Ga naar inhoud

Dilemma..welke maat lipoelastic bh


vievie

Aanbevolen berichten

Ik wil jullie toch even om advies vragen. Ik weet dat er al verschillende topics over zijn en die heb ik allemaal onderzocht maar ik kom er niet aan uit.

8 september word ik geopereerd en krijg 400cc dual plane dat uit moet komen op een volle C. Ik heb heb een omtrek onder mijn borsten van 78. Laat dat nu net op de grens zitten van M en L bij de lipoelastic bhs gezien de maattabel. Wat lijkt jullie beter om te nemen? Vallen ze klein uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooow nee zou ik niet doen... ik had al een omtrek groter genomen een 80 D dus en ik ging kapot van dat ding!! je houd heel veel vocht vast de eerste weken.. ik had opgegeven moment omtrek 84 van het vocht :blink::blink:

lekker de lipo bestellen zit een elastische band onder dus die rekt mee aan de onderkant en hij gaat zeker weten goed zijn de L :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zit de L ook heerlijk de M zat echt te strak kon bijna niet ademen maar ik hield ook veel vocht rond de ribben en maag vast dus was in ine van 80cm omtrek naar 85cm gegaan. Nu zit de L losser maar nog steeds goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hallo, ik heb net de lipoelastic binnen in maat L en heb ze gepast met rijstzakjes van 300cc... Ik heb zelf omtrek onder de borsten van 77/78 cm (maar pas makkelijk bh's met omtrek 70, waarom weet ik ook niet, is geadviseerd bij de hunkemoller om omtrek 70 te dragen) en voor de zekerheid een maatje groter genomen voor zwellingen... Hij past wel maar zit op mijn rug en schouders erg ruim. Zal ik nog een M bijbestellen voor als de zwellingen minder zijn/ snel afnemen of kan ik beter even afwachten. Of misschien toch ruilen?

Groetjes Rosinha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb net de lipoelastic binnen in maat L en heb ze gepast met rijstzakjes van 300cc... Ik heb zelf omtrek onder de borsten van 77/78 cm (maar pas makkelijk bh's met omtrek 70, waarom weet ik ook niet, is geadviseerd bij de hunkemoller om omtrek 70 te dragen) en voor de zekerheid een maatje groter genomen voor zwellingen... Hij past wel maar zit op mijn rug en schouders erg ruim. Zal ik nog een M bijbestellen voor als de zwellingen minder zijn/ snel afnemen of kan ik beter even afwachten. Of misschien toch ruilen?

Groetjes Rosinha

Heey,

Ik zou toch ook een M bijbestellen voor de zekerheid. Ik had zelf ook een M en toen ik nog zwelling had, paste hij goed en gaf hij best wel wat steun omdat hij erg goed aansloot. Nu draag ik hem stiekem nog steeds af en toe 's nachts omdat ik het gewoon fijn vind zitten haha. Wel zit hij nu echt wel wat losser en heb ik hem altijd op de strakste haakjes staan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn lipo is ook een m, ik heb 76cm omtrek (maat 75) en borstomtrek 95 cm (cup e) en ik heb hem op z'n strakst. Het is een compressie bh, dus hij hoort wat strakker te zitten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Lipo L overgenomen van iemand hier op het forum, en ik heb 76 omtrek. Hij zit veel te ruim nu, ook de omvang. Ik wilde er eentje hebben voor het geval dat, maar ik er moet wel een hoop gebeuren wil dat ding strak komen te zitten. Ik ga dus op zeker de M erbij bestellen (en dan wel een nieuwe).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.