Ga naar inhoud

D&E kliniek - Ninove


ingetjeuh

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen morgen :)

Ik heb eindelijk mijn datum doorgekregen!

Het gebeurd op 13 nov in de D&E kliniek in Ninove.

Ik kon kiezen voor het in het UZ te Gent te laten doen of in de privekliniek.

Waarom ik de privekliniek gekozen heb is: de wachttijd is een pak minder dan in het Uz in Gent.

Ik zou anders moeten wachten tot februari/maart en dat is da te dicht bij mijn eerste pas van mijn trouwkleed....

Heeft er iemand ervaring met de D&E kliniek en met prof. Blondeel?

Alvast bedankt :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingetjeuh ,

ik heb ook afspraak genomen met de vrouw van prof Blondeel , op 3 sept maar ga het waarschijnlijk in het ziekenhuis van Geraardsbergen laten doen, waar ze ook ingrepen doet , bij mij is het voor een BWC en spieren reven , dus wil ik sowieso een nacht in ziekenhuis blijven, maakt me wat bang diegenen die het in dagkliniek voorstellen.

Ook zou ik tegelijk een bostcorrectie of lipofilling willen laten doen... spannend , dus eerst afwachten wat de dokter me voorstelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op 23-8-2014 om 10:37 zei ingetjeuh:

Goeiemorgen morgen

Ik heb eindelijk mijn datum doorgekregen!

Het gebeurd op 13 nov in de D&E kliniek in Ninove.

Ik kon kiezen voor het in het UZ te Gent te laten doen of in de privekliniek.

Waarom ik de privekliniek gekozen heb is: de wachttijd is een pak minder dan in het Uz in Gent.

Ik zou anders moeten wachten tot februari/maart en dat is da te dicht bij mijn eerste pas van mijn trouwkleed....

Heeft er iemand ervaring met de D&E kliniek en met prof. Blondeel?

Alvast bedankt

Groetjes

Hoi allemaal,

Ik sta op het punt om afspraak te maken met prof.Blondeel.

Ik ga voor lipofilling+borst vergroting (twijfel tussen lipofilling van de borsten of silicone)+buikvand correctie.

Ik sta onmenselijke angsten uit.. want lees van alles op internet, ben bang voor littekens en mislukkingen..

Gezien de uw operatie waarschijnlijk paar jaar geleden was, kunt u aub uw ervaring delen? 

Ik zou u erg dankbaar zijn! 

 

Groetjes, 

Ely

 

Op 25-8-2014 om 19:00 zei Pommecaramelle:

Hoi Ingetjeuh ,

ik heb ook afspraak genomen met de vrouw van prof Blondeel , op 3 sept maar ga het waarschijnlijk in het ziekenhuis van Geraardsbergen laten doen, waar ze ook ingrepen doet , bij mij is het voor een BWC en spieren reven , dus wil ik sowieso een nacht in ziekenhuis blijven, maakt me wat bang diegenen die het in dagkliniek voorstellen.

Ook zou ik tegelijk een bostcorrectie of lipofilling willen laten doen... spannend , dus eerst afwachten wat de dokter me voorstelt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.