Ga naar inhoud

Klachten - ontevredenheid over wellness kliniek te genk ? nog iemand


mrs.right

Aanbevolen berichten

hoihoi dames

ik had eens een vraagje,

zitten hier meer dames die klachten- ontevredenheid hebben over de Wellness kliniek te Genk

en gaven ze zich thuis in de klachten die je had ?

zo ja, wie wat hoe ?

ik zit zelf met me handen in me haar, en ze denken alleen maar mee..... maar een oplossing vinden en daadwerkelijk uitvoeren.... OOHNEE !! (wel tegen de 100% betaling)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx meid..... Nou raar verhaal dan... Wand tege mij zegge ze dat ze nooit te hoog kunne plaatsten... ( je kent mij verhaal ) .... Daarom ben ik ook opzoek naar verhalen en hoe het opgelost is... Wand ze geve echt geen gehoor wille alleen zakken vullen in mijn ogen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zeer veel ellende daar meegemaakt zie mijn post over wellness...geen enkele dokter praat slecht over collega daar,beschermen mekaar en hun loon,je krijgt niks vergoed,integendeel.Mijn implantaten heb ik duurder betaald en ze hebben er goedkopere ingezet.Ik laat ze nu verwijderen.Maar het ergst is mijn kapselvorming,baker3!! Misvormd en veel pijn,hindert me zelfs tijdens het werk.Echo en Mri zijn duidelijk maar omdat ze niet lek of scheur hebben is er geen garantie,dus ik betaal nu alles zelf....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Heb zeer veel ellende daar meegemaakt zie mijn post over wellness...geen enkele dokter praat slecht over collega daar,beschermen mekaar en hun loon,je krijgt niks vergoed,integendeel.Mijn implantaten heb ik duurder betaald en ze hebben er goedkopere ingezet.Ik laat ze nu verwijderen.Maar het ergst is mijn kapselvorming,baker3!! Misvormd en veel pijn,hindert me zelfs tijdens het werk.Echo en Mri zijn duidelijk maar omdat ze niet lek of scheur hebben is er geen garantie,dus ik betaal nu alles zelf....

even terugkomend op dit, dat was toch die horrordokter die met andere implantaten werkte dan daar afgesproken was enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.