Ga naar inhoud

BV : Dntb; Consult WellnesKliniek (19 april) en ACCZ (13 april)


Gast Dntb

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ben sinds vandaag lid van de forum. Heb me al laten inlezen door vele topics. Nou ik heb op 13 april een consult bij het ACCZ (Dr. Kruppa) en 19 april bij het Wellness Kliniek (Dr. Damen). Nou ben ik sommige topics langs gegaan en zag dat er voor het Wellness Kliniek veel wordt gesproken over Dr. Visser???

Mijn vraag is wat ik van een consult kan verwachten, en hoor je voor een consult te betalen? Want voor het ACCZ betaal ik niets en voor het Wellness Kliniek betaal ik €35.

Oh ja ik ben niet bekend met de afkortingen, kan iemand mij even bijscholen hihi?

Alvast heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Dntb,

welkom hier!

op een consult krijg je te horen wat een bv inhoudt en wat je kunt verwachten. je kunt vertellen wat je wilt en wat je niet wilt en dan wordt je verteld of het mogelijk is ja of nee.

ik heb wel betaald voor mijn consulten. maar kreeg het ene terug omdat ik daar de operatie liet doen. daarbij? die tijd is ook benut dus ik vind het ergens "normaal" dat je die betaald.

wel fijn voor je dat je die ene niet hoeft te betalen haha.

en welke afkortingen wil je weten?

ik zet wel ff je naam bij je topic hoor.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Patries,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik bedenk me net dat ik misschien bij de verkeerde onderwerp zit hihi. Ik had dit moeten plaatsen bij: informatie over borstvergroting. Nou ach ja...

Hmm ok, is er ergens ook een lijst te vinden met wat je het best kan vragen tijdens zo'n consult. Ipv de standaard vragen (zoals hoe groot kunnen mn protheses worden etc).

Nou ik zie bijv afkortingen als: WK, PC en er waren nog meer. Ben ze alweer vergeten, als ik ze weer tegen kom dan laat ik het weten :blush:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dntb,

nee hoor,ja kan ook maar zo kan ook. als je dan straks als je eruit bent ook gewoon met deze topic maar doorgaat. als je mij of een andere moderator aanspreekt om je topictitel aan te passen dan komt alles goed.

ja er is een lijstje en dat zal ik opzoeken en je dan meteen sturen. hij staat iig op het borstenforum .nl maar daar kan ik weer eens niet op. misschien dag iemand anders hem hier wel snel heeft maar dat zien we dan wel weer,doe mijn best!

WK = wellness kliniek

PC= plastisch chirurg

en idd gewoon vragen! daar is deze site voor en er zijn geen domme of slechte vragen

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dntb,

Welkom :1:

spannend allemaal he,al die voorbereiding die erbij komt kijken.

ik zou zeggen,neem wat foto,s mee,van wat je WEL mooi vind en graag zou willen,en wat je NIET mooi vind en zekers niet wilt,zodat de arts een beeld kan krijgen wat je wensen zijn,hoe meer een arts weet,des te beter voor hem bij te dragen aan je wensen.

en over de vragen,schrijf ze thuis desnoods al op,zodat je niks kan vergeten.

je kan bv vragen,na het advies,waarom er voor die plaatsing is gekozen,de plaatsing bepalen ze vaak aan de hand van je eigen bouw,borsten en weefsel,maar ook aan de hand van je wens uiteraard.

zoals ik net al zeg,spreek al je wensen uit,hoe en wat je wilt,en hij bekijkt je borsten,en gaat bepalen of het haalbaar is,hoe meer hij weet,des te beter kan hij je wensen proberen te behalen.

en er zijn vaak dames die dichtklappen op zo een consult,want er komt gewoon ineens veel op je af,vandaar alle vragen opschrijven,en zo hopen dat je niks vergeet te vragen,niet dat je ineens buiten stata en denk,oh dat moest ik nog vragen.

veel sucses in elk geval

greeetzzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Dntb!

Ik ben eind februari voor een consult bij het ACCZ geweest en dat beviel me eigenlijk zo goed, dat ik meteen een afspraak heb gemaakt :) Schrijf inderdaad al je vragen op, na afloop van de pc's verhaal zullen er niet veel vragen onbeantwoord meer zijn, maar het geeft je een fijne richtlijn. En verzamel zoveel mogelijk informatie, hier op het forum bijvoorbeeld, met kans op een kleine verslaving haha

Liefs Jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou als eerst wil ik jullie (Patries473, Moontje en Jennifer-Whatever) bedanken voor jullie snelle reactie. Ik ben zelf niet zo snel, zit in mijn afstudeerjaar (dus naast deze grote ingrijping ook veel stress helaas). Maar ik heb even de sites bekeken voor een 1e consult en vind het zeker een goede tip die jullie gaven, om een lijst thuis te maken. En vooral de foto's niet te vergeten, heb best wel veel borsten gezien die ik niet zou willen hebben. Ben smal gebouwt en lang, dus wil wel een cup die bij mij past.

@ jennifer: Weet je al door wie je ja laat behandelen? En waarom?

@ Patries473 en Moontje: waar hebben jullie jullie behandeling laten doen en door wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dntb,

geeft toch helemaal nix dat je niet snel reageert. als jij maar aan je info komt. veel zul je al wel te horen krijgen van je pc tijdens het consult. eigenlijk alles als het goed is. en die foto's kunnen er voor zorgen dat de pc een beeld heeft bij wat jij mooi en niet mooi vind.

mijn pc vertelde me alles wat ik hier al gelezen had. dus wat dat betreft wist ik dat ik een goeie arts had. en had dus ook weinig vragen ( alleen z'n wachttijd en de prijs haha)

ik ben Dr Bruno De Meyere geweest in St. Denijs Westerm,bij Gent.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dntb,

Welkom hier, ik zie dat je ook naar t ACCZ gaat echt toppie daar hoor, ik ben er op consult geweest en ik vond het net als Jennifer zo fijn daar dat ik meteen ook de afspraak heb gemaakt en 13 februari had ik dus mijn consult en 1 maart kon ik al terecht. Heb toen mijn afspraak bij de wk afgebeld.

Dr. van Onselen is echt een super fijne pc =(plastisch chirurg)

En de dames die er werken trouwens ook, de meesten van hun hebben ook een bv onder gaan en ze weten dus wat je voelt en kunnen je fijne tips geven.

Ik heb zelf denk ik al zon 10 keer gebeld of zo en steeds zijn ze kei aardig en nemen ze de tijd om naar je te luisteren en je gerust te stellen.

Groetejes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi hoi, bednakt voor jullie reacties nogmaals

@ Patries: waarom heb jij ervoor gekozen om je borsten te laten vergroten in BelgiË?

@ Monique: Ok wat leuk dat je daar je behandeling bent ondergaan. Ik kom er nu net achter dat ik mijn consult ook bij dr van Onselen heb ipv Kruppa :blush::blush:. Van welk cup naar welk cup ben je gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dntb

ik woon haast tegen de Belgische grens aan dus of ik nou anderhalf uur België in rijdt of Nederland? daarbij heb ik veel meer vertrouwen in de Belgische medici dan de Nederlandse.

en ik heb foto's gezien van zijn werk,en "gepraat" met patiënten van hem en dat gaf de doorslag om op consult te gaan.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii ben ik weer.

Door mijn drukte en stress heb ik twee artsen door elkaar gehaald. Ik heb namelijk aangegeven een consult (13 april) bij dr. Kruppa te hebben, maar heb mijn consult bij dr. van Onselen. Nou heb ik verschillende verhalen gelezen over dr. van Onselen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel benieuwd ben naar mijn consult met deze arts. Wat raden jullie mij aan? Is het mogelijk dat ik mijn consult bij de ene arts laat afnemen en mij vervolgens door een andere arts laat behandelen?

Hetzelfde geldt ook weer voor mijn consult op 19 april in het Welnesskliniek. Ik heb dan een consult met dr. Damen, maar lees hier goede verhalen van dr Visser :wacko: . Dus ben wel even in de war. Please help hih :(

@patries: Het is inderdaad begrijpelijk om dan je borsten in België te doen ;)

@ missheidi: ik denk dat er iets is mis gegaan met je reply.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey,

ja dat kan hoor. is maar net of jij dat fijn vindt. ik zou dat niet willen,ik zou wel willen weten wie mijn arts is die mij opereert.

maar je kan nadien toch nog een consult aanvragen bij de kliniek waar je gaat met betreffende arts die je opereert?

ja he?! en ik haal dat berichtje wel weg,heeft geen nut.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo iedereen,

Even een update. Ik ben afgelopen dinsdag op consult geweest bij dr. Van Onselen in het ACCZ. Ik moet zeggen dat ik mij zeer op mn gemak heb gevoelt. Ik heb de vragenlijst mee kunnen nemen (die ik hier heb kunnen overnemen) en heb alle vragen kunnen stellen. Ik kreeg daar ook niet het gevoel of ik een nummertje voor ze was, maar werd goed geholpen. Er werd de tijd voor me genomen. Ik heb de prothesen kunnen passen en vond het zo vreemd hoe je zo snel aan die borsten kan wennen. Ik zit nog te twijfelen tussen 360CC en 405CC :rolleyes:.

Aanstaande maandag 19 april,heb ik mijn 2e consult in het WelnessKliniek in België. Ik wil dan kijken hoe zij erover denken en hoe het bij hun allemaal te werk gaat.

Nou ik houd jullie op de hoogte!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dntb,

ik lees net dat je maandag naar de welness gaat.

Ik heb mijn bv daar gehad door dokter Damen. Er zijn hier nog verschillende dames hoor zoals endorfine, mieketje.

Ik ben allessinds zeer tevreden!

Alvast veel succes met je keuze.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen,

hier zit ik dan :angry: , mn consult bij het WelnessKliniek van vandaag gaat niet door helaas ivm andere verplichtingen van een vriendin (die mee zou gaan). Dus ik moet het helaas nog uitstellen <_< . Nou ik houd jullie op de hoogte wanneer ik weer een nieuwe afspraak heb kunnen maken bij het WelnessKliniek in België.

gr

Dntb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaiii,

Ja vind het wel prettig om iemand bij mij te hebben, nou wil het lot dat mijn vriendin ook haar borsten wil vergroten. Dus we hadden een afspr gemaakt, wat helaas niet door ging. Ik ga proberen om aankomend week een nieuwe afspraak te maken :21: . En is dan even afwachten hoe snel ik er weer langs kan voor een afspraak. Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte :38:

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.