Ga naar inhoud

Welke sport bh?


Diamond

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

http://www.online-care.eu/pc/29/nl-BE/postoperatieve-bhs

Op deze site kan je de carefix en de lipoelastic bestelen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Liesje, ik had net hetzelfe gevoel... heb h'm nog niet gedragen omdat ik vind dat hij m'n borsten vrij plat duwt (en nee, ik heb geen verkeerde maat genomen) en ook naar binnen toe... uiteindelijk heb ik de lipoelastic pi unique afgewisseld met die van de kliniek de amoena eva bh. De pi unique van lipoelastic vind ik echt stukken aangenamer zitten dan de extra new...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de Fila maar vond hem niet zo fijn zitten, kreeg er zelfs wondjes van. Heb nu de Lipo Elastic Extra New en deze zit veel beter :) Weet iemand toevallig of je de lipo achteraf ook als sport bh kunt gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook het label aan de buitenkant.

Wat ik wel jammer vindt is dat mijn borstband de lipoe lelijk maakt doordat er achter in het midden ook klittenband Zit wat aan de bh blijft plakken wAardoor de de bh beschadigd grrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit ( in een ver verleden toen ik 21 was) paste ik eens een broek met label maat 36 toen wilde ik hem aan de buitenkant hangen whahahaaaa dit was duidelijk een groot uitgevallen broek want had maat 38. ( inmiddels maat 40 voor de info)

Wellicht denken ze bij lipoe dat we zo trost zijn met onze correctie maat dat we het label aan de buitenwereld willen laten zien:) over je truitje naar buiten pulken is alleen niet zo sexy lijkt me....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze in elke sport bh klein.. Maar dat is ook het nut van een sport bh toch? Alles bij elkaar en op z'n plek houden..?! En labels aan de buitenkant is eigenlijk wel zo slim voor een post operatieve bh .. Zo kan in ieder geval niks irriteren of gaan jeuken :P het is maar 6 weken dames..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja in me shockabsorber heb ik ook niet veel......

ik moet wel zeggen die foto van jou in sportbh zijn ze wel groot hoor danielle.. die van de H&M geloof ik..

je kan bij de hunkemoller een push up sportbh kopen.. maarja das level 1.. kan ik net zo goed een normale bh aandoen gaat helemaal nergens over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd dan wacht ik liever tot na 6 weken en trakteer ik me op een mooie voorgevormde bh! Ik durf enkel niet zo goed, bang om ontgoocheld te worden! Het dringt echt nog niet door en ik blijf jaloers op andere meiden hun borsten. T is echt iets psychis...hadden of hebben jullie dat ook? Ik blijf laar de ken, had ik maar wat meer cc geëist

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha daar zit gewoon nog een gewone bh onder hoor niesje het is een lichte sportbh, voelde niet erg stevig dus deed ik een bh eronder ( heb hem ook na een paar dagen weer terug gebracht ). En lies ik heb dat ook nog steeds hoor! Ben ook even niet meer op t forum geweest omdat ik bijna alle borsten mooier vind dan de mijne en dan hoor je zoveel cc's voorbij komen dat m'n eigen 300 zo weinig klonk.. Terwijl vriendinnen juist er van dromen de mijne te hebben. Gestopt met vergelijken een E is al veel te veel voor mijn te dunne lichaam :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.