Ga naar inhoud

Pommecaramelle : 2 december 2014 : Dr. Lagey : Medipolis


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Na lang wikken en wegen , op afspraak geweest 2j geledenen alles terug laten varen wil ik er echt voor gaan !

Ik ben 44 j , heb die grote kids maar heb me tot nu toe nog nooit echt vrouwelijk gevoeld, mijn buik is totaal zn elasticiteit verloren, totaal geen spieren ... heb nooit mooie volle borsten gehad en moet eerlijk zeggen dat mn uiterlijk nooit op de 1ste plaats kwam :-) .

Ik ben dus destijds op gesprek geweest bij BE Clinic en bij Katrien Lagey.

Wat me nu nog doet twijfelen zijn de prijzen ... 7500 euro vind ik nogal veel om die 2 operaties te laten uitvoeren : BWC + gewone borstlift .

Ik zal eerst nog wat mee jullie ervaringen volgen alvorens weer een afspraak te nemen ...

Tot later :-)

Pommecaramelle

België

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is een BWC?

Ik ben zelf 20 dagen geleden in Machelen, vlakbij Brussel geopereerd bij Beaucare Kliniek, door dr. Ulens. Ik ben heel erg tevreden over deze PC en over de zorg aldaar en zeker ook over het resultaat. Daarnaast is de prijs ook zeer aantrekkelijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank allebei voor jullie antwoorden op mn vraag ... ja Dr Plovier zou een zeer goede zijn, lees er alleen lof over, maar ik zou toch graag mn 2 operaties tegelijk willen uitvoeren , maar Be Clinic is wat aan de dure kant voor mij denk ik.

Ik zal ook eens bij Beaucare horen, heeft hij daar vroeger trouwens niet gewerkt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Je kunt genoeg ervaringen lezen hier op het forum. We hebben rechtsboven een zoekbalk waar je evt gebruik van kunt maken. Heb je vragen dan moet je ze gewoon stellen.

Heel veel leesplezier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo pommecaramelle,

Jij bent de eerste die ik tegen kom die in december een bv krijgt.

Er komen er natuurlijk nog wel meer bij . Ik krijg mijn bv op 18 december.

Duurd alleen nog zo lang he

Wat spannend allemaal en dan jij ook nog eerst een buikwandcorrecties . Waar laat je het doen ?

Liefs my

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Daisy !

Ik laat het doen door dr Lagey in het ziekenhuis te Willebroek , St Jozef .

De BV zal ze uitvoeren in Medipolis, zal wel wat aangenamer zijn .

a zelfs voor mij duurt het lang ;.. nog nooit heb ik zo uitgekeken naar een operatie ! Raar hé... en hopelijk zal ik eens na lange jaren in bikini kunnen rondlopen in de zomer , joepie !!

Waar laat jij het doen en welke cc neem je ? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wachten Duurd altijd lang . Ik ben nog nooit geopereerd en heb wel eens gelezen dat iemand zo ziek is geworden van de narcose dus daar ben ik wel een beetje bang voor .

maar heb er wel echt zin

Ik laat het bij quole in Waalre doen de cc s worden bepaald

Tijdens de operatie 325 of 350 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.