wat het in Amsterdam is.


Ik woon in omgeving utrecht, dus voor mij maakt het niet uit.
Maar voor 800 euro ben ik wel bereid een ommetje te maken ;-)

Ja, dat zijn een hoop centjes idd. Meer beha's kopen ervan :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat het in het slaz 3100 kost en als ik kijk op de site van de parkkliniek is de goedkoopste optie 3880 voor ronde prothesen. Alleen fysiologisch zout is goedkoper.

Maar ja, ik weet dus niet of je in het slaz uit verschillende soorten/materialen kunt kiezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.