Ga naar inhoud

Welke sport bh?


Diamond

Aanbevolen berichten

Hallo meiden

Ik word over 3 weken geopereerd maar had nog een vraag.

Welke sportbh hadden jullie na je bv ??

Ik moet van mijn pc de bh bestellen van carefix Anna.

Alleen heb ik nu al een aantal keer gelezen hier dat deze niet heel erg veel steun geven.

Welke uit jullie ervaring was het beste ?

Thankssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Carefix Anna heeft een zachtere onderband wat ook wel weer prettig is, echter geeft ie minder steun dan de Lipoelastic. Ik vind voor de eerste paar dagen als je erg beurs voelt de Carefix lekker en daarna de Lipoelastic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een fan van de Carefix haha. :)

ik wou het je al vragen dus doe het hier maar (excusez-moi) welke maat had jij??

Je bent wel wat lichter en wat meer cc dan ik krijg maar dan weet ik denk ik wel welke maat ik moet nemen ;) zat zelf aan de L te denken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wou het je al vragen dus doe het hier maar (excusez-moi) welke maat had jij??

Je bent wel wat lichter en wat meer cc dan ik krijg maar dan weet ik denk ik wel welke maat ik moet nemen ;) zat zelf aan de L te denken....

Ik heb een L! Denk dat dat voor jou ook prima kan, je krijgt 500cc toch?

Hij is heel rekbaar dus het komt niet zo heel nauw qua maten. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een L! Denk dat dat voor jou ook prima kan, je krijgt 500cc toch?

Hij is heel rekbaar dus het komt niet zo heel nauw qua maten. ;)

thanx! dan bestel ik ook een L :D heb een beetje zitten zoeken op het forum en las dat iedereen een maat groter aanraadde.. maar een XL lijkt me dan weer veels te groot :blink: maar goed word een L dus dan ben ik daar ook eindelijk eens uit (had ik dit niet eerder kunnen vragen? :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderwerp moest welke sport bh zijn.

Stomme i pad autocorrectie

Ik pas je titel wel even aan ;)

Ik had zelf de shock absorber en sport daar nu ook mee. Deze gaf me heel veel steun. Ik heb in de winkel meerdere sport bh's gepast en deze stak er met kop en schouders bovenuit.

Ik kreeg van de kliniek een kliniek bh dus ik had zelf geen bh mee naar de kliniek en heb hem dus ongeveer 1.5 week later aangeschaft

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke shockabsorber had je dan?

ik heb nu zelf een shockabsorber run maar moet er niet aan denken om die dag en nacht aan te moeten... zit zo'n dubbele sluiting achterop lijkt me niet zo lekker om daar heel de nacht op te liggen met je rug...

en bovendien drukt die me tieten aardig plat... (is ook de bedoeling geweest want dan steunt die net wat meer ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik had eerst een sportbh van pure lime.. Deze geeft onwijs veel steun. Nu draag ik ook een carefix Anna.. Geeft me nu wat meer gevoel van vrijheid en ook het idee dat mn borsten wat meer kans krijgen om zich te vormen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die heb ik inderdaad en die extra sluiting had ik helemaal geen last van met slapen. Die extra sluiting gaf me duidelijk extra steun en vond dit zelf erg prettig.

hmm.. mischien dat ik er dan toch ook zo een haal.. ik bedoel het dan zoiezo een nieuwe nodig voor het sporten...

maar heeft iemand je dan geholpen om dat ding aan te krijgen.... ik moet heel me armen naar achter over me hoofd gooien om de bovenste dicht te krijgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de eerste weken heeft mijn man mij geholpen als hij aan of uit moest. Ik kon mijn armen natuurlijk niet omhoog doen.

Als ik hem nu aan doe voor het sporten dan heb ik het gekruiste gedeelte al vast zitten. Ik schuif mijn armen er in en doe hem dan over mijn hoofd aan. Dat gaat verder prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie wel allemaal ik bestel een carefix en zeker ook een lipo!!

waar bestellen jullie ze ?

en welke maat zou ik moeten bestellen?

ik krijg 325cc en kom uit op een volle C kleine D !!

Goede keus haha! Maat word meer bepaald door je onderomtrek, ik ben bijv 65cm en een S zit prima, tot 71cm.. ( weet niet of dat bij de carefix ook zo is ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.