Ga naar inhoud

Ff voorstellen .


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik wilde me even voorstellen. Ik ben didi net 47 geworden en ik heb op donderdag 28 aug mijn 1e consult bij dr kortleve. Ik heb al 23 mijn huidige inplantaten en ben nodig aan vervanging toe. Spannend dus. Ik zou graag mijn inplantaten een stuk.groter hebben. Op dit moment heb ik 250 cc en wil graag naar 600 cc. Ik moet wel erbij zeggen dat ik 1.80 lang ben en 80 kg weeg dus .....Denk dat dat wel zal staan bij mijn figuur. Ik.hoor graag jullie advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Jeetje al 23 jaar je protheses!!! Dat is heel netjes hoor. Ja ze zijn dan wel aan vervanging toe ;)

Ik verwacht geen probleem om naar 600 te gaan. De pc zal je vast daar meer over kunnen vertellen donderdag.

Het is misschien wel goed om meerdere consulten te plannen. Je zal namelijk merken dat iedere pc toch een ander advies zal geven. Ze hebben allemaal hun eigen manier van werken en hun ideeen daarbij. Je kunt dan kijken waar jij je je het prettigste bij voelt.

Heel veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo. Nu een paar weken en afspraken verder. Ben nog eens terug geweest naar dr kortleve en ben op afspraak geweest bij dr nelissen van global clinic. Samen met dr kortleve besloten om voor de high profile te gaan met 700cc of 800 cc. Dr nelissen wilde niet verder als 650 cc gaan maar na alle horror verhalen hier op t forum over dr nelissen ben ik r nu gewoon uit. Ik ga voor dr kortleve ...punt uit. Voel me r gewoon beter bij. Ik ga morgen bellen om een operatie afspraak te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wonen. Ik krijg ze onder de spier geplaatst. Mijn huidige protheses zijn 23 jaar geleden ook zo geplaatst en ben ik erg tevreden over. Dr kortleve adviseerde mij dit ook weer te doen omdat deze inplantaten een stuk groter gaan worden en he daarmee toch een soort interne bh creëer. En jaaaa erg spannend. Ik ga morgen bellen om een o.k datum te prikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi wonka mijn datum.is 4 november. Dus ben al echt aan het aftellen. Ik ga gelukkig eerst nog ff op vakantie. Als ik terug ben word ik de Volgende dag geholpen. Dus dit ongeduldige meisje hoeft dan niet lang meer op de operatie te wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend !

Wouhhh... 23 jaar je implantaten , ik dacht dat ik ze met 13 jaar al lang had ! Netjes hoor .

Je krijgt nu een mooie maat ik ben toen ook van 250 cc naar 700 cc gegaan en er nog

heel blij mee en trots op !

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Didi ben benieuwd. Hou me op de hoogte.

ben vorige week bij de kortleve geweest en wil mijn wissel ook door hem laten uitvoeren. Mag ik vragen wat je bij hem betaald? Ben het vergeten te vragen. Mijn aanvraag voor het verwijderen is net de deur uit. Heb kapselvorming in 1 borst. Maar ga er vanuit dat ik t moet betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Didi ben benieuwd. Hou me op de hoogte.

ben vorige week bij de kortleve geweest en wil mijn wissel ook door hem laten uitvoeren. Mag ik vragen wat je bij hem betaald? Ben het vergeten te vragen. Mijn aanvraag voor het verwijderen is net de deur uit. Heb kapselvorming in 1 borst. Maar ga er vanuit dat ik t moet betalen

ik heb 3140 euro betaald voorde wissel . Met 800cc ehp protheses. En je moet idd van te voren het bedrag betalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.