Ga naar inhoud

Vlinder22 : 24 december 2014 : Dr. van Zele : Beaucare


Aanbevolen berichten

Ik ben jullie nog een verslag tegoed van mijn operatie..

Op 24/12 was het dan eindelijk zover! Om 8.30 moest ik me melden, en pfjoew mijn geduld werd meteen op de proef gesteld!

Door vertraging ben ik pas geopereerd om 11uur.. Worden er dan zoveel tweelingen geboren op Kerstavond? :)

Anyway.. ik mocht me omkleden om vervolgens nog even op gesprek te gaan met de chirurg en anesthesist, en dan kwam HET moment dichterbij..

De chirurg tekende en meette alles af, en besloot dan ook dat 395CC HP het resultaat (grote C, kleine D) zou geven :).

En dan was het richting operatietafel.. Ik had eerlijk gezegd wel wat schrik.. Ik kreeg een infuus toegediend, zeer goed geprikt want ik voelde het niet, en een paar minuten later voelde ik me al helemaal wegdraaien... Slaapwel :).

Bij het wakker worden had ik wel wat pijn en voelde me misselijk. Ben dan ook iets langer in de ontwaakzaal blijven liggen om te voorkomen dat ik zou wegdraaien.

S' avonds ben ik beneden bij mn familie wat gaan zitten, en viel de pijn vrij goed mee. Met dank aan de pijnstillers uiteraard!

Ondertussen ben ik 4dagen PO, en ik vind het toch nog steeds akelig om mn borsten uit de bh te halen voor het douchen. Schrik dat ze langs onder gaan afvallen ofzo? Haha :D.

Verder is mijn Rborst al wat zachter en volledig gevoelig, de Lborst is op sommige delen nog gevoelloos, gezwollen en geeft stekende pijnen.

Met aankleden en douchen heb ik het persoonlijk nog moeilijk. Ben snel uitgeput, en het doet pijn aan mijn borsten en armen (oksels). In hoeverre mag ik dit verdragen/ toestaan? Want alles doen zonder pijn te voelen is echt nog niet aan de orde :D.

Verder ben ik wel zeer blij en beklaag ik het me niet, enkel eens goed knuffel met mn vriend mis ik zoooo hard :(. Hopelijk komt dit ook snel terug in orde :)

Groetjes, Vlinder22 (ondertussen eigenlijk al 23) :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral proficiat!

Moest wel even lachen en terug denken aan m'n eigen eerste dagen met dat gevoel bij bh opendoen dat ze eraf zouden vallen haha

Ik hield ze echt vast en alles snel snel ik zei ook pas op dalijk vallen ze deraf dat m'n vriend me gek verklaarde!

Dat knuffelen miste ik ook maar binnen paar daagjes kan je dat vast wel heel voorzichtig!

Eerlijk moet ik nu bij 7w nog niet helemaal geplet worden in een knuffel haha

Maar komt vast goed!

Dat snel uitgeput zijn is ook normaal! Kheb er best lang last vn gehad! Stomme narcose :)

Nog een fijn herstel gewenst!

En als je onlangs verjaard bent gefeliciteerd he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies meid.

Jammer dat je nog 2 dagen langer moest wachten, maar eindelijk heb je ze dan.

Ja die eerste dagen kunnen heel pittig zijn, maar het gaat echt voorbij.

Doe lekker rustig aan en probeer te genieten ;)

Ik pas gelijk ook even je titel aan naar je nieuwe datum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder! Fijn dat je ze nu hebt, gefeliciteerd!! Ik ben vandaag 1 week PO en dacht ook dat ik nooit meer normaal zou kunnen slapen. Maar ineens ging het beter en vannacht gewoon plat en op m'n zij!

Nog even geduld meid :) sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Leuk verslagje meid!

Hoe gaat het nu? Je bent alweer ruim 1,5 week verder. De tijd vliegt zo snel voorbij!

Ik zet dit verslagje in je topic van operatieverslagen. Zo is blijft het wat overzichtelijker ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.