Ga naar inhoud

Sunshine37 : 17 maart 2010 : Dr. Wilikens : Atlas Kliniek


Aanbevolen berichten

hier even een klein verslagje over mijn situatie.

heb in 2003 een BV ondergaan in het AZM van maastricht.verschrikkelijk gewoon niet alleen de pijn via de oksel maar ook het prutswerk van een zekere dokter broexcks.

ongeveer 3 jaar geleden voelde ik een bultje op mijn prothese,was maar klein dus lette er niet al te veel op.maar na mate de jaren verstreken werd dit alsmaar groter.tot ik dus op een gegeven moment flinke pijn kreeg en zelfs in het ziekenhuis belande tot ze dachten tot ik een hartaanval had.naderhand bleek dus tot een borstspier ingekapseld zat en afknelde.mijn protheses moesten er zo snel mogelijk uit,maar wilde dit dus niet in het azm laten doen want wilde meteen nieuwe erin.ben toen via een vriendin terrecht gekomen bij de atlas kliniek,dokter wilikens had nog nooit zoiets gezien als hoe mijn prothese uitzag en vertelde mij tot ik z.s.m geholpen moet worden anders zou de prothese door mijn huis perforeren.zo erg was het dus die bult,leek meer op een ei uiteindelijk,mijn borst zag misvormd uit de prothese was hard en zeer pijnlijk,en dan de spieren die pijn deden nog eens.binnen 3 weken na mijn consult kon ik langs komen op de kliniek voor mijn operatie.ik ben nog nooit zo fit wakker geworden na een narcose als daar,heerlijk gewoon,de pijn viel me ook reuze mee,zelfs nu 2 dagen later slik ik geen eens pijnstillers meer,ondanks tot dr willikens flink heeft moeten schrapen om al het kapsel eruit tehalen.en de protheses onder de borstspier vandaan heeft moeten halen.had het veel erger verwacht,na mijn 1ste BV zeker gezien,want dat was echt afzien,nooit meer onder de borstspier en via de oksel.nu heb ik mooie volle borsten op de spier geplaats via de de borstplooi.en mijn borsten voelen heel natuurlijk en heerlijk aan,ondanks tot ze nog hard zijn en gevoelloos.ik ben in ieder geval harstikke blij van mijn pijn af tezijn,en raad dan ook iedereen de atlas kliniek aan,dokter willeikens is echt een vakman op dat gebied.en had me geen betere PC kunnen wensen om het prutswerk van andere nog te herstellen.dus mensen overweeg je een BV laat je goed informeren over de protheses,want ik weet maar al te goed wat voor ellende goedkope ziekenhuis troep kan geven.mocht iemand vragen hebben dan hoor ik het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Sunshine37,

Ik ben zo blij dat dit verhaal voor jou een happy end kent!!!

Zelf ben ik bijna 3 maanden geleden geopereerd door Dr Wilikens in de Atlas Kliniek, en ik heb er ook niets dan lof over. Echt een aanrader inderdaad.

Ik wens je nog een zeer goed verder herstel toe!

Groetjes,

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat heel goed nu,de zwellingen worden steeds minder,alleen de linkerborst is nog dikker dan rechts.maar dat komt omdat op die plek flink veel geschraapt moest worden i.v.m kapselvorming.

ik heb dr willikens zelf laten bepalen over de hoeveelheid cc die er geplaatst moest worden want hij wist niet hoe groot de holte zou zijn na het kapselverwijderen,wilde gewoon een mooie volle borst weer.hij dacht rond de 420 cc,omdat ik in mijn oude protheses 325 cc had.en je moet dus je 2de BV altijd iets meer cc gebruiken want de zwaartekracht hou je niet tegen op de jaren;)uiteindelijk is er 560 cc geplaatst om die mooie volle borst tekrijgen,schrok eerst wel toen hij me dat kwam vertellen toen ik ontwaakte,dacht jeetje wilde geen lola ferrari,maar toen ik keek en nu al na een paar dagen valt het reuze mee.en is er niet veel verschil met wat ik had.zal aan de bh liggen maar kan dus varieren van een c tot DD.door het kapselverwijderen was er gewoon een vrij grote holte ontstaan die hij dus moest opvullen met iets meer cc,maar toch dezelfde cupmaat als voorheen gaf.alleen zijn ze nu weer mooi vol.dr willikens is echt een hele sympathieke man,luisterd heel goed naar je en doet dus ook precies wat je wil.een top resultaat:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

erg fijn dat het goed met je gaat.

en ook erg goed te horen dat dr Wilikens zo'n bekwame,sympathieke arts is!

en ergens wel begrijpelijk ja dat je er nu meer cc in moet doen om gelijk uit te komen.. fijn dat ze nu weer vol zijn he?! ik was er ook zoooooooo blij ee :D

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al goed dat je op tijd was voor je heroperatie, brrr!

Het zal wel zwaar gekapseld geweest zijn.

Ben blij voor je dat je zo content bent! En nu een goede herstelling en mooie boobs!

De 29ste moet ik op controle, ik heb een kleine bluts in mijn borst en zal dat met hem bespreken.

Maar ik weet nu al dat het aangenaam gesprek wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat alles goed is gekomen! Wat een verschrikkelijk verhaal joh! Hoorde altijd goede verhalen over het AZM, maar nu k dit heb gelezen, jeetje.. ontzettend erg.. Veel plezier met je nieuwe en vooral gezonde boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Al goed dat je op tijd was voor je heroperatie, brrr!

Het zal wel zwaar gekapseld geweest zijn.

Ben blij voor je dat je zo content bent! En nu een goede herstelling en mooie boobs!

De 29ste moet ik op controle, ik heb een kleine bluts in mijn borst en zal dat met hem bespreken.

Maar ik weet nu al dat het aangenaam gesprek wordt.

Hoe is het gegaan johanna?

weet je al wat meer over die bluts?zit hij in de borst of de prothese?

bij mij heeft dr willikens afgelopen vrijdag de hechtingen verwijderd,voelt een stuk prettiger,mijn linkerborst is wel nog steeds opgezwollen en pijnlijk,maar heeft tijd nodig denk ik.

hoop wat te horen

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk he als de hechtingen eruit zijn,en de zwelling,dat neem af hoor,je bent nog niet zo erg lang geleden opnieuw geopereerd.

hoe gaat het verders met je herstel?

makkelijker of juist moeizamer na je wissel?

p.s. bedankt voor je uitgebreide mail :38:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik geloof dat mijn linkerborst ook zo moeilijk deed, die bleef maar gezwollen maar dat gaat vanzelf over zenne.

Awel die bluts was al veel minder toen ik ging, tijd geven.

Ik ben wel niet blij met mijn littekens, vind ze te dik maar ik moest het tot januari tijd geven en als ik dan nog steeds niet tevreden ben krijg ik een littekenrevisie.

Doet raar hechtingen verwijderen he?

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.