Ga naar inhoud

Escada : 27 augustus 2014 : Dr Danau : WeCareClinic


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Na al heel veel geleerd en gelezen te hebben op dit forum, dacht ik het is toch wel gezellig om me even voor te stellen.

Ik ben 26 jaar en op het moment heb ik cupmaat 75 B waar ik niet tevreden mee ben. Afgelopen woensdag 04 juni ben ik dan ook op consult geweest bij dr. Tan in het Bronovo ziekenhuis.

Jammer dat zijn idee van mooie borsten niet overeen komt met die van mij. Ik had namelijk graag 500cc willen hebben. Ik wil namelijk in 1x klaar zijn en niet achteraf spijt hebben dat ik ze toch te klein vind. Hij vond 350cc het maximale van wat nog mooi zou staan en geen complicaties zou geven.

Gelukkig heb ik 11 augustus nog een consult bij de We Care Clinic met dr. Danau. Nadat ik de afspraak had gemaakt las ik het verhaal van Guppie hier op het forum en daar schrok ik wel van. Voor de rest heb ik niet echt iets negatiefs over hem kunnen vinden dus besluit ik het consult gewoon door te laten gaan.

Ook heb ik gelijk een dag gereserveerd waarop de operatie plaats zou kunnen vinden en dat zou 27 augustus zijn. Eerder kan helaas niet. Wat een beetje het probleem is, is dat ik dan maar 11 dagen om te herstellen heb en daarna alweer aan het werk moet.

Ik werk in een parfumerie en mijn collega's zijn bereid het til werk en dergelijke over te nemen. Ik moet er alleen wel met de auto heen?!

Hoe denken jullie hierover is dit enigszins te doen of echt af te raden?

Kennen jullie dames met protheses groter dan 350 cc die last van hun rug en borsten hebben of valt dit ook wel mee?

groetjes Escada xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi dames!

aanstaande woensdag is het eindelijk zover. Ik vind het onwijs spannend heb 2 weken geleden gesproken met Dokter Danau en had een goed gevoel bij hem, ondanks het vervelende verhaal over hem hier op het forum.

het worden Allergan BRST 525cc implantaten. Ik kan alleen weinig vinden over de BRST implantaten integenstelling tot die van Natrelle.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

pfff waren jullie ook zo zenuwachtig? het ene moment denk ik 'Ahhh joh komt allemaal wel goed' en het andere moment ben ik nerveus zoals nu haha.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.