Ga naar inhoud

Wanneer BH kopen na bv


mommy2

Aanbevolen berichten

Volgens de arts kreeg ik van hun spullen bh etc. Maar ik heb voor de operatie nog ene consult dan ga ik het nog een keer vragen.

Ik schaam mij diep maar ik heb werkelijk geen idee welke bh maat ik heb.

Ik vind mijn borsten na mijn zwangerschap zo lelijk dat ik gewoon het niet waard vind mooie of goede bh's te kopen.

Volgens mij heb ik een C75 en ik krijg 350 cc ronde protheses

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Jennifer120884

Volgens de arts kreeg ik van hun spullen bh etc. Maar ik heb voor de operatie nog ene consult dan ga ik het nog een keer vragen.

Ik schaam mij diep maar ik heb werkelijk geen idee welke bh maat ik heb.

Ik vind mijn borsten na mijn zwangerschap zo lelijk dat ik gewoon het niet waard vind mooie of goede bh's te kopen.

Volgens mij heb ik een C75 en ik krijg 350 cc ronde protheses

Sportbh 75F ofzo?? Of miss wel een G? Idd, ff vragen aan je arts. Op www.annamamelle.com staan bh's speciaal voor na een borst operatie en ik vind ze daar niet duur. Handig ook dat ze gewoon cup maten sportbhs verkopen dus niet maat M of L.

Ik zelf heb verschillende maten aangeschaft. 75E, F en G. You just never know, lol. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dit is degene die ik heb meegekregen bij de boerhave kliniek ik heb een witte besteld omdat ik daar een zwarte had gekregen.

Ze zijn nu op die site van 32,95 naar 22.95 afgeprijsd en geen verzendkosten.

En hij word binnen 3 tot 10 dagen bezorgd

http://www.timarco.com/nl/triumph/sport-bh/sport-bh/triumph-tri-action-workout-n?ref=googlePLAnl&campaignlogin=gnl&gclid=Cj0KEQjwspCgBRCiwOjBxeCcm-kBEiQAooz6twTSbT54Q2JZx8codCe5lRR5y_VbHOWllLKD8jfl2oQaAgHA8P8HAQ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mommy,

Ik zou zelf in het begin niet teveel kopen ik ben van plan in het begin er 2 te kopen ivm wassen.

Maar bij mij in de papieren staat dat je na 1 jaar kan spreken over een eindresultaat dus moeten we nog even geduld hebben.

Ik denk dat je het ook zelf wel aan de borsten merkt of er nog veel veranderd of niet.

Hoop dat je wat aan de info hebt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.