Ga naar inhoud

Ik moet even iets kwijt!


Aanbevolen berichten

Hoi dames, nu ben ik al een poosje mee aan het lezen en dat vind ik zeer prettig! Goede tips en adviezen, raad en daad, het "je bent niet de enige" gevoel! Saamhorigheid!

Iedereen heeft zo zijn eigen reden om hier te lezen, te kleine borsten moeten groter, te grote weer kleiner, last van een eerdere vergroting... Te veel om op te noemen.

Ok das prima en het kan mij echt niet schelen of je kiest voor een A naar F of juist andersom. Of in sommige gevallen helemaal geen protheses meer door nare ervaringen.

Wat mij wel opvalt is dat veel dames ontevreden zijn over een borstvergroting die er in mijn ogen werkelijk fantastisch mooi uitziet! Echt wauwie! Mooie jonge meiden met een nog net zo goddelijk figuur.

De borsten zijn te klein, snel,wisselen...., of niet genoeg naar elkaar toe, te hoog of teveel hang. Ik heb het allemaal voorbij zien komen. Als ik dan kijk denk ik, hoe dan? Waar dan? Of borsten worden zo groot gemaakt dat ik denk...ok...misschien ooit nog kinderen? Ik las laatst iets over 2000 cc! Mamma mia!

Heb je er erg in dat je er nog heel lang mee moet lopen, ook jullie worden 50 eens, is het dan nog zo fijn of in inmiddels zo uitgerekt dat ze er niks moois meer van kunnen maken? Ik vind het soms wel heftig... Ik hoop maar dat het voor iedereen goed blijft gaan....

Nu ff mijn verhaal. Ik heb mijn eerste bv gehad toen ik 30 was, wilde wel eerder maar kon het echt niet betalen. Vanaf dag 1 zat mn linkerborst niet lekker, heb er jaren mee gelopen en ernstig kapselvorming in beide borsten opgelopen. Naja, ik vond het wel jammer maar heb nooit spijt gehad van de vergroting. Beter dan niks! Wel heel veel pijn gekregen door de kapselvorming. Nu ben ik weer geholpen, prothese gewisseld, iets groter ivm hang. Heel veel straie! Heel,weinig weefsel!

Er is onwijs veel geopereerd aan mijn linkerborst, kapsel eruit, pocket hersteld, nwe pocket gemaakt. De arts is 2 uur bezig geweest, best heftig geweest! Hij heeft veel weggehaald. Conclusie nu; ik heb niet van die mooie net gezette borsten zoals je hier in de gallerij tegenkomt! Die van mij zijn vierkant met een bult links dat is allemaal vocht. Mijn litteken loopt van links naar recht door mn plooi, wel keurig hoor! Maar dat was nodig om alles goed te kunnen herstellen.

Ik herstel langzaam, ben ook geen twintig meer! Ik denk wel dat het goedkomt maar heb niet de illusie dat het borsten van een 30 jarige worden daar is teveel voor gebeurd. Die bult zal wel wegtrekken.

Wat ik wil zeggen, lieve dames! Denk nog eens na over hoe je borsten zijn nu en probeer het eens aan te kijken. Het is niet iedereen gegeven dat het maar zo mooi wordt en goed blijft gaan. Wees blij en trots en blijf gezond. Het is zo belangrijk!

Liefs Nonky

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik begrijp je verhaal Nonky...Het voelt voor mij net als met zwangerschappen....Je moest eens weten hoe bijzonder het is om een gezond kindje te krijgen, want het gaat ook nogal eens mis....Ik heb nu voor het eerst een prothese en ben nu 3 weken PO en ik hoop zo dat het zo goed blijft gaan, zoals het herstel nu gaat. Ik lees ook de verhalen, waar het soms mis gaat en ik vind dat heel erg om te lezen. Ik vind het al heel erg vervelend dat ik over zo'n 15 jaar weer terug moet voor een wissel ivm slijtage. Elke operatie kan mis gaan, of het resultaat ervan....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar wat je ook heel veel ziet, bv, iemand gaat op de eerste dag!! al stofzuigen etc etc?? Kan niet waar zijn toch? Het mag en kan niet. Ja, maar ik voel me goed. Ok, maar de volgende dag gaat wel anders zijn. Ik heb dat ook gezegd tegen haar.



En ik bedoel dat ook absoluut niet aanvallend, maar sommige meisjes denken de hele wereld aan te kunnen, maar ondertussen hou ik mijn hart vast wat ik allemaal lees. Dit is een heftige operatie en die mag je gewoon niet onderschatten he?

Maar het wordt wel vaak gedaan.

Dan komen de klachten...logische..want je hebt niet voor niks de richtlijnen die gegeven worden.


Ik heb bij dit persoontje niks meer gezegd, want voor mij kwam het over dat ik betweterig was, En geloof me, dat ben ik niet!. Maar ik weet ondertussen echt wel wat wel en niet kan.

Maar ik zag haar berichten over de klachten die ze nu al had. Ik reageer er niet op, want ik wil niet als een bemoeial over komen. maar wilde alleen maar het beste aangeven. Helaas dan.


Ik probeer het goed te doen, en ik heb dat nog geen BV maar ik weet ondertussen echt wel wat wel en niet.


Ik hoop echt dat ze hier wel willen inzien dat dit niet zomaar iets is.


En de borsten die ik hier nu heb gezien...stunning!! Echt waar, en dan is het idd jammer dat vele het niet zo zien. Ik zou er bijvoorbeeld over kunnen dromen en diegene vindt ze verschrikkelijk.


Maar, iedereen ziet het anders want we zijn allemaal anders..gelukkig maar, want dat moet ook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Nonky,

Weer mooi geschreven en oh wat weet je toch de nagel weer op zijn kop te slaan!!

Over het meeste ben ik het volledig mee eens,heel veel meiden hier hebben al mooie borsten en dan denk ik ook soms waar ben je mee bezig,van zo'n mooie borsten moet je afblijven...niks aan laten prutsen!!

Maar,een foto zegt ook niet alles he,het kan er op het eerste gezicht mooi uitzien..maar foto's kunnen een heel ander beeld geven van hoe het is,vanuit een andere hoek genomen zien je borsten er groter uit of juist kleiner,of ongelijk en weet ik wat...

Dus enkel daarop kan je niet afgaan...

Ook is voor iedereen de "perfecte"borst weer helemaal anders he...ik zie ze graag groot,niet super mega groot (alles boven 1000cc vindt ik voor mezelf te groot!)maar voor een ander is 400cc al veel te groot...smaken verschillen nu éénmaal en maar goed ook...

Het moet wel nog medisch verantwoord zijn he...als je gezondheid er onder gaat lijden denk ik ook wel van euh...spoor jij nog wel?

Je moet er idd nog jaren mee rond lopen en je moet heel goed nadenken of het het allemaal wel waard is en wat de voor en nadelen zijn...veel research doen en zowel de positieve als de negatieve verhalen lezen...denk niet van,oooh dat is ver van mijn bedje,dat gaat mij niet overkomen...complicaties kan iedereen krijgen...

Wat ik maar zeggen wil is dat iedereen recht heeft om gelukkig te zijn met haar lichaam,en of dat nu is met 200cc of 1000cc of borsten die dicht bij elkaar staan of juist ver van elkaar...maakt al niet uit...ik denk wel dat de meeste onder ons goed voor bereid aan dit avontuur beginnen...

Al zijn er wel uitzonderingen...

En lieve Nonky, jij hebt echt al wel wat problemen gehad met je borsten he zeg,ik hoop voor je dat het nu allemaal goed komt met je herstel en dat ook jij eindelijk mag gaan genieten van je borsten...Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amen idd!

Ik ben zo blij met me boobies en moet er ook niet aan denken dat ik morgen te horen krijg dat ze eruit moeten en ik over 3 maanden opnieuw moet.

Heb een klote herstel, lig al 14 dagen in bed en word al moe als ik naar de koelkast loop haha, maar dat accepteer ik allemaal wel want ben zo blij met de boobies :)

En Syl ik snap idd ook niet dat je zulke lichamelijke klussen al doet zo kort po. Dat js echt vragen om problemen! Nu heb ik ook een heel groot probleem maar ik kan er echt niks aan doen helaas :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je verhaal Nonky...Het voelt voor mij net als met zwangerschappen....Je moest eens weten hoe bijzonder het is om een gezond kindje te krijgen, want het gaat ook nogal eens mis....Ik heb nu voor het eerst een prothese en ben nu 3 weken PO en ik hoop zo dat het zo goed blijft gaan, zoals het herstel nu gaat. Ik lees ook de verhalen, waar het soms mis gaat en ik vind dat heel erg om te lezen. Ik vind het al heel erg vervelend dat ik over zo'n 15 jaar weer terug moet voor een wissel ivm slijtage. Elke operatie kan mis gaan, of het resultaat ervan....

Ja dat is ook zoiets.... Vaak weet je pas hoe waardevol dingen zijn als je de andere kant hebt gezien...... Ik heb een zoon van 25 uit een eerder relatie, daar gaat het niet goed mee.....ook dat heb je niet in de hand helaas.......en dan mijn meisje van 9. Ons kadootje! Hard voor gewerkt, icsi baby, maar het is ons gegeven! Wat een schatje, door haar kunnen wij de hele wereld aan! Juist doordat het niet vanzelf ging denk ik soms.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amen idd!

Ik ben zo blij met me boobies en moet er ook niet aan denken dat ik morgen te horen krijg dat ze eruit moeten en ik over 3 maanden opnieuw moet.

Heb een klote herstel, lig al 14 dagen in bed en word al moe als ik naar de koelkast loop haha, maar dat accepteer ik allemaal wel want ben zo blij met de boobies :)

En Syl ik snap idd ook niet dat je zulke lichamelijke klussen al doet zo kort po. Dat js echt vragen om problemen! Nu heb ik ook een heel groot probleem maar ik kan er echt niks aan doen helaas :(

Nee idd Booby...bij jou is dit niet door de huishoudelijke klusjes, het is heel erg wrang voor jou nu. maar!! jij kan positief zijn, en dat is goed!! Want door nu negatief helpt het je niet he?

Het is nu zoals het is, en,, nu moet je even met jezelf dealen, maar natuurlijk komt het goed. Jij vind je borsten wel mooi, alleen dit is er nu bij gekomen en dat is verschrikkelijk, en, je weet dat er iets aan gedaan wordt.

Keep strong lieve Booby....you can do this!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amen idd!

Ik ben zo blij met me boobies en moet er ook niet aan denken dat ik morgen te horen krijg dat ze eruit moeten en ik over 3 maanden opnieuw moet.

Heb een klote herstel, lig al 14 dagen in bed en word al moe als ik naar de koelkast loop haha, maar dat accepteer ik allemaal wel want ben zo blij met de boobies :)

En Syl ik snap idd ook niet dat je zulke lichamelijke klussen al doet zo kort po. Dat js echt vragen om problemen! Nu heb ik ook een heel groot probleem maar ik kan er echt niks aan doen helaas :(

Jij bent idd een goed voorbeeld dat het niet allemaal vanzelfsprekend is........en idd jij bent gewoon de lul om het maar eens Hollands uit te drukken. Geloof ook nooit dat je als het hierbij blijft weer snel zal wisselen....gezondheid staat voorop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amen, Wat een wijze woorden, en ook zo ongelofelijk waar! Een reden waarom ik iets minder op de site ben geweest de laatste 3 weekjes. Ik zag alleen maar borsten waarvan ik dacht wauw! En vond de mijne ( al toen ze er een week in zaten ) te klein.. Gelukkig wakker geschud door mijn omgeving en vooral mijn vriend, kijk wat je eerst had en je koopt nu bh maat E, je moet ook eens tevreden zijn en groter.. Het is nu al duidelijk te zien dat jij niet zulke grote van jezelf kan hebben, iedereen kijkt nu al alleen maar naar je boobs. Nu het allemaal bezonken is en ik niet meer als een verslaafde alleen maar tieten zit te bekijken ben ik toch wel zo gelukkig met mijn boobs :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik zou zeker niet wisselen! Natuurlijk heb ik ook een perfect plaatje in me hoofd maar soms moet je gewoon maar accepteren zoals het is :)

Buiten dat, ik heb ook nog een kinderwens , dus stel ik ben 2 kindjes verder dan zien we wel weer hoe het eruit ziet en wisselen we pas als het ook echt moet door medische redenen of omdat ze er al 15 jaar inzitten ofzo.

Tevens heb ik me ook heel erg verkeken op het herstel (buiten mijn infectie om), ik dacht "dat doen we wel ff".

Hoorde verhalen van vriendinnen dat het even 4 dagen rot was en daarna kon je alles weer (ja achteraf hebben die er 250cc minder inzitte dan mij) wat ook wel kan verklaren dat ik dus echt nog niet alles kan haha ;)

Ieder lichaam hersteld anders, ik denk ook wel als ik dit 10 jaar geleden gedaan had was het allemaal wat makkelijker geweest dan nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Booby, wat jij nu doormaakt, was ook een van mijn angsten (en nog steeds wel). En ik probeerde je nog gerust te stellen, dat de koorts wel van je keel zou komen....Pffff.....ik wens je echt toe dat de AB aangeslagen is en je gewoon kunt gaan genieten straks!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amen, Wat een wijze woorden, en ook zo ongelofelijk waar! Een reden waarom ik iets minder op de site ben geweest de laatste 3 weekjes. Ik zag alleen maar borsten waarvan ik dacht wauw! En vond de mijne ( al toen ze er een week in zaten ) te klein.. Gelukkig wakker geschud door mijn omgeving en vooral mijn vriend, kijk wat je eerst had en je koopt nu bh maat E, je moet ook eens tevreden zijn en groter.. Het is nu al duidelijk te zien dat jij niet zulke grote van jezelf kan hebben, iedereen kijkt nu al alleen maar naar je boobs. Nu het allemaal bezonken is en ik niet meer als een verslaafde alleen maar tieten zit te bekijken ben ik toch wel zo gelukkig met mijn boobs :)!

Kijk dat vind ik nou leuk om te lezen! Je bent ook zo mooi! Ga er lekker heel happy mee zijn! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Booby, wat jij nu doormaakt, was ook een van mijn angsten (en nog steeds wel). En ik probeerde je nog gerust te stellen, dat de koorts wel van je keel zou komen....Pffff.....ik wens je echt toe dat de AB aangeslagen is en je gewoon kunt gaan genieten straks!!!

Ik had dit zelf ook niet verwacht hoor. Bij mij was er namelijk niks aan mijn borsten te zien wat op een infectie leek! Er hebben 2 chirurgen naar gekeken waarvan er 1 30 jaar werkervaring heeft. Pas donderdag zat er een harde bult maar hij was niet warm of rood, echt zo vaag allemaal..

Maarja me koorts is nu meer dan 24uur weg en ik "lek" bijna niet meer ondanks hij alles heeft opengeknipt, dus ik denk dat het wel redelijk de goede richting op gaat..

Maarja ik ben geen chirurg dus als hij het morgen nog niet vertrouwd word de nachtmerrie waar.. Maarja me gezondheid boven alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat jullie wel begrijpen waarom ik zo snel ga wisselen?

Rimpels in je tiet is nou niet wat je wil... als ze er niet waren geweest had ik zeker nog niet voor een wissel gegaan!

dalijk weer 6 weken me huishouden niet kunnen doen.. me dochter niet vast kunnen pakken :( kan ook 6 weken niet werken omdat het te zwaar werk is dus 6 weken geen inkomen van mijn kant! maar of ik het nou over 1,5 maand doe of over een jaar.. het is en blijft niet leuk dus dan maar zo snel mogelijk!

wat betreft dat sommige meiden ze te klein vinden en te ver uit elkaar (vind ik bij mezelf ook hoor niet daarvan).. kijk inderdaad niet naar foto's van andere. gras is altijd groener aan de overkant.. ik doe dit de laatste tijd ook niet meer net als danielle maar kijk naar waar ik vandaan kom (heb nog foto's van me voorsituatie op me telefoon staan) en dan denk je... ok wat een verandering!!! echt zo jammer van die rimpels..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat jullie wel begrijpen waarom ik zo snel ga wisselen?

Rimpels in je tiet is nou niet wat je wil... als ze er niet waren geweest had ik zeker nog niet voor een wissel gegaan!

dalijk weer 6 weken me huishouden niet kunnen doen.. me dochter niet vast kunnen pakken :( kan ook 6 weken niet werken omdat het te zwaar werk is dus 6 weken geen inkomen van mijn kant! maar of ik het nou over 1,5 maand doe of over een jaar.. het is en blijft niet leuk dus dan maar zo snel mogelijk!

wat betreft dat sommige meiden ze te klein vinden en te ver uit elkaar (vind ik bij mezelf ook hoor niet daarvan).. kijk inderdaad niet naar foto's van andere. gras is altijd groener aan de overkant.. ik doe dit de laatste tijd ook niet meer net als danielle maar kijk naar waar ik vandaan kom (heb nog foto's van me voorsituatie op me telefoon staan) en dan denk je... ok wat een verandering!!! echt zo jammer van die rimpels..

Rimpels vallen wat mij betreft onder het kopje t mot ff. Die worden namelijk ook niet minder eerder meer.....

Dus das weer een ander verhaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja da was ik die op de eerste dag aan het stofzuigen was, met een steelstofzuiger wel is waar en zoals ik al zei is het niet evident met 3 kinderen om NIKS te doen! en ik voelde me de dag van OP goed, en de zwelling en pijn de dag erna is, wat voglens heir te lezen, compleet normaal dus had niks met dat stofzuigen te maken! nu het is beter dat ik hier gewoon mijn eigen ervaring nietmeer post en alleen maar lees!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja da was ik die op de eerste dag aan het stofzuigen was, met een steelstofzuiger wel is waar en zoals ik al zei is het niet evident met 3 kinderen om NIKS te doen! en ik voelde me de dag van OP goed, en de zwelling en pijn de dag erna is, wat voglens heir te lezen, compleet normaal dus had niks met dat stofzuigen te maken! nu het is beter dat ik hier gewoon mijn eigen ervaring nietmeer post en alleen maar lees!

Natuurlijk moet je wel posten, waarom niet? Omdat ik en meerdere dat zeiden tegen je? Maar dat doen we met de beste bedoelingen hoor. En inderdaad, als jij je goed voelt die dag, is het niet handig om dit te doen, want het staat ook in de papieren, en bij de ervaringen van de andere meiden.

Het is niet om jou aan te vallen, maar om je te behoeden dat je een slecht herstel zou krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames we gaan hier geen ruzie maken, iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen daden en ook tijdens de herstelperiode. Volgens mij was het niet zo kwaad bedoeld hoor.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, aardbei'ke, het is best lastig om een balans te zoeken tussen een goed herstel en de zorg voor je gezin. Ik heb ook 2 kleine kindjes van 6 en 2 jaar oud. Ik moet zeggen dat ze op dit moment inmiddels wel aardig weten dat mama ze tijdelijk niet mag tillen. Het "begrenzen"gaat me beter af dan ik verwacht had! Thuis zou ik zo graag die stofzuiger willen pakken, maar ik moet het laten van mezelf en volgens de voorschriften...ook al heb ik nu 3 weken PO het idee dat het me wel zou lukken.

Het is vooral dat stuk van binnen, wat je niet ziet en wat sommigen ook niet eens voelen...Ik wil mijn mooie nieuwe boobs niet verpesten met kans op kapselcontractie, omdat ik toch persé mijn huis aan kant wil hebben. Nog 3 weken "laten gaan" en man lief laten doen en dan mag ik weer...zo denk ik dan maar!

Maar dat je hierdoor je ervaringen beter niet meer wilt delen, vind ik niet zo nodig op een forum waar iedereen alles kwijt mag!!! Leer van elkaar & respecteer elkaar!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom trek je het je eigen aan dat anderen willen gaan wisselen? Niet tevreden is niet tevreden. Als je geen borsten hebt kun je ook niet zeggen van accepteer het maar.. en als iemand al een operatie heeft gehad en niet tevreden moet dat wel maar? Vind ik onzin...en dat verhaal over als je 50 bent ook. Voor nu willen we er mooi uitzien...tegen de 50 ben je ze misschien wel beu kan je ze er altijd nog uit laten halem en je borsten reconstrueren? Als je deze dingen niet wilt had je er zoiezo niet mee moeten beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap aan de ene kant wat je bedoeld nonky. Aan de andere kant moet iedereen het zelf weten. Een eerste bv is ook in een gezond lichaam snijden en heb je kans op complicaties net zoals bij meerdere wissels. Gelukkig gaat het vaker goed dan verkeerd. Het lijkt mij dat iedereen die besluit onder het mes te gaan hier wel goed overnadenkt. Ik hoor ook bij degene die binnen een half jaar voor n wissel gaan. Heb het geprobeerd van me af te zetten, niet meer op t forum te komen maar mijn onvrede blijft. Dit zijn niet de borsten zoals ik ze graag gewild had. Ik zie ook fotos van meiden waarvan ik ze prachtig vind, maar ze het toch opnieuw van willen laten doen. Zal misschien bij mij ook zo zijn. Maar ik ben er niet blij mee. Goed over nagedacht, wil ik dit echt? Heb ik het geld er voor over? Een 3e operatie? Al met al ja! Kan me voorstellen dat dit oppervlakkig kan overkomen. Maar goed iedereeen geeft zn geld weer ergens anders aan uit en ik doe er niemand kwaad mee. En als ik 50 ben? Tja dat zien we dan wel weer. Ben nu 32 en leef in het moment. Na veel ellende heb ik besloten te doen wat ik wil, mits ik er een ander niet mee schaad natuurlijk. De kans is groot dat ik ze dan wil verkleinen en een lift nodig heb. Dat realiseer ik me maar al te goed.

Tuurlijk denk ik ook weleens bij mezelf, idealiseer ik het niet? Zal het straks wel mooi Dgenoeg zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.