mrs.right Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 hoihoi dames ik had eens een vraagje,zitten hier meer dames die klachten- ontevredenheid hebben over de Wellness kliniek te Genken gaven ze zich thuis in de klachten die je had ?zo ja, wie wat hoe ?ik zit zelf met me handen in me haar, en ze denken alleen maar mee..... maar een oplossing vinden en daadwerkelijk uitvoeren.... OOHNEE !! (wel tegen de 100% betaling) XxX
best_boobie Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Ik weet zo ff 1 meid.... Missport.Zij is uiteindelijk bij Demeyere voor heroperatie gegaan. Had te hoog geplaatste prothesen en werd aan het lijntje gehouden. Geopereerd door verdonck... Kwam er dus ook niet doorheen...Als me nog iemand te binnen schiet laat ik het je weten.Xx BB
mrs.right Posted August 22, 2014 Author Posted August 22, 2014 Thnx meid..... Nou raar verhaal dan... Wand tege mij zegge ze dat ze nooit te hoog kunne plaatsten... ( je kent mij verhaal ) .... Daarom ben ik ook opzoek naar verhalen en hoe het opgelost is... Wand ze geve echt geen gehoor wille alleen zakken vullen in mijn ogen....
babelicious Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Heb zeer veel ellende daar meegemaakt zie mijn post over wellness...geen enkele dokter praat slecht over collega daar,beschermen mekaar en hun loon,je krijgt niks vergoed,integendeel.Mijn implantaten heb ik duurder betaald en ze hebben er goedkopere ingezet.Ik laat ze nu verwijderen.Maar het ergst is mijn kapselvorming,baker3!! Misvormd en veel pijn,hindert me zelfs tijdens het werk.Echo en Mri zijn duidelijk maar omdat ze niet lek of scheur hebben is er geen garantie,dus ik betaal nu alles zelf....
Vlietje Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Hey Yess,Wat is nu de stand van zaken bij jou?Heb je nogmaals contact gehad met Dr. Damen na je gesprek van vorige week?x
loveut Posted March 6, 2015 Posted March 6, 2015 Heb zeer veel ellende daar meegemaakt zie mijn post over wellness...geen enkele dokter praat slecht over collega daar,beschermen mekaar en hun loon,je krijgt niks vergoed,integendeel.Mijn implantaten heb ik duurder betaald en ze hebben er goedkopere ingezet.Ik laat ze nu verwijderen.Maar het ergst is mijn kapselvorming,baker3!! Misvormd en veel pijn,hindert me zelfs tijdens het werk.Echo en Mri zijn duidelijk maar omdat ze niet lek of scheur hebben is er geen garantie,dus ik betaal nu alles zelf....even terugkomend op dit, dat was toch die horrordokter die met andere implantaten werkte dan daar afgesproken was enzo?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.