Ga naar inhoud

Ontevreden na bv


Gast nancyw

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

ik wou hier even mijn hart luchten..

Ik ben een half jaartje geleden geopereerd, door een zeer kundige dokter, maar ben zo ontevreden..

Ik had van mezelf een B cupje, maar na twee kinderen en veel sporten had ik echt twee lege platte borstjes.

Na veel uitzoekwerk en wikken en wegen kwam ik tot de beslissing om mijn borsten te laten vergroten.

Ik heb ik overleg met de pc besloten voor 240 cc ronde implantaten, medium profile te kiezen, deze zijn dual plane geplaatst.

Ik wou graag een natuurlijk resultaat, maar heb wel aangegeven een volle C te willen, dit was volgens hem geen probleem.

Ik heb het idee dat mijn borsten nu wel de uiteindelijke vorm hebben en die is oke, echter de maat..ik kom nu tot de ontdekking dat ik toch van grotere borsten hou. Ik denk constant bij mezelf had ik maar die 300cc genomen of had ik maar high profile gekozen ipv medium.

Ik draag nu nog steeds push up's en ben nu nog minder tevreden dan daarvoor lijkt wel, terwijl ik toen zo blij zou zijn met deze bhmaat zonder hem op te hoeven vullen met mijn kipfileetjes.

Nogmaals opereren vind ik geen optie, omdat ik het idee heb dat van 240 naar 300cc niet zo'n drastische verandering is dat ik weer onder het mes moet en meer dan 300 zou denk ik weer teveel zijn, het tennisballen effect zeg maar, plus dat ik het geld al heb gespendeerd.

Ik ben 1.66 en weeg 58 kilo, nu dus met push up beha's maat 75C van de h&m en 75D van After Eden en toch lijkt het niet zo groot.

Zijn er meer meiden met dit probleem?

En voor de meiden die nog moeten een tip: als je twijfelt tussen twee maten neem dan de grootste!!!

Groetjes Nancy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nancy,

Ik vind ze mooi en ik vind de maat prima in verhouding met je lichaam. Ik ben 6cm kleiner dan jij en heb een 75B à C (ik kom van een AA met 220cc, rond, medium profiel). Soms denk ik ook wel van goh, ik had toch liever groter gehad (ik heb ook al enkele push-ups gekocht :-), maar iedereen die me al gezien heeft vind het prima zo - een natuurlijke look zeg maar. En volgens mijn pc blijft een kleinere maat op lange termijn mooier.

Het is ook erg persoonlijk he, welke grootte je verkiest...

Geniet van de zomer zou ik zeggen!

Groetjes,

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik denk dat als je inderdaad groter was gegaan het echt 'ronde ballen' waren geworden. Ik moet zeggen, ze zien er inderdaad op het oog kleiner uit dan een volle C, maar ze passen wel goed bij je lichaam.

Je bent er in ieder geval enorm op vooruit gegaan, dus ontevredener dan voorheen mag je echt niet zijn. Je vergeet ook al zo snel weer hoe ontevreden je was, denk ik. Je hebt nu zeker iets moois in bikini's hoor!

Hoe lang geleden is je operatie geweest als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kzat ook met die gedachten.

Ik ben blij met mijn boobs maar ze hadden wel groter gemogen... Probleem is dat er niet meer in ging. Iedereen zegt me wel dat het natuurlijk oogt maar k had toch wel graag een maatje meer. Ik heb daar in het begin heel hard mee in gezeten maar nu niet meer. Ooit komt er toch een heroperatie en dan ga ik groter;) Ondertussen heb ik mooie borsten en voel ik me eindelijk "vrouw"!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi nancy

zou ik je ww mogen?

ik heb werkelijk geen idee hoe het mij zal vergaan. ik ben bijna 6 weken po, en mijn gevoel gaat van tevreden over de maat naar nieuwsgierigheid naar een maatje meer, zeker nu ze iets beginnen te slinken. ik heb voorlopig een C overgehouden, ben van AA naar C gegaan met 395cc, maar ik weet niet hoe dat zich nog ontwikkelt. ik zit dus ook weleens te denken aan de geadviseerde 440cc, want ik heb zelf een maatje kleiner gekozen. ik hoop wel dat ik daar op een gegeven moment ook helemaal klaar mee ben, dat ik het verder zal accepteren zonder dat: "had ik maar"

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

hartstikke bedankt voor jullie reacties!!

Ik ben een half jaar geleden geopereerd (eind oktober).

Sarah wat je zegt..op de langere termijn mooier, daar kan ik me zeker wel in vinden!

Prinsesje, ja en dat effect wou ik dus vermijden, ik was voor de operatie ook drie kilo lichter (56kilo), dus snap wel dat de arts 240cc heeft gekozen (ik twijfelde zelf tussen 265, 240 en 300) hij zou kijken wat het natuurlijkst overkwam.

En ik mag inderdaad niet ontevreden zijn vergeleken met wat ik had, maar je zal inderdaad wel heel snel wennen aan de maat :11:

Vind mijn borsten sowieso niet mooi door al de striae van mn zwangerschappen, maar dat even voor lief genomen is het in een bikini wel oke ja.

Kaat ja dat gevoel ken ik dus, maar volgens mij ben je toch nooit 100% tevreden..vrouwen he. Haha. Anyway je hebt geen ww nodig om die foto's te bekijken ze staan gewoon in de gallery!

Bedankt en groetjes Nancy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey nancy,

welkom hier!

Jammer zeg dat je toch baalt na je operatie. "nep"borsten ogen altijd kleiner dan "echte"borsten,das nu eenmaal een feit.

en ik denk ook niet dat die 60cc veel meer aan grootte gedaan zou hebben. maar.... ieder beetje is wel wat natuurlijk.

ik ga zo ff kijken en hoop dat je je er toch snel bij neer kunt leggen.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey nancy,

ben ik weer... heb ff je foto's bekeken. zijn idd erg mooi geworden en ik denk ook dat als je veel meer genomen had van cc's dat je wel het bal-effect gekregen zou hebben. ze passen mooi bij je lichaam.

maar snap ook weer wel dat je graag een maatje groter gehad had..

nogmaals sterkte met het accepteren ervan

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi nancy

er gebeurt niet zo gek veel in die gallery, dus kijk daar nooit. zo zie je maar weer :)

vind het bij jou heel frappant hoe je vergroting je lijf mooi proportioneert. snap het ook wel, wat je bedoelt, groter had zeker niet misstaan. maar toch is je lijf nu zoveel fraaier en vrouwelijker dan voor de vergroting

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier steek ik even mijn neus tussen WANT ik ben 1m66 , 57kg en heb met 335cc , dual plane (laag profiel) géén 'ballen' . (ik stuur je mijn ww even pb Nancyw) .

Ben naar je foto's gaan kijken en neen , ze zijn niet in verhouding met je lichaam , ze hadden idd wat groter gemogen .

Ik vond het eigelijk wat 'veel' klinken maar ben er blindelings voor gegaan . Had ook aangegeven 'in verhouding met me'n lichaam' en dat ik bang was voor het 'ballenefect' . Met dual plane heb je dat niet vlug , ook niet bij meer cc omdat je spier de prothese bovenaan 'wat platter drukt' krijg je een druppelvorm . Dat mis ik toch een beetje bij jou . Je bent een half jaar PO dus veel veranderen doen ze niet meer . Maar voor alle duidelijkheid : ze zijn wél mooi maar zou denken dat ze voor de spier zitten .

En het is gewoon zo dat grootte snel went ! Zelf vond ik mijn borsten te groot maar na een dik half jaar dacht ik daar toch anders over , ben zeer tevreden naar de chirurg 'geluisterd' te hebben . Misschien een voordeel : er werd me geen keuze gelaten . Ik bedoel : hij zei 335cc en heb me er verder geen vragen bij gesteld .

Snap soms niet goed dat een chirurg je 'meerdere' keuze's - in cc - geeft . Dan moet je zelf - als leek - de knoop doorhakken terwijl je daarvoor toch net op consult gaat , niet ?

Nee , niet fijn als je ontevreden bent . En dan zeggen ze dat je blij mag zijn dat je geen complicatie's hebt , oké , maar ontevreden is ontevreden PUNT .

Vind niet dat je jezelf moet 'verwijten' van 'had ik toch maar' , dat is een chirurg ze'n taak om daar correct in te zijn .

**ZUCHT**

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nancy,

ik heb je foto's bekeken en ik vind je borsten mooi en in verhouding, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Bij mijn vorige BV kreeg ik 285 cc voor de spier, maar al snel na de operatie slonken mijn borsten en werden slapper en gingen een beetje hangen. Aan een borst had ik een complicatie, maar de borst die goed was genezen, was haast niet te onderscheiden van een echte borst en ik kwam uit op een C cup. Ik vond dat te klein ogen zonder push up BH. Dus ik kan me denk ik wel voorstellen wat jij bedoeld.

Wat ik niet begrijp is, wanneer ik naar voor en na foto's op verschillende sites kijk, zie ik broodmagere vrouwen zonder enige borstvorming what so ever, 350 cc tot 500 cc geimplanteerd krijgen. Hoe kan dat??

Mijn implantaten zijn vorig jaar verwijderd en in april krijg ik een nieuwe BV.Ik ben zelf 170 cm en 60 kg, gewoon normaal slank met een cup 75A (wel borstvorming).Mijn huid is ook een beetje uitgerekt door de vorige BV, maar ik mag van mijn arts absoluut niet hoger dan 350 cc nemen. Het verschilt dus maar 65 cc met mijn vorige bv....ik ben benieuwd of ik nu op een D uit ga komen.

Heb jij je ontevredenheid over de grootte wel geuit aan je pc? Heb je het gevoel dat er echt niet meer in kon zoals de pc zei?

Groetjes,

Yasmina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier steek ik even mijn neus tussen WANT ik ben 1m66 , 57kg en heb met 335cc , dual plane (laag profiel) géén 'ballen' . (ik stuur je mijn ww even pb Nancyw) .

Ben naar je foto's gaan kijken en neen , ze zijn niet in verhouding met je lichaam , ze hadden idd wat groter gemogen .

Nee , niet fijn als je ontevreden bent . En dan zeggen ze dat je blij mag zijn dat je geen complicatie's hebt , oké , maar ontevreden is ontevreden PUNT .

Vind niet dat je jezelf moet 'verwijten' van 'had ik toch maar' , dat is een chirurg ze'n taak om daar correct in te zijn .

**ZUCHT**

wilde hier toch even op reageren :) mijn interpretatie van jouw ontevredenheid, nancy, is dat je ermee kunt leven, niet meer en niet minder, dus ook niet te heftig ontevreden, maar mss zit ik er wel naast. in elk geval ben ik niet heel erg ontevreden met MIJN bv, al zit er soms wel een randje ontevredenheid aan.

het effect van jouw bv is toch dat je een heel ander figuur krijgt, iets meer nadruk op boezem waardoor je buik ineens prachtig uitkomt. een groter implantaat had dat waarschijnlijk nog verder onderstreept, dat geloof ik ook

en ja, tis verrekte (sorry for my words) moeilijk om een geschikte pc te vinden die je kunt vertrouwen, zeker als je meerdere consulten bent afgegaan en telkens afwijkende adviezen krijgt, wie moet je dan nog vertrouwen? ik vertrouwde die van mij ook niet 100%, heb dus zelf gekozen, achteraf weet ik nu dat ik hem inderdaad blindelings had kunnen volgen. maar dat zijn de 'achteraf'dingen, die kennis heb je vooraf niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is ook een chirurg handelt naar zijn referentiekader. Moet eerlijk zeggen dat ik daarjuist op het forum aan het rondkijken was en ik kwam de foto's tegen zonder weet van dit topic. En dacht bij mezelf dat is mooi in verhouding...

Dus als chirurg zou ik ook niet meer gegeven hebben.

Ik studeer in de medische sector en die keuzes is gewoon om patiënten inspraak te geven. Tegenwoordig is dat wel een vrij gewild iets, natuurlijk kan je zelf een beetje sturen. Wil je een dokter die dat niet geeft kan je zoeken naar een meer kordatere dokter, of meerdere afspraken bij verschillende pc's maken om te kijken welke hoeveelheid er uiteindelijk uit komt, en uiteindelijk is het gokken. Je kan inderdaad geen enkele pc volledig vertrouwen.

En ook om eerlijk te zijn, misschien zit ik fout is ligt dat niet groot genoeg zijn soms tussen de oren. Onzekerheid gaat gepaard met kleine borsten, maar gaat in veel gevallen niet weg met een bv. En dan zie ik patiënten die zich ineens fixeren op hun borstgrote terwijl een C geen kleine borst meer is. Zeg natuurlijk niet dat dit bij iemand van jullie is maar het valt me wel op.

Vind het echt erg dat je niet tevreden bent, je hoopt toch op volledige tevredenheid als je zoiets doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nancy,

Tsja, als ik jouw voor foto's bekijk en daarna je na foto's dan vind ik het verschil echt wel heel geod zichtbaar en zijn je borsten wel groter. Maar je went er idd snel aan!

Ik heb 360cc gekregen en de eerste keer dat ik ze zag dacht ik HALLELUJA! Wat groot!!! Maar nu ben ik er aan gewend en zei vriendje zelfs nog 'je arts zei dat dit bij je past, maar wat groter had je ook goed gestaan'. Ik ging van een mini maat naar 'veilig' maatje, dat is bij mij een 75D geworden (lijkt meer een C omdat ik zo lang ben) maar nu heb ik normale borsten, en nu denk ik ook van 'had ik ze eigenlijk nog groter moeten nemen'.

terwijl ik ook reacties krijg dat het mooi is geworden. Ik zie haast bijna mijn eigen 'oude' borsten er in. Dat is natuurlijk niet zo ... maar ik heb al bijna geen idee meer hoe het was, omdat ik dit al weer gewend ben (erg he!!!)

Misschien klinkt dat heel ontevreden, maar dat is niet zo. Ik ben dolblij met mijn boobs.. maar herken je verhaal wel!

Ik denk net als Johanna 'ooit komt er een operatie om te wisselen en dan wissel ik ze gelijk in voor wat grotere' haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

B-cupje ik kan jouw foto's niet zien?!

Ze zijn dual plane geplaatst en niet voor de spier, zoals jij het er misschien uit vind zien.

Hij heeft mij meerdere keuze's gegeven zodat ik wist wat mijn opties waren, maar ik heb hem uiteindelijk laten kiezen aan de hand van mijn voorkeur.

Ja ik denk inderdaad ook dat die 60cc niet heel veel meer had gedaan, die creeer ik nu met mn push ups :141:

Yasmin, bedankt voor je berichtje. Waarom zijn je implantaten verwijderd? Er kon wel meer in, maar volgens hem was het dan een zeer onnatuurlijk effect, hij heeft tijdens de ok gekeken met verschillende pasprotheses wat mooi bij mijn lichaam stond.

Kaat je hebt gelijk het is niet dat ik ZOOO ontevreden ben dat ik er niet mee kan leven haha, bedankt voor je lieve compliment!

T went ook gewoon zo snel he, ik kom echt van niets en dan naar dit is al een hele verbetering dat vergeet je gewoon zo weer :blush:

Ik ben ook niet ontevreden over de pc, ik hem zelfs aangeraden aan mijn zus, het is een zeer kundig man, maar ik kom er nu gewoon achter dat ik van grote borsten hou..

Excella; that's just how i feel!

Ik ben in iedergeval erg blij met jullie reacties!

Groetjes Nancy

Link naar reactie
Delen op andere sites

OEF , ben blij met je reactie !

Je had ze wel wat groter gewild maar al bij al ben je tevreden .

Ik zie gewoon jouw lichaam ong. hetzelfde als 't mijne van bouw : je hebt ook 'vrouwelijke' heupen (zoals mijn chirurg het destijds lieflijk formuleerde) . Als je borsten wat groter waren geweest met een laag profiel (dus meer in de breedte geprojecteerd) hadden ze nog beter in verhouding geweest .

Bij deze wil ik toch even verduidelijken dat je mooie borsten hebt hoor , vind het enkel wat sneu voor jou das al :38:

Moest het bij mij zo zijn zou ik mss ook wel wat groter gewillen hebben maar eigelijk zou ik er niet van wakker liggen en zéker geen tweede vergroting overwegen . Als je de voor en na ziet dan mag je best fier zijn .

(btw , soms kan je idd niet op de site van me'n album , beetje later terug proberen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey B-cupje,

haha vrouwelijke heupen..tsja, moeten weer 2 a drie kilootjes af, maar dan alsnog die heupen :rolleyes:

Ja het had inderdaad mooier geweest als ze breder waren, denk ik.

En nee het is mijn inziens zeker geen heroperatie waard, ik draag mn push ups/voorgevormde weer :131:

Dat vond ik ook zo'n ding; heb ik ze laten vergroten draag ik weer push ups, maar valt me trouwens op dat er bijna alleen nog maar voorgevormde/push up beha's verkrijgbaar zijn, ook bij de bikini's overal zitten wel softcups of whatever in.

Ik wou even mn hart luchten en was benieuwd of er meer meiden waren die niet voor de volle 100% tevreden waren.

En ook tegen de meiden zeggen die twijfelen; neem de grootste maat het aantal cc's valt achteraf echt mee.

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hey ladies,

B-cupje ik kan jouw foto's niet zien?!

Ze zijn dual plane geplaatst en niet voor de spier, zoals jij het er misschien uit vind zien.

Hij heeft mij meerdere keuze's gegeven zodat ik wist wat mijn opties waren, maar ik heb hem uiteindelijk laten kiezen aan de hand van mijn voorkeur.

Ja ik denk inderdaad ook dat die 60cc niet heel veel meer had gedaan, die creeer ik nu met mn push ups :141:

Yasmin, bedankt voor je berichtje. Waarom zijn je implantaten verwijderd? Er kon wel meer in, maar volgens hem was het dan een zeer onnatuurlijk effect, hij heeft tijdens de ok gekeken met verschillende pasprotheses wat mooi bij mijn lichaam stond.

Kaat je hebt gelijk het is niet dat ik ZOOO ontevreden ben dat ik er niet mee kan leven haha, bedankt voor je lieve compliment!

T went ook gewoon zo snel he, ik kom echt van niets en dan naar dit is al een hele verbetering dat vergeet je gewoon zo weer blush.gif

Ik ben ook niet ontevreden over de pc, ik hem zelfs aangeraden aan mijn zus, het is een zeer kundig man, maar ik kom er nu gewoon achter dat ik van grote borsten hou..

Excella; that's just how i feel!

Ik ben in iedergeval erg blij met jullie reacties!

Groetjes Nancy

ik heb precies hetzelfde.. schaam me wel voor mezelf dat ik vaak nog ontevreden ben, na 8 jaar gedroomd te hebben van de vergroting. mijn eerste tranen na operatie was neit van geluk maar dat ik ze te klein vond. de vorm is wel supermooi geworden maar had (stuk) groter gekund, vooral omdat ik nog flinker van mezelf ben.. hoe kom je van die ontevredenheid af? nog eens 8 jaar aftellen tot de volgende operatie?:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.