Ga naar inhoud

vievie : 8 september 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik ben al een tijdje op het forum en ik moet zeggen dat ik er veel informatie vanaf kan halen. Super fijn.

Ik heb a.s. woensdag consult bij dr. Straten en als optie is mijn operatie datum 8 september. Nu zie ik hier op het forum dat vele door dr. Straten zijn behandeld en dat geeft me een gerust gevoel.

3 jaar geleden ben ik naar de Wellnes klinkiek in Genk geweest en had ik een consult met Dr. Visser.

Zij was zo grof en lomp in haar woorden, dat ik eigenlijk heel die bv uit mijn hoofd heb gezet. Tenminste dat dacht ik... Ik baalde al die tijd nog steeds van mijn borsten, ik heb namelijk 75aa en ben 1.84 lang (weeg 68 kilo), ik vind het nu totaal niet bij mijn lichaam passen en wil nu graag naar een volle C cup. Ik heb zo hier en daar rond zitten kijken voor de aantal cc's die ik uiteindelijk wil, maar dit blijft een moelijke keus. Ik zit te twijfelen tussen 300 en 350 cc. Ik wil ze absoluut niet te groot, maar wil ook geen spijt hebben achteraf dat ik te klein genomen heb.

Want zoals ik het goed heb begrepen slinken ze nog wat?

Ik ben erg benieuwd naar foto's van meiden die ook van een aa naar een volle C/kleine D zijn gegaan.

Ik ben zo zenuwachtig, maar ik kan niet wachten tot ik mijn nieuwe borsten heb. Ik zit dagelijks foto's te zoeken wat ik mooi vind en kan nergens anders aan denken heel de dag door. Haha ik denk dat iedereen dat hier wel heeft gehad.

Liefs, V.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo V!

Spannend zeg!

Ik ben 14 juli door Frans Straten geopereerd, ik ben van 70AA naar 70F gegaan met Mentor High Profile 375cc dual plane.

Maar dat is slechts een maat.. Ze lijken meer op een kleine D volgens mijzelf en anderen haha (zie mijn foto's).

Ik ben heel tevreden met het resultaat. Groter kon ik helaas niet, maar dat had ik anders wel gewild.

Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

aah die van jou zijn heel mooi. Hoop dat ze qua vorm ook zo worden bij mij.

Ik wil ze alleen een maatje kleiner. Denk je dat 350 dan nog te veel is?

En had je veel last van je herstel? Ben zo bang voor de pijn. Ik weet dat het voor ieder anders is, maar ik vind het fijn om verhalen van andere te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

Ik durf niet te zeggen of 350 te veel is.. Bij mij zijn ze toevallig redelijk groot uitgevallen, maar dat is bij iedereen anders.

Maar ik, zoals de meesten hier, heb liever te groot dan te klein haha.

Ik had de eerste 4 dagen veel pijn met opstaan e.d. maar dat trok daarna al weg.

Na een week had ik al bijna nergens meer last van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! Spannend he, een borstvergroting. Heb je direct bij Straten een consult of ga je via Diane Gabriels? Dat verschilt ook nog wel eens in het advies.

Voor de rest denk ik dat jij 350cc prima kan hebben, waarschijnlijk nog wel meer. Je bent namelijk best wel lang en dan valt die hoeveelheid cc's kleiner uit dan bij anderen. Ga gewoon naar dat consult toe en laat je goed informeren.

Ik zou je wel aanraden om naar meer dan een consult te gaan. Er zijn heel veel verschillende chirurgen met vele verschillende voorkeuren en methodes en je moet degene vinden die het beste bij jou past. Het is belangrijk dat je je op je gemak voelt bij je pc en dat je gaat krijgen wat je wilt! Je kan beter wat langer door zoeken dan in zee gaan met iets waar je later misschien niet tevreden mee bent. Ook kan je door meerdere consults te plannen een wat meer algemeen beeld krijgen van wat er bij jou mogelijk is, zowel qua aantal cc's als plaatsing enzovoort.

Heel veel succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie advies. Morgen is mijn consult. Ik kijk er naar uit. Ik dacht dat ik in de wellness kliniek 300 cc had gepast en dat ik dit prima vond, maar ik ben bang dat ze na loop van tijd kleiner worden en dan vind ik ze wel te klein. Ik zal morgen eens aanhoren wat dr. Straten mij aanraad. Ik ben inderdaad lang dus ik mag wel wat hebben, maar ik ben erg smal van boven dus wil ook niet van die balonnen erop. Ik heb een hele vragen lijst en een hoop foto's wat ik mooi vind en wat echt niet. Dus hoop dat we eruit komen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.