Ga naar inhoud

Voor nu een besluit gemaakt...


Aanbevolen berichten

Hai dames,

Gisteren toch maar besloten om een bv nog niet door te zetten,

hoe graag ik het ook wil maar het is nu niet de juiste timing..

In november loopt mijn contract af en hoor als goed is in september of

ik een vast contract krijg of eruit moet..

Ook willen mijn vriend en ik verhuizen, zie je het al voor je een bv en verhuizen?

En ik heb een behoorlijke kinderwens hoop als wij een nieuw huisje hebben

dat mijn vriend er ook klaar voor is..

Zit nu ook elke keer al minder op het forum want ben alleen maar met borsten bezig,

had liever gisteren nog een bv dan morgen maar timing is nu echt niet verstandig.

Ben eigenlijk best trots op mezelf dat ik dit heb besloten want als ik iets in mijn hoofd

heb ai ai..

Fijn weekend allemaal en ik hou jullie stiekem tussendoor in de gaten ;)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just-You!!!

Echt goed van je!!! Ik herken ook: wat je in je bol hebt....laat dat maar eens los...is niet makkelijk....

Maar ik zou zelf ook inderdaad wel eerst een zwangerschap & bevalling & borstvoeding willen afwachten, als zoiets wellicht al spoedig voor de deur staat (als het je gegeven is natuurlijk!!) Het doet toch veel met je lichaam en ohw zo veel met je borsten....

Succes met je contract, een huisje samen en straks ook je kinderwens!!!! Dat zijn weer een hoop mooie nieuwe dingen om naartoe te leven!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap van je! Je mag zeker trots zijn op jezelf!
Hoop dat het loslaten een beetje lukt voor nu...

idd, een zwangerschap kan veel doen met je borsten, beter eerst je kinderwens vervullen!!

Enneh, ik zou zeker borstvoeding gaan geven, goed voor je kindje en.. Ik was in die periode zo blij met mijn boobs :-) Nog een extra leuk vooruitzicht!

Succes met je baan, verhuizing en evt zwanger worden, hoop dat je vriend dan ook zover is!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat de timing niet helemaal uit komt en heel verstandig om dit besluit te nemen ondanks dat je het heel graag wil. Je heb een aantal goede argumenten om het even op een laag pitje te zetten, maar jou dag komt ook vast nog wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.