Ga naar inhoud

Vlinder22 : 24 december 2014 : Dr. van Zele : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben namelijk gezegend met 2 ongelijke borsten (geen al te groot verschil) en vroeg me af of ik hier zoiezo verschillende cc's voor zou gebruiken?

Op mijn eerste consult zei de dokter dat het niet zoveel zou uitmaken, maar ik twijfel daar toch wat over..

Wat denken jullie? Zal ik maar op veilig spelen en verschillend aantal cc nemen? Ik wil na de bv namelijk niet met een grotere ongelijkheid zitten..

Alvast bedankt! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlinder22

Ik ben ook gezegend met ongelijke borsten. Bij mij is het wel een groot verschil (tubulair). Mijn pc raadt mij dan ook aan om twee verschillende cc's te nemen en gaat tijdens de operatie het verschil dan nog bijwerken met lipofilling. Misschien is dat voor jou ook een oplossing?

Groetjes ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zat er ook verschil in. Pc heeft ook bij mij verschillende ccs geplaatst (300 en 350 cc),nu zijn ze gelijk! Maar ligt er ook maar net aan hoeveel verschil er tussen beide borsten zit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder,

Bij mij waren ze ook ongelijk, heb ook gevraagd of 2 verschillende maten beter zou zijn.

Het antwoord was dat omdat ik nu zo weinig heb dat het verschil in percentage vrij groot is, maar door de vergroting (380cc) zou dat verschil in percentage minder worden, en dus ook minder zichtbaar.

Als er verschillende maten in zouden gaan dan zou het verschil ook blijven alleen dan andersom omdat de volgende grootte weer teveel verschil zou maken.

En ik moet zeggen nu 7 weken po als je heel goed kijkt en vergelijkt zie je het wel een heel klein beetje, maar ik vind het prima zo! Volgens mij zijn ze nooit 100% gelijk! En het verschil is zeker minder dan mijn voorsituatie! Je kan bij m'n foto's kijken.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej dames, bedankt voor de reacties!

@Vlietje: ik ben eens gaan kijken en je hebt gelijk hoor, ik zie het verschil helemaal niet :D.

Het is niet zo dat ze een cupmaat of veel verschillen, enkel wanneer ik een bh aanheb is het bij de ene borst iets boller, dan bij de andere..

Ik vraag me af of die ongelijkheid nog meer naar voor komt wanneer je grotere implantaten zou gebruiken? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!

Na laaaang twijfelen heb ik mijn operatie vastgelegd! Ik zal geopereerd worden op 22 December, niet zo ideaal voor de Feestdagen, maar hé je moet er iets voor overhebben :D.

Ik heb geen andere keuze met mijn job, dus dan doen we het dan maar :)

Ik word geopereerd in Beaucare door Dokter Van Zele, en ik zie het al helemaal zitten!!

Het wordt nog even aftellen, maar die 3 maanden zullen wel voorbijvliegen :D

Groetjes van een bijna volledige jonge vrouw :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Goeiemorgen allemaal! Allereerst een fijne kerstdag toegewenst :)!

Ik ben gisteren geopereerd en pfjoes het doet toch wel wat pijn hoor.. Vooral rechtkomen en naar het toilet gaan vraagt veel hulp..

Verder wou ik vragen of er nog iemand zoveel last heeft gehad van zijn maag? Ik voel me misselijk, en heb last vh feit dat mijn eten traag naar beneden zakt...

Zou ik voor mijn maag iets mogen bijpakken?

Alvaet bedankt!!! Groetjes vlinder xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb hier meermaals gekotst door de narcose. De pijnstillers zijn helaas ook niet maagvriendelijk, maar 'k mocht wel een motilium nemen van de dokter. Proberen met iets 'licht' binnen te houden zoals een droge korst brood, dan raakt de spijsvertering stilletjesaan wel op gang. ( Nu twee dagen P.O. en inderdaad de pijn is toch niet te onderschatten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

De misselijkheid kan een uitwerking zijn van de narcose, maar het kan ook komen door sommige pijnstillers , en je mag daar best een maagbeschermer voor nemen

probeer wel steeds hele kleine beetjes te eten, en vooral drinken, des te eerder is de narcose uit je lichaam

hopelijk voel je je snel weer iets beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Vlinder

Ik ben afgelopen maandag geopereerd en had de eerste twee dagen toraal geen honger en bovendien het gevoel of mijn maag verkramptven vol chocola zat ;). Dat mijn buik een 5 maanden zwangerschapsbuikje voorstelde, was maar een extraatje haha.

Ik heb niks kunnen eten, voelde ik me vol en opgezwollen. Vandaag gaat het weer een stuk beter. Ik heb dectip van Mariette opgevolgdcen verl gedronken: waterven groene thee. Als je geen honger hebt, laat het dan ook staan, als het goed is beweeg je net zobeeinig als wij :) dus raakt ook geen energie kwijt. Als jij je blijft opproppen met eten blijft je maag ook ondersteboven liggen denk ik zo :).

Sterkte en een goed herstel!!

Koekkoek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen allemaal! Allereerst een fijne kerstdag toegewenst :)!

Ik ben gisteren geopereerd en pfjoes het doet toch wel wat pijn hoor.. Vooral rechtkomen en naar het toilet gaan vraagt veel hulp..

Verder wou ik vragen of er nog iemand zoveel last heeft gehad van zijn maag? Ik voel me misselijk, en heb last vh feit dat mijn eten traag naar beneden zakt...

Zou ik voor mijn maag iets mogen bijpakken?

Alvaet bedankt!!! Groetjes vlinder xxxxx

ik ben zeker tot 6 dagen na de bv misselijk geweest. Tijden de operatie hadden ze me wat tegen de misselijkheid gegeven en dat heeft die dag super geholpen tot de dag erna...... Denk dat het bij mij door de narcose en antibiotica kwam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!! Ik ben door omstandigheden vd chirurg pas op 24/12 geopereerd kunnen worden..

Dus vandaag is het dag 2 een half.. En de bh mag vandaag voor de 1e keer dan ook uit, joepie!! Het jeukt verschrikkelijk en ik ben ook razend benieuwd naar het resultaat :D. Ik heb 395cc hp gekregen.

Slapen vind ik nog een echte hel.. Ik zak voortdurend door en rechtkomen vraagt constant hulp. Ook voel ik bij elke stap die ik nog zet, en bij het rechtkomen een zeer drukkend gevoel op mn borsten..

Verder is de operatie goed gegaan, en kijk ik al uit naar de dag dat ik zo goed als zonder pijn kan functioneren! :) xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo!

Vandaag heb ik mijn borsten voor de eerste keer gezien voor me te douchen :).

Het voelde zeer bevrijdend, maar na de douch wou ik toch meteen die bh terug aan.

Nu vraag ik me af of er een bepaalde manier is om die terug aan te doen? Want echt aangenaam vond ik het niet.. Haakje per haakje, terwijl het trok in de zijkant van mijn borsten.

En nu merk ik ook dat ze iets dichter naar elkaar toe zitten in de bh, kan dit kwaad? Ik ben 2dagen PO, en de spatie tussen beide borsten is nog smaller geworden, ze staan dichter tegen elkaar.

Kan ik mijn borsten hiermee forceren door het fout te doen? Of de implantaten doen verschuiven?

Alvast Bedankt!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.