mommy2 Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Dames even een vraagje:Ik krijg 28 augustus een mommy make-over. Hoe weet ik nou welke BH ik moet kopen?Ik neem dat ik van de kliniek ook een bh krijg?Of koop je dat na je BV? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleinEtje Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Je pc kan je daarin adviseren die weet welke maat je ongeveer draagt na de operatie!Gefeliciteerd met je datum Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherryboob Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Het is verschillend waar je t laat doen of je een bh krijgt. Ik zou even de kliniek bellen. Wat voor maat heb je nu en hoeveel cc ga je krijgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mommy2 Posted July 22, 2014 Author Share Posted July 22, 2014 Volgens de arts kreeg ik van hun spullen bh etc. Maar ik heb voor de operatie nog ene consult dan ga ik het nog een keer vragen. Ik schaam mij diep maar ik heb werkelijk geen idee welke bh maat ik heb. Ik vind mijn borsten na mijn zwangerschap zo lelijk dat ik gewoon het niet waard vind mooie of goede bh's te kopen. Volgens mij heb ik een C75 en ik krijg 350 cc ronde protheses Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jennifer120884 Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Volgens de arts kreeg ik van hun spullen bh etc. Maar ik heb voor de operatie nog ene consult dan ga ik het nog een keer vragen. Ik schaam mij diep maar ik heb werkelijk geen idee welke bh maat ik heb. Ik vind mijn borsten na mijn zwangerschap zo lelijk dat ik gewoon het niet waard vind mooie of goede bh's te kopen. Volgens mij heb ik een C75 en ik krijg 350 cc ronde prothesesSportbh 75F ofzo?? Of miss wel een G? Idd, ff vragen aan je arts. Op www.annamamelle.com staan bh's speciaal voor na een borst operatie en ik vind ze daar niet duur. Handig ook dat ze gewoon cup maten sportbhs verkopen dus niet maat M of L.Ik zelf heb verschillende maten aangeschaft. 75E, F en G. You just never know, lol. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Als je een BH van de kliniek krijgt, maakt het sowieso niet uit welke maat je nu hebt. Ze passen er eentje aan, vlak na de operatie. Als je er zelf eentje moet kopen, zou je gewoon je PC even kunnen vragen Xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
mommy2 Posted August 27, 2014 Author Share Posted August 27, 2014 Hallo dames,Spannend morgen mijn borstvergroting. Ik krijg vanuit het zh een sportBH. Maar wanneer koop je er nog een sportbh er bij? Wanneer koop je normale bh's?Bedoel ik begrijp dat je borsten nog erg kunnen veranderen na je bv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aardbei'ke Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 na 6 weken mag je normale bh's dragen. ik heb 2 sportbeha's om af te wisselen is handig voor als er 1 in de was is, gaat prima zo. hoe is het ondertussen met je? hopelijk heb je een goed herstelx Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariette2 Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 Hey Mommy2,Bij mij is gezegt dat je na 4 weken gewone bh's kan kopen.Ik heb zelf op internet gezocht voor dezelfde sportbh als die ik in de boerhave heb mee gekregen en heb hem vandaag besteld! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mommy2 Posted September 1, 2014 Author Share Posted September 1, 2014 Oh das handig inderdaad. Waar heb je hemBesteld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariette2 Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 Dit is degene die ik heb meegekregen bij de boerhave kliniek ik heb een witte besteld omdat ik daar een zwarte had gekregen.Ze zijn nu op die site van 32,95 naar 22.95 afgeprijsd en geen verzendkosten.En hij word binnen 3 tot 10 dagen bezorgdhttp://www.timarco.com/nl/triumph/sport-bh/sport-bh/triumph-tri-action-workout-n?ref=googlePLAnl&campaignlogin=gnl&gclid=Cj0KEQjwspCgBRCiwOjBxeCcm-kBEiQAooz6twTSbT54Q2JZx8codCe5lRR5y_VbHOWllLKD8jfl2oQaAgHA8P8HAQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
aardbei'ke Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 hier ook een witte online bijbesteld omdat ik een zwarte in de kliniek meekreeg, heb hetzelfde merk besteld als die van in de kliniek van Anita op sportbeha.comx Link to comment Share on other sites More sharing options...
mommy2 Posted September 2, 2014 Author Share Posted September 2, 2014 Ok bedankt dames. Ga ik ook even bestellen. Wat ik mij afvraag na hoeveel maanden staat je BH maat nou echt vast?Na 6 weken een BH kopen maar is het dan handig gelijk een paar te kopen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariette2 Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Hoi Mommy, Ik zou zelf in het begin niet teveel kopen ik ben van plan in het begin er 2 te kopen ivm wassen. Maar bij mij in de papieren staat dat je na 1 jaar kan spreken over een eindresultaat dus moeten we nog even geduld hebben. Ik denk dat je het ook zelf wel aan de borsten merkt of er nog veel veranderd of niet. Hoop dat je wat aan de info hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.